Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Albumy i książki artystyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Kluska Bartłomiej (1980- )
(2)
Kłosiński Daniel
(2)
Amos Evan (1983- )
(1)
Bevan Mike
(1)
Borkowski Marcin (1962- )
(1)
Ciecieląg Grzegorz
(1)
Dyer Sam
(1)
Freeman Will (dziennikarz)
(1)
Hill Julian
(1)
Jankowski Zbigniew (dziennikarz)
(1)
McFerran Damien
(1)
Mochocki Tomasz
(1)
Newbolt Caspar
(1)
Orłowski Tomasz (dziennikarz)
(1)
Pepe Felipe
(1)
Rignall Julian (1965- )
(1)
Szubert Miłosz
(1)
Whitta Gary
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Gry komputerowe
(2)
Programiści
(2)
Grafika amerykańska
(1)
Grafika europejska
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika polska
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry przygodowe
(1)
Informatycy i informatyczki
(1)
Konsole do gier
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Album
(2)
Opracowanie
(2)
Encyklopedia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Odkryj urządzenia, z których istnienia mało kto zdawał sobie sprawę. Poznaj niebywałą ewolucję technologiczną świata gamingu i zajrzyj do wnętrza najbardziej kultowych konsol do gier w historii. Album z unikatowymi zdjęciami niemal wszystkich urządzeń do gier, jakie kiedykolwiek ujrzały światło dzienne. Wśród nich również znane i lubiane w Polsce mikrokomputery! Książka „Konsole do gier 2.0” zawiera dziesiątki zdjęć, wykonanych przez fotografa i miłośnika gier Evana Amosa. Od Atari, przez wszystkie znane i klasyczne systemy, aż po Nintendo Switch, Xbox Series S/X i PlayStation 5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79690 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Najwyższej jakości książka o grach przygodowych, które zapisały się złotymi zgłoskami na kartach historii. Przyjrzyj się wyjątkowej i zjawiskowej sztuce klasycznych przygodówek oraz poznaj współczesnych przedstawicieli gatunku. Kolekcjonerska książka prezentuje 178 gier w postaci dużych i pięknych ilustracji największych światowych hitów i mniej znanych tytułów. Zawiera również 55 wywiadów z twórcami i artystami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Legendy gier wideo : najwybitniejsi twórcy w historii gier / Bartłomiej Kluska. - Wydanie I. - Olsztyn : Gamebook Wydawnictwo, 2023. - 247, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Przed Tobą niezwykła podróż i dwadzieścia wyjątkowych opowieści o ludziach, którzy tworzyli pierwsze gry, wymyślali nowe gatunki i wyznaczali kierunek rozwoju branży na dekady – od Shigeru Miyamoto i Sida Meiera, przez braci Houser, aż po Hideo Kojimę i Neila Druckmanna. Dzięki książce prześledzisz życie najwybitniejszych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity. Poznasz twórców, którzy stali się milionerami, a potem wszystko stracili. Odkryjesz historie małych firm, które stały się wielkimi korporacjami. W trakcie dwudziestu wartko napisanych rozdziałów dowiesz się, kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Księga CRPG : przewodnik po komputerowych grach fabularnych / edited by Felipe Pepe ; [przekład: Daniel Kłosiński, Miłosz Szubert]. - Pierwsze polskie wydanie. - [Ruś] : Gamebook Wydawnictwo, copyright 2024. - 684 strony : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 26 cm.
Bibliografia, ludografia, netografia na stronach 658-665. Indeks.
Poznaj jeden z najpopularniejszych i najbardziej wpływowych gatunków w historii gier wideo. Odkryj znane i nieznane gry, które zachwycały pomysłami na wiele lat przed pojawieniem się największych przebojów. Od 1975 do 2019 roku – prześledź dekady rozwoju i ewolucji gatunku fabularnych gier komputerowych poprzez opisy ponad 450 gier, w tym tytułów takich jak Ultima, Wizardry, Fallout, The Elder Scrolls, Mass Effect czy Wiedźmin. Księga CRPG zawiera blisko 2000 ilustracji, przytacza wypowiedzi twórców oraz zawiera niezliczone ciekawostki i fakty. To książka zrodzona z pasji, napisana przez fanów dla fanów. Bez wątpienia stanowi największe opracowanie tego typu na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79694 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej