Gry fabularne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(38)
Forma i typ
Książki
(35)
Proza
(10)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(47)
wypożyczone
(12)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(14)
W91 (Chłodna 11)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(6)
BD21 (Solidarności 90)
(22)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Ślubowska Anna
(19)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(10)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(8)
Ced (1981- )
(7)
Manuro (1977- )
(7)
Shuky (1980- )
(6)
Chimiak Julia
(5)
Darda-Gramatyka Joanna
(5)
Waltch (1984- )
(5)
Gay Damien (1979- )
(3)
MC (1978- )
(3)
Novy (1984- )
(3)
2D (1978- )
(2)
Boutanox (1982- )
(2)
Cétrix
(2)
Gorobeï (1982- )
(2)
Lankry Jon
(2)
Napieralski Adrian
(2)
Riggs Ben (1978- )
(2)
Yuio (1976- )
(2)
Bajorek Michał
(1)
Bomba Radosław
(1)
Gyom (1985- )
(1)
Jurdic Benjamin (1984- )
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ) Mir izmennyh (pol.)
(1)
Masiak Wojciech
(1)
Moon
(1)
Paoli Raoul (1980- )
(1)
Rzadek Wojciech (1980- )
(1)
Schneider Maria
(1)
Siuda Piotr (1982- )
(1)
Stivo (1974- )
(1)
oTTami
(1)
Żaglewski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(10)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3520)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1953)
Miłość
(1667)
Gry fabularne
(-)
Relacje międzyludzkie
(1469)
Zabójstwo
(1428)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(908)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(642)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Koty
(448)
Zakochanie
(447)
Walka dobra ze złem
(439)
Zarządzanie
(439)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Pisarze
(413)
Polacy za granicą
(413)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(319)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Komiksy
(25)
Fantastyka
(10)
Powieść
(10)
Monografia
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
8+.
Interaktywny komiks paragrafowy, którego czytelnicy mogą wcielić się w postać słynnego detektywa i sprawdzić swoje umiejętności dedukcji. Zadania stawiane przed czytelnikiem są dość trudne i aby je rozwiązać będzie musiał wykazać się on umiejętnością zadawania odpowiednich pytań, spostrzegawczością, umiejętnością łączenia faktów i wyciągania wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
10+.
Interaktywny komiks paragrafowy, którego czytelnicy mogą wcielić się w postać słynnego detektywa i sprawdzić swoje umiejętności dedukcji. Zadania stawiane przed czytelnikiem są dość trudne i aby je rozwiązać będzie musiał wykazać się on umiejętnością zadawania odpowiednich pytań, spostrzegawczością, umiejętnością łączenia faktów i wyciągania wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mystery / ilustracje Stivo ; scenariusz Ced ; tłumaczenie Julia Chimiak. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2018. - [144] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
Wiek: 8+.
Komiks paragrafowy. Czytelnicy dostają szansę, by wcielić się w rolę superbohatera. Ponieważ chicagowska grupa herosów cierpi na braki kadrowe, organizuje konkurs na nowych członków. W czasie rekrutacji będzie trzeba przeprowadzić kilka akcji na terenie miasta. Poprzednio w cyklu: „Łzy bogini Nuwy” oraz „Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa” .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
10+.
Komiks paragrafowy. Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata. Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko TY możesz im pomóc. Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to TY jesteś bohaterem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
10+.
Komiks paragrafowy. Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
10+.
Komiks paragrafowy. Irene Adler otwiera w Londynie swoją własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
10+.
Komiks paragrafowy. Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty'ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (2 egz.)
Książka
W koszyku
Technomagowie / Cétrix, Yuio ; tłumaczenie Anna Ślubowska. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2018. - [3], 415, [5] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
Wiek: 10+.
Komiksowa gra paragrafowa utrzymana w klimacie steampunku. Czytelnik wciela się w rolę studentki lub studenta technomagii, który na zlecenie Gustave'a Eiffela pomaga mu zdobyć magiczne kryształy, niezbędne, by uruchomić zamontowany na słynnej wieży magiochron.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93. fr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technomagowie / Cétrix, Yuio ; tłumaczenie Anna Ślubowska. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - [3], 415, [5] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
Wiek: 10+.
Komiksowa gra paragrafowa utrzymana w klimacie steampunku. Czytelnik wciela się w rolę studentki lub studenta technomagii, który na zlecenie Gustave'a Eiffela pomaga mu zdobyć magiczne kryształy, niezbędne, by uruchomić zamontowany na słynnej wieży magiochron.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
10+.
Komiks paragrafowy. Zanurz się w świat apokalipsy zombie. To od Ciebie zależą kluczowe decyzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w Którym Bohaterem Jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
14+.
Komiks paragrafowy. Zanurz się w świat apokalipsy zombie. To od Ciebie zależą kluczowe decyzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-91 fr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bez prawa do błędu / Wasilij Machanienko ; przełożył Michał Bajorek. - Kraków : Insignis, copyright 2023. - 318, [2] strony ; 21 cm.
(Świat przeistoczonych / Wasilij Machanienko ; t. 1)
Świat Przeistoczonych zawrócił ludziom w głowach. Niezwykła grafika, która mogła śmigać nawet na najprostszych telefonach. Intuicyjny interfejs ułatwiający grę smartfonowym laikom. Intensywna kampania reklamowa obecna w każdym telewizorze, smartfonie i tablecie. Mark Dervine to zwykły student. Życie go nie rozpieszcza. Kilka lat temu zginęli jego rodzice, a on musiał zaopiekować się młodszą siostrą. Od trudnej codzienności ucieka w świat gier sieciowych, dlatego też z niecierpliwością czeka na pełne wydanie głośnego Świata Przeistoczonych. Nie podejrzewa, jaki los zgotuje mu gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Kolejny tom nosi tytuł "Gambit Kartosa".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Druga część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytuł "Początek", kolejny "Tajemnica mrocznego lasu".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzecia część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Trzecia część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czwarta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Czwarta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora - ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piąta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan pewnie myśli, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w wirtualnej Barlionie powróci w stare wyrobione koleiny. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż… Ten knuje, jak knuł. Czy jednak Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy, a także na nowy status – Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. No i potrzebuje ucznia – ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada się do tej roli. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szósta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 5, Szachy Karmadonta".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej