Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Stanusch Maciej
(3)
Kuligowska Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
ChatGPT
(1)
Chatbot
(1)
Generatywna sztuczna inteligencja
(1)
Informatyka ekonomiczna
(1)
Innowacje
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing
(1)
Modernizacja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Postęp techniczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
ChatGPT to jedno z najpotężniejszych narzędzi wspierających pracowników jakie pojawiło się w ostatnich latach na rynku. Jego możliwości są ogromne. Potrafi pisać dowolne teksty, wykonywać analizy biznesowe, „wymyślać” nowe produkty, podpowiadać strategie biznesowe, odpowiadać na niemal dowolne pytania. Może jednak znacznie więcej zastępując, wspierając lub automatyzując większość intelektualnych zadań realizowanych w przedsiębiorstwach poczynając od profesjonalnego tłumaczenia tekstu, tworzenia regulaminów, instrukcji a skończywszy na zaawansowanych analizach produktów konkurencji. Niniejsza książka jest zbiorem instrukcji, wskazówek i trików które można wykorzystać w optymalizacji tego niezwykłego narzędzia. Zawiera praktyczne przykłady zapytań do ChatGPT, prezentuje również inne modele jak Claude.AI i zawiera praktyczne informacje, które rozwiązania lepiej sprawdzają się do konkretnych zastosowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 81417 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 399-400.
Kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostarcza nie tylko teoretycznych podstaw, ale przede wszystkim praktycznych wskazówek, które pozwalają wdrożyć AI w firmach i wykorzystać jego pełny potencjał. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, przedsiębiorstwa, które nie zastosują technologii sztucznej inteligencji, mogą zostać w tyle. Autor pokazuje, jak przedsiębiorstwa, które już zaczęły wykorzystywać AI, zwiększają swoją efektywność i zyskowność. Dzięki bogatemu doświadczeniu autora w realizacji projektów AI, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i właścicieli firm, którzy chcą utrzymać swoją konkurencyjność w erze cyfrowych innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80615 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej