360061
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w Google : pozycjonowanie, Ads & Analytics 4 dla biznesu, e-commerce i marketerów / Marta Koziarz, Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Gliwice : Helion, copyright 2025. - 377, [7] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80154 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 371-374.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej