359823
Książka
W koszyku
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Czytelnik dowie się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69537 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Designing for behavior change
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Designing for behavior change: applying psychology and behavioral economics, 2nd edition.
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na stronie tytułowej i okładce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly. W książce ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 323-332.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej