Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Witkowska Magda
(2)
Barden Phil (1959- )
(1)
Cain Susan
(1)
Doroba Anita
(1)
Grant Adam (1981- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sutherland Rory
(1)
Wallach Ari (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Cele życiowe
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreatywność
(1)
Marketing
(1)
Miłość
(1)
Myślenie
(1)
Otwartość poznawcza
(1)
Perspektywa czasowa (psychologia)
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Przekonania
(1)
Przywództwo
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Sens życia
(1)
Smutek
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychologia)
(1)
Tęsknota
(1)
Uczucia
(1)
Weryfikacja (logika)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Światopogląd
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 351-365.
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Indeks.
Autorka, wykorzystując zarówno naukowe badania, jak i prawdziwe historie, dowodzi, że tęsknota i smutek nas dopełniają. Rzuca nowe światło na te od dawna czekające na swój czas ludzkie emocje i wyjaśnia, dlaczego połączenie słodyczy i goryczy stanowi klucz do kreatywności, poczucia łączności ze światem i doświadczenia transcendencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligencja nie tylko nie jest lekiem na całe zło, ale też bywa wręcz klątwą. Ludzie wprawni w sztuce myślenia mają często kłopot z weryfikacją swoich poglądów. Im ktoś jest bardziej błyskotliwy, tym większe może mieć trudności z dostrzeżeniem własnych ograniczeń. Tymczasem w szybko zmieniającym się świecie bardziej liczą się inne umiejętności poznawcze, a mianowicie zdolność do weryfikacji przyjętych założeń i pozbywanie się nieaktualnych informacji. Ta książka pomaga zinternalizować sobie wszystko, co większość z nas już instynktownie wie. To zaproszenie do wyzbycia się poglądów, które nam już nie służą. To zachęta do tego, aby uwolnić się od nieracjonalnego przywiązania do stałości, a na pierwszy plan wydobyć elastyczność myślenia, ciekawość i owartość umysłu. Bo opanowanie trudnej sztuki weryfikacji dotychczasowych poglądów i decyzji zdecydowanie pozwoli zwiększyć nasze szanse na osiągnięcie sukcesu w pracy i szczęścia w życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Antidotum na krótkowzroczność, które pozwoli nam żyć pełniej i odnaleźć sens życia Wiele współczesnych problemów - począwszy od zmiany klimatu przez lęki związane z pracą - wynika z krótkowzrocznego myślenia o rzeczywistości. Atakujące nas ze wszystkich stron powiadomienia i „wiadomości z ostatniej chwili” obciążają nasz układ nerwowy. Zmuszają do natychmiastowego reagowania i odrywają od tego, co naprawdę istotne. Futurysta Ari Wallach pokazuje, jak to zmienić. Wzywa do przejścia od reakcyjnego i krótkowzrocznego myślenia do poszerzania horyzontów i przyjęcia długiej perspektywy, która wykracza poza dziś i jutro i sięga nawet setki lat do przodu. Wallach zachęca do zastanowienia się, jaki główny cel przyświeca naszym działaniom i jak wpisują się one w nasze wartości. Jego zdaniem to samo pytanie powinniśmy zadawać naszej cywilizacji. Rozpatrywanie wszelkich dylematów – zawodowych, małżeńskich, rodzicielskich czy tych związanych z ideą bycia dobrym człowiekiem – pozwoli nam już dziś żyć pełniej i w większej równowadze i da na to szansę również kolejnym pokoleniom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79755 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej