Google Analytics
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
W80 (Redutowa 48)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Zastrożna Martyna
(2)
Edmondson Mark
(1)
Lachowski Lech
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(3520)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Google Analytics
(-)
Relacje międzyludzkie
(1469)
Zabójstwo
(1428)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(908)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(813)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(701)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(642)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Zarządzanie
(439)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(413)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna. Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics w biznesie : poradnik dla zaawansowanych / Martyna Zastrożna. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 196, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Netografia na stronach 193-196.
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa. Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71767 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej