360021
Książka
W koszyku
Iluzja wyboru: 16 i pół pułapki myślenia / Richard Shotton ; przekład Magda Witkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2025. - 244 strony : ilustracje ; 22 cm.
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje Ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboru omawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80302 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Illusion of choice: 16 ½ psychological biases that influence what we buy, 2023
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The illusion of choice: 16 ½ psychological biases that influence what we buy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej