360098
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione, 2021
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej