359942
Książka
W koszyku
Marketing produktu politycznego : analiza porównawcza / Karol Zajdowski. - Warszawa : Dom Wydawniczy Elipsa, 2017. - 353 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Publikacja przestawia analizę porównawczą marketingu politycznego i ekonomicznego. Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Książka skierowana dla osób chcących uporzadkować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu politycznego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65829 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 336-350.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej