Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Garbarski Lechosław
(1)
Kiec Izolda (1965- )
(1)
Mróz Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Aktorstwo - psychologia
(1)
Aktorzy - psychologia - badanie - Polska
(1)
Artyści
(1)
Artyści - psychologia - badanie - Polska
(1)
Artyści polscy - psychologia
(1)
Artyści polscy - socjologia
(1)
Kobieta - twórczość - psychologia
(1)
Kobieta - w sztuce polskiej - 20-21 w.
(1)
Kreatywność
(1)
Muzycy polscy - psychologia
(1)
Muzycy polscy - socjologia
(1)
Osobowość - psychologia - badanie - Polska
(1)
Piosenka polska - tematyka - 20-21 w.
(1)
Poezja polska - tematyka - 20-21 w.
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Sens życia - socjologia - badanie - Polska
(1)
Sukces
(1)
Twórczość - psychologia - badanie - Polska
(1)
Wartość - socjologia - badanie - Polska
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Kreatywność w biznesie : czego możemy się nauczyć od artystów / Lechosław Garbarski. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 335 stron : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Dla przedsiębiorców i menedżerów.
Bibliografia, netografia na stronach 315-323.
Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspirację dla osób związanych z biznesem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75769 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej