359614
Book
In basket
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 73458 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators (KPI) : the 75 measures every manager needs to know, 2012
General note
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators (KPI) : the 75 measures every manager needs to know. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Financial Times Publishing - Pearson.
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again