Sorting
Source
Katalog
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(4)
Branch
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Author
Bloch Michał (coaching)
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Choroby psychiczne
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Psychohistoria
(1)
Psychologia
(1)
Samorealizacja
(1)
Znaki towarowe
(1)
Genre/Form
Podręczniki
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 260-264.
W książce zebrano narzędzia możliwe do zastosowania podczas pracy z grupą np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje niezbędne są coachowi grupowemu, na co powinien uważać i co robić chcąc dalej się rozwijać. Nie zabrakło również cennych case studies ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65548 (1 egz.)
Book
In basket
Filmowy leksykon psychologii / Jolanta Pisarek, Paweł Fortuna. - Wydanie I. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 388 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 378-388. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65202 (1 egz.)
Book
In basket
Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65843 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 237-240.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 36 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again