Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(374)
Forma i typ
Gry i zabawki
(372)
Książki
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(237)
tylko na miejscu
(103)
wypożyczone
(66)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(302)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(63)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(4)
Autor
Madaj Karol
(12)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(10)
Andreani Jean François
(9)
Benedetti Toussaint
(9)
Blanchot Denis
(9)
Cottereau Jacques
(9)
Gille-Naves Guillaume
(9)
Polouchine Igor
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Knizia Reiner
(8)
Larek Tomek
(7)
Bauza Antoine
(6)
Cathala Bruno
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Henry Frédéric
(4)
Lalet Michel
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Menzel Michael
(4)
Miłuński Filip
(4)
Quilliams Chris
(4)
Teuber Klaus
(4)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Leacock Matt
(3)
Lévi Laurent
(3)
Matthäus Doris
(3)
Moon Alan R
(3)
Obert Walter
(3)
Socha Piotr (1966- )
(3)
Strzelecki Adam
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Zeimet Jacques
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Andersen Martin Nedergaard
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cymuta Michał
(2)
Delval Julien
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Döbner Daniel
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Feliks Janusz
(2)
Friese Friedemann
(2)
GJ David
(2)
Jedlińska Magdalena
(2)
Jezierski Sławomir
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kałuża Adam
(2)
Kiełbus Sławomir (1969- )
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kramer Wolfgang
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Lach Bernhard
(2)
Lehmann Tom
(2)
Lopez Sébastian
(2)
Lula Jarosław
(2)
López Carlos
(2)
Madejski Jan
(2)
Majkowski Tomasz
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Marly Hervé
(2)
Mercier Olivier
(2)
Minor Marcin
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Olejarz Marcin
(2)
Pallières Philippe des
(2)
Peeters Raf
(2)
Pierô
(2)
Pogoda Łukasz M
(2)
Provoost Thomas
(2)
Rapp Uwe
(2)
Rodriguez Los
(2)
Rokicki Paweł
(2)
Rutowska Monika
(2)
Rüttinger Johann
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Santisteban Santi
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Stachyra Michał
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szweda Szymon
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(305)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(374)
Język
polski
(374)
Odbiorca
Dzieci
(21)
6-8 lat
(19)
9-13 lat
(11)
0-5 lat
(3)
14-17 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3549)
Przyjaźń
(2447)
Rodzina
(2361)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1677)
Gry planszowe
(374)
Relacje międzyludzkie
(1488)
Zabójstwo
(1441)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1038)
Zwierzęta
(1034)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(919)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(819)
Relacja romantyczna
(779)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(739)
Uczniowie
(737)
Osoby zaginione
(726)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(655)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Prywatni detektywi
(594)
Podróże
(593)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Polityka
(525)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(438)
Dojrzewanie
(430)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(412)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(372)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Wojownicy
(363)
Czarownice i czarownicy
(362)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(359)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(313)
Władza
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(311)
Szczęście
(306)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(288)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki
(1)
374 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Colorio : dynamiczna, kolorowa gra rodzinna! / Jacky Bonnet. - Warszawa : Egmont Polska, © 2012. - 1 gra (1 plansza, 25 korków, 5 pasków) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje ; 27 cm).
Forma i typ
6+.
GRA PLANSZOWA. Gracze przemieszczają białe korki na planszy i starają się zapamiętywać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, podnosząc korek z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry! Gra się kończy, gdy pozostanie tylko jeden gracz – to on wygrywa grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer / Karol Borsuk ; ilustracje Sławomir Jezierski. - Warszawa : Granna, 2000. - 1 gra (128 kartoników ze zwierzątkami, 2 dwunastościenne kostki, tabela wymian) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x19x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Superfarmer to gra autorstwa wybitnego polskiego matematyka, profesora Karola Borsuka. Powstała w Warszawie w 1943 roku. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor, by utrzymać rodzinę, wpadł na pomysł sprzedaży gry. Zyskała ona wielką popularność wśród Warszawiaków. Gracze prowadzą farmę zwierząt. Zwycięża ten, kto jako pierwszy zgromadzi wszystkie dostępne zwierzęta – konia, krowę, świnię, owcę i królika. Nie jest to łatwe, tym bardziej, że w okolicy grasują wilk i lis, których łupem mogą paść zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer / Karol Borsuk ; ilustracje Elżbieta Śmietanka-Combik. - Warszawa : Granna, 2002. - 1 gra (128 kartoników ze zwierzątkami, 2 dwunastościenne kostki, tabela wymian) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 14 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Superfarmer to gra autorstwa wybitnego polskiego matematyka, profesora Karola Borsuka. Powstała w Warszawie w 1943 roku. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor, by utrzymać rodzinę, wpadł na pomysł sprzedaży gry. Zyskała ona wielką popularność wśród Warszawiaków. Gracze prowadzą farmę zwierząt. Zwycięża ten, kto jako pierwszy zgromadzi wszystkie dostępne zwierzęta – konia, krowę, świnię, owcę i królika. Nie jest to łatwe, tym bardziej, że w okolicy grasują wilk i lis, których łupem mogą paść zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Świat dysku : sekary / na podstawie książki "Piekło pocztowe" Terry'ego Pratchatta Leonard Boyd & David Brashaw ; ilustracje Amber Grundy. - Opole : Phalanx, cop. 2016. - 1 gra (1 plansza, 16 bloczków lamp, 36 kart wiadomości, 12 kart protokołu naprawy, 8 kart zgłoszenia zdarzenia, 8 kart logu operatora, 48 żakardów, 4 pionki graczy, 2 znaczniki Krasnoluda Głębinowego, 24 znaczniki przekazu, 12 pionków wież sekarowych, 1 pionek poczmistrza Urzędu Pocztowego, karta alfabetu sekarowego, klepsydra, worek na żakardy) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x5 cm + podręcznik operatora (16 s. : il. ; 23 cm).
14+.
GRA PLANSZOWA. Szybka i pełna interakcji gra zawierająca trzy warianty rozgrywki – rywalizacyjny, kooperacyjny i dla młodszych graczy. Gracze wcielają się w operatorów wież sekarowych – optycznych telegrafów będących najszybszym niemagicznym systemem komunikacji Świata Dysku. Zadaniem operatora jest jak najszybsze przekazanie słownej wiadomości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
A Castle for all seasons / designers Inka & Markus Brand ; illustrator Michael Menzel ; text Annegret Schoenfelder ; english translation Sybille & Bruce Whitehill. - Hamburg : Eggertspiele, © 2008. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 4 karty pomocnicze, 28 kafelków budynków, 28 pomocników, 4 znaczniki punktór zwycięstwa, 83 częsci surowców, 32 karty postaci, 6 kart "zimowych", 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 65 monet) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 cm).
10+
GRA PLANSZOWA. Pod skrzydłami zamku wre intensywny ruch. Kupcy i robotnicy ściągają tu w nadziei na zarobek. Gracze wcielają się w budowniczych którzy by wybudować zamierzone budowle będą potrzebowali rozmaitych surowców. Muszą też zwrócić uwagę, by ich działania nie przyniosły więcej pożytku konkurencji niż im samym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kółka i spółka / Alina Brzeska-Czuba ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 45 kart, 64 figury, 3 medale) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x19x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
4+
GRA PLANSZOWA. Adresowana do najmłodszych gra polegająca na układaniu przedstawionych na obrazkach figur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zèrtz / Kris Burm. - Günzburg : Hutter Trade GmbH, cop. 2016. - 1 gra (6 białych kamieni, 8 szarych kamieni, 10 czarnych kamieni, 49 pierścieni, woreczek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (32 s. : il. ; 22 cm).
13+.
GRA PLANSZOWA. Gracze korzystają ze wspólnej puli kamieni w trzech kolorach. Ich celem jest przejęcie ich określonej kombinacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko Wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii, rywalizowanie o to komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy i uratowanie świata przed pandemią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. 2, Ewolucja / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Burdigala / Bruno Cathala ; illustrations Maria-Paz Matthey. - Saint Clement de Rivere : Id&aL Editions, 2011. - 1 gra (1 plansza, 55 kart, 2 kostki, 30 budynków, 16 postaci, 24 żetony) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 27 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Gra familijna, której akcja osadzona została w starożytnym rzymsko-celtyckim mieście. Gracze wspólnie rozbudowują miasto.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack / Bruno Cathala, Ludovic Maublanc ; [ilustracje] Pierô. - Veyrier : Hurrican Edition, cop. 2013. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, 10 żetonów, 1 pionek, 1 karta) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (24 s. : il. ; 27 cm).
9+.
GRA PLANSZOWA. Asymetryczna gra dla dwóch graczy. Każdy z nich ma inne cele. Jeden wciela się w rolę Mr. Jacka, drugi Detektywa. Detektyw musi odkryć prawdziwą tożsamość zbrodniarza i go schwytać. Przeciwnik prowadzący postać Jacka musi zrobić wszystko, by opóźnić śledztwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci : karaibska flota / Bruno Cathala, Bruno Faidutti ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, © 2011. - 1 gra (45 kart statków, 15 kart specjalnych, 2 kostki, 5 pionków, 10 żetonów, 100 dukatów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 22x22x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 20 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Buduj swoją piracką flotę, korzystaj z usług legendarnego Czarnobrodego i strzeż się ataków olbrzymich krakenów. Siej postrach na morzu i zdobądź fortunę. Celem gry jest budowa pirackiej floty i gromadzenie zdobywanych przez nią dukatów. Wygra gracz, który zgromadzi ich najwięcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zlot czarownic / Bruno Cathala & Serge Laget ; ilustracje Stéphane Pinsot & Ekhard Freytag. - Warszawa : Egmont Polska, [2006]. - 1 gra (26 sześciokątnych płytek, 6 figurek czarownic, żeton klątwy, 9 magicznych kostek, 54 magiczne karty, 27 kart czarnej magii) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 22x18x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Gracze mają okazję przekonać się, co robią czarownice, gdy potajemnie spotykają się w ciemnym lesie. Zadaniem gracza jest zapamiętywanie zaklęć, wykonywanie akrobacji na miotle i zbieranie kart mafii. Wygrywa gracz, który jako pierwszy przekroczy linię mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na jagody! : moja pierwsza gra planszowa / ilustracje Chris Chatterton. - Gdynia : Trefl, cop. 2016. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 1 kostka, 16 żetonów, 1 figurka królika ) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 19 cm).
Dla dzieci 2,5-4.
GRA PLANSZOWA. Gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Wygrywa gracz, który jako pierwszy dotrze do domu królika z koszykiem pełnym jagód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cappuccino : gra planszowa / autor gry Charles Chevallier. - Warszawa : Egmont Polska, © 2014. - 1 gra (64 kubeczki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 23x34x6 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 21 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Gra ćwicząca strategiczne myślenie. Zadaniem gracza jest odpowiednie przemieszczanie swoich kubeczków w taki sposób, by pod koniec gry dysponować ich najwyższym stosem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wikingowie na pokład / autorzy Charles Chevallier, Catherine Dumas, Pascal Pelemans ; ilustracje Christine Deschamps, Maëva Da Silva, Tomek Larek. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, cop. 2017. - 1 gra (1 plansza, 24 fragmenty kadłubów, 8 dziobów, 7 ruf, 4 tarcze punktacji, 17 figurek wikingów, 16 żetonów zakładów, 15 żetonów towarów, 3 żetony wartości rynkowej) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 29 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Wikingowie szykują się do kolejnej kupieckiej wyprawy. Zadaniem gracza jest tak rozmieścić swoją załogę na planszy, aby przejąć kontrolę nad najlepiej zaopatrzonymi okrętami i zostać najbogatszym wodzem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : atak na Londyn / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
12+.
GRA PLANSZOWA. Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi. Nad Londynem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno. Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x5 cm.
12+.
GRA PLANSZOWA. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium. Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boarding / Daryl Chow ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (96 kart, 150 znaczników pasażerów, 24 vouchery, żeton gracza rozpoczynającego, 4 plansze samolotów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 19 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Zapraszamy na pokład samolotu! Twoim celem jest rozmieszczenie pasażerów w samolocie. Zakochani chcą siedzieć obok siebie, dzieci muszą mieć obok siebie dorosłych, a inni liczą na miejsce przy oknie lub przejściu. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się spełnić oczekiwania pasażerów. Uwaga! W razie potrzeby możesz wyprosić pasażera z samolotu. Za to jednak dostaniesz punkty ujemne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia / opracowanie gry Vittorio Corleone ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, © 2010. - 1 gra (21 żetonów postaci, 30 kart gry) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x19x5 cm + instrukcja (22, [2] strony : ilustracje ; 15 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej