360021
Book
In basket
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 73222 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione, 2021
General note
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again