Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(275)
Forma i typ
Książki
(274)
Publikacje naukowe
(20)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(295)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(15)
W51 (Bielskiego 3)
(20)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(259)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Obłój Krzysztof (1954- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(4)
Krawiec Franciszek
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Albigowski Marek
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gasper Dorota
(3)
Juchniewicz Ryszard
(3)
Kall Jacek
(3)
Kassay Štefan (1941- )
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baraniecka Anna
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Doroba Anita
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Hamel Gary
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kaplan Robert S
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Krupski Rafał
(2)
Kuc Bolesław Rafał
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Norton David P
(2)
Pawlak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Prahalad C. K
(2)
Ries Eric (1978- )
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stabryła Adam
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka Freda
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919-2009)
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Anders Anna
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Baghai Mehrdad
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banasik Mirosław
(1)
Barowicz Marek (rachunkowość)
(1)
Barton Doyle Rayburn (1960- )
(1)
Bartusik Katarzyna (1969- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Becht Adam
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bennis Warren G. (1925- )
(1)
Bessant John
(1)
Beyer Karolina
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blank Steven Gary (1953- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bohdanowicz Leszek
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bova Tiffani
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Brilman Jean
(1)
Brzozowski Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(115)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
Kraj wydania
Polska
(272)
Wielka Brytania
(2)
Słowenia
(1)
Język
polski
(271)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(146)
Przedsiębiorstwo
(35)
Marketing strategiczny
(30)
Zarządzanie strategiczne - metody
(28)
Planowanie strategiczne
(24)
Zarządzanie
(17)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik akademicki
(16)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(14)
Innowacje
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(11)
Kadry - polityka
(10)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(10)
Firma (nazwa)
(9)
Innowacje - zarządzanie
(9)
Kadry
(9)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
(9)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(9)
Zarządzanie - metody
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(8)
Marketing
(8)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(8)
Analiza strategiczna
(7)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Znaki towarowe
(7)
Znaki towarowe - zarządzanie
(7)
Kompleksowa karta wyników
(6)
Planowanie strategiczne - podręcznik akademicki
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne - metody - podręcznik akademicki
(6)
Analiza strategiczna - podręcznik akademicki
(5)
Biznesplan
(5)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(5)
Etyka biznesu
(5)
Innowacje - stosowanie - gospodarka
(5)
Kadry - polityka - podręcznik akademicki
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Konkurencja
(5)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Znak towarowy
(5)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Decyzje - gospodarka
(4)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(4)
Marketing - metody
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Nowy produkt
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorstwo - finanse - zarządzanie
(4)
Public relations
(4)
Rynek
(4)
Administracja
(3)
Alians strategiczny (ekon.)
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kontrola finansowa
(3)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Model biznesowy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - podręcznik akademicki
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Sektor publiczny
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - 20-21 w.
(3)
Alians strategiczny (ekon.) - podręcznik akademicki
(2)
Branding (marketing)
(2)
Ceny - polityka - podręcznik
(2)
Czas pracy - organizacja
(2)
Decyzje - gospodarka - metody
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Hotelarstwo
(2)
Inwestycje - finanse
(2)
Kadry - polityka - metody
(2)
Kadry - polityka - metody - podręcznik
(2)
Kadry - polityka - podręcznik
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja - podręcznik akademicki
(2)
Koszty - rachunkowość - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(11)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Monografia
(8)
Poradnik
(8)
Opracowanie
(7)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
275 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56509 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 341-352. Indeks.
Autor wskazuje i wyczerpująco omawia trzy komponenty biznesowego sukcesu: mądrą strategię, elastyczną strukturę i wartościowych pracowników, twórczych i zdolnych sprawnie adaptować się do zmian. Radzi, jak stać się cenionym pracodawcą, który przyciąga najlepszych ludzi, i organizacją kształtującą otoczenie konkurencyjne na swoją korzyść.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60630 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64506 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-174.
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62753 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49827 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliografia.
Książka jest syntezą różnych szkół myślenia strategicznego. Podkreśla, że dążąc do stworzenia rzeczywistej wartości ekonomicznej, menadżerowie muszą nie tylko dbać o ekonomie przedsiębiorstwa, lecz także uwzględniać aspekty socjologiczne, psychologiczne, dynamikę rynków oraz potrzeby i oczekiwania klientów. Myślenie strategiczne ma pomóc w poznaniu i wykorzystaniu zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstwa i w umiejętnym zarządzaniu tymi zmianami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Dla studentów zarządzania, uczestników kursów, menedżerów.
Bibliografia.
Podręcznik dla studentów zarządzania i ekonomii. Podstawowe informacje o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem - kolejne etapy i procedury zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Popularny sposób ujęcia systemu zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 377, [2] strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia.
Książka dla studentów i pracowników naukowych. Autor przedstawia koncepcje strategii zarządzania firmą, analizę strategiczną oraz planowanie strategiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków zarządzania uczelni wszystkich typów.
Bibliografia na stronach 337-340. Indeks.
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowatorski sposób rozważają kolejne fazy w procesie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Przedstawiają analizę i krytyczną ocenę uwarunkowań strategicznych, zagadnienia formułowania celów i strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, kwestię implementacji strategii oraz nadzorowania i kontrolowania (controllingu) ich realizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37722 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58652 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej