Analitycy finansowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
Autor
Czaja-Cieszyńska Hanna
(1)
Kochański Konrad
(1)
Kubacka Maria (finanse)
(1)
Lulek Adam
(1)
Sadowska Beata Helena
(1)
Łazarczyk Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(10047)
6-8 lat
(6480)
0-5 lat
(4780)
9-13 lat
(4399)
Młodzież
(3692)
Analitycy finansowi
(-)
14-17 lat
(3205)
Szkoły wyższe
(726)
Dorośli
(395)
Rodzice
(353)
18+
(322)
Studenci
(196)
Prawnicy
(192)
Adwokaci
(184)
Radcy prawni
(175)
Sędziowie
(175)
Menedżerowie
(163)
Szkoły podstawowe
(135)
Nauczyciele
(129)
Szkoły średnie
(121)
Przedsiębiorcy
(116)
A2 (poziom biegłości językowej)
(111)
Urzędnicy
(98)
B1 (poziom biegłości językowej)
(96)
A1 (poziom biegłości językowej)
(91)
Pracownicy naukowi
(85)
Aplikanci
(82)
Lekarze
(78)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(63)
B2 (poziom biegłości językowej)
(62)
Psychoterapeuci
(62)
Programiści
(57)
Poziom podstawowy
(54)
Informatycy
(49)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(42)
Specjaliści ds. kadr
(40)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
Cudzoziemcy
(31)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
Kobieta
(28)
Ekonomiści
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Licea
(26)
Pracodawcy
(25)
Policjanci
(23)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Analitycy ekonomiczni
(20)
Klasa 8.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Lekarze rodzinni
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Politycy
(13)
Technikum
(13)
Uczniowie
(13)
Dziennikarze
(12)
Pracownicy banków
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Kosmetolodzy
(11)
Przedszkola
(11)
Zawody medyczne
(11)
Dermatolodzy
(10)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Terapeuci zajęciowi
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Mediatorzy
(8)
Neurolodzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Biegli rewidenci
(7)
Deweloperzy
(7)
Temat
Koszty
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunek kosztów klienta
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
"Recenzowana praca jest interesująca i stanowi ciekawe opracowanie wskazujące na rolę pomiaru, ewidencji, przetwarzania i raportowania informacji o kosztach w ramach systematycznego rachunku kosztów podmiotów gospodarczych zobligowanych do stosowania prawa bilansowego. W pracy Autorzy umiejętnie łączą zagadnienia teoretyczne z ich zastosowaniem w praktyce". (dr hab. Leszek Borowiec)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77026 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa / Maria Kubacka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 152 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania, specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych, pracowników działów finansowo-księgowych, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 133-149.
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77017 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej