Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(6)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(4)
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(21)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Kreft Jan
(3)
Fisher Max
(2)
Galloway Scott
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Borowski Mateusz
(1)
Błażyńska Agnieszka
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Harris Blake J
(1)
Jarosz Beata (1985- )
(1)
Kaiser Brittany
(1)
Kang Cecilia
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kirkpatrick David (1953- )
(1)
Kortas Weronika
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Levy Steven
(1)
Lipa Michał (politologia)
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mazurek Kamil Łukasz
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Mincer Weronika
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Puławski Krzysztof
(1)
Roguski Artur
(1)
Rulski-Bożek Mateusz
(1)
Seager Charlotte
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sosnowska Katarzyna
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Szarota Piotr (1966- )
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Żołądkowicz Wojciech (1980- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Facebook
(24)
Media społecznościowe
(12)
Internet
(9)
Portal społecznościowy
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Algorytmy
(4)
Dezinformacja
(4)
Facebook (portal społecznościowy)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Google
(3)
Google LLC
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Społeczeństwo
(3)
Amazon.com
(2)
Apple Inc
(2)
Big data
(2)
Edukacja medialna
(2)
Instagram
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne - organizacja
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Apple (komputery)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Brexit
(1)
Cambridge Analytica
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dane osobowe
(1)
Duchowość
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hełmy wirtualnej rzeczywistości
(1)
Internauci
(1)
Inwigilacja
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kult
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Microsoft Corporation
(1)
Mit
(1)
Mitologia
(1)
Nastolatki
(1)
Oculus
(1)
Perwazja
(1)
Pinterest
(1)
Platforma internetowa
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Procesy sądowe
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sandberg, Sheryl (1969- )
(1)
Spotify
(1)
Stalking
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Wartość
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
YouTuberzy
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(1)
Żarty
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(3)
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Reportaż
(5)
Opracowanie
(3)
Powieść
(2)
Publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 119-124. Indeks.
Autor stara się pokazać, jak portal stał się nie tylko medium służącym nawiązywaniu interakcji pomiędzy użytkownikami, ale także w jaki sposób jego funkcje znalazły zastosowanie w sferze polityki. W publikacji znajdziemy wiele cennych, porządkujących informacji, precyzyjnie ukazujących i dobrze dokumentujących szczególną pozycję Facebooka w internecie wśród jego użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook : a miało być tak pięknie / Steven Levy ; przełożyła Katarzyna Sosnowska. - Wydanie I. - Białystok : Mova, 2022. - 558, [2] strony ; 24 cm.
Indeks.
Zakulisowa historia jednej z najpotężniejszych i najbardziej kontrowersyjnych amerykańskich firm – Facebooka. Jako student drugiego roku Mark Zuckerberg stworzył prostą stronę internetową, która miała służyć jako kampusowa sieć społecznościowa. Dziś Facebook jest największą platformą społecznościową na świecie skupiającą prawie trzy miliardy użytkowników, a jej wartość rośnie z dnia na dzień. Facebook to nie tylko niewinna sieć do publikowania postów. To potężne narzędzie, które niewłaściwie używane może przynieść fatalne skutki. Wycieki danych, manipulacja użytkownikami, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Oparta na setkach wywiadów książka stanowi zapis niesamowitego sukcesu oraz licznych porażek imperium Zuckerberga. To opowieść o firmie oraz o ludziach, którzy ją tworzą. To wnikliwy i fascynujący obraz globalnej korporacji, która realnie wpływa na każdy aspekt naszego życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 333-[359]. Indeks.
Autor publikacji opowiada o tym, jak wielkie firmy infiltrują nasze życie, ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi potrzebami emocjonalnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 259-276.
Badania opisywane w niniejszej książce odróżnia od tych omówionych w literaturze ustawienie w centrum użytkownika, a nie instytucji. Dokonując oceny stopnia użyteczności "książkowych" stron na Facebooku, sprawdzono stopień zaspokojenia potrzeb informacyjnych oraz to, czy dana strona została zorganizowana przez właściciela tak, by użytkownik mógł z niej korzystać w sposób efektywny i zadowalający. Łącząc ze sobą różne metody badań (traingulacja), starano się zdobyć takie dane, które umożliwią spojrzenie na potrzeby użytkownika z różnych perspektyw. Publikacja Miejsca czytelnicze na Facebooku zawiera szeroki przegląd metod prowadzenia badań w obszarze Internetu, zwracając uwagę na wieloaspektowy charakter Internetu jako narzędzia badawczego, źródła informacji oraz obiektu analizy. Skupia się także na metodach badania doświadczeń użytkownika (UX) oraz oceny użyteczności, wprowadzając czytelnika w obszar istotny dla tworzenia efektywnych interakcji w środowisku online. Przedstawiono w niej pięciokrokowy proces badawczy, który obejmuje: badania ankietowe; analizę netnograficzną; opracowanie obszarów i kryteriów oceny użyteczności (z podziałem na analizę treści i zaangażowania oraz przygotowanie strony); ocenę użyteczności stron oraz porównanie z wykorzystaniem metody jakościowo-heurystycznej wyników analizy stron czytelniczych i stron bibliotek oraz badania netnograficznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 355-369.
Autor przygląda się temu, w jaki sposób w ostatnich wyborach parlamentarnych użytkownicy korzystali z Facebooka i jakie miało to konsekwencje. By opisać nowe zjawiska zachodzące między wyborcami, politykami i partiami, wykorzystuje konstrukt cyberplemion - wyizolowanych, internetowych wspólnot, między którymi zachodzą najróżniejsze relacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62984 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 287-324.
"To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62220 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty : seria Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; [t. 29])
Bibliografia na stronach 229-239. Indeks.
Książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Fascynująca osobista opowieść, ale też bardzo wnikliwa analiza sił, które mogą zniszczyć nasz świat. Książka opowiada o Facebooku i jego twórcach, a zarazem ukazuje historię biznesu związanego z nowymi technologiami oraz ludzi, którzy je tworzyli, a teraz zabrakło im odwagi, by stanąć oko w oko z demonami, które sami powołali do życia. Autor książki, który był doradcą Zuckerberga w pierwszych latach działania Facebooka, wyjaśnia, dlaczego nowe technologie mogą zagrażać demokracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku angielskim. We all have a vague sense that social media is bad for our minds, for our children, and for our democracies. But the truth is that its reach and impact run far deeper than we have understood. Building on years of international reporting, Max Fisher tells the gripping and galling inside story of how Facebook, Twitter, YouTube, and other social networks, in their pursuit of unfettered profits, preyed on psychological frailties to create the algorithms that drive everyday users to extreme opinions and, increasingly, extreme actions. As Fisher demonstrates, the companies' founding tenets, combined with a blinkered focus maximizing engagement, have led to a destabilized world for everyone.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74752 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Autor publikacji opowiada o tym, jak wielkie firmy infiltrują nasze życie, ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi potrzebami emocjonalnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Social media to współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Facebook, swego czasu jeden z największych fenomenów branży technologicznej, od kilku lat jest nękany kontrowersjami i kryzysami. Wyciek danych użytkowników, fake newsy i polaryzująca mowa nienawiści. Dlaczego tak się stało? Decyzje kierownictwa doprowadzały do kryzysów, od których potem próbowano odwracać uwagę. Programiści dostawali polecenia tworzenia narzędzi, które w rezultacie wzmacniały konfliktową retorykę, teorie spiskowe i bańki informacyjne przepuszczające tylko jednostronne opinie. Facebook stał się najbardziej żarłoczną na świecie machiną do eksploracji danych, odnotowywał rekordowe zyski i wzmacniał swą dominującą pozycję za pomocą agresywnego lobbingu. Korzystając z unikatowej wiedzy, m.in. byłych pracowników Facebooka, autorki zabierają nas do świata skomplikowanych rozgrywek, sojuszy i rywalizacji w firmie. Ich dziennikarskie śledztwo doprowadziło do szokujących wniosków: błędne poczynania nie były anomalią, lecz nieuchronnością. Dla Marka Zuckerberga i Sheryl Sandberg w niezwykle burzliwych minionych pięciu latach nieograniczony rozwój pozostawał priorytetem. Obydwoje są ikonami naszych czasów: „cudowny chłopiec” Doliny Krzemowej, który stał się miliarderem, i błyskotliwa bizneswoman, inspiracja dla milionów kobiet. Jednak zamknięci w swoich hermetycznych kręgach, zaślepieni przez własne ambicje i arogancję, nie zrobili nic, kiedy ich technologia była przejmowana przez podżegaczy, przestępców i skorumpowane reżimy polityczne na całym świecie. W książce "Brzydka prawda" zostają pociągnięci do odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cambridge Analytica. Na wielką skalę potajemnie gromadziła dane użytkowników Facebooka oraz ich znajomych, które następnie reklamodawcy wykorzystywali do bardzo precyzyjnego targetowania reklam. I do manipulowania: tym, co kupujesz, co robisz, co myślisz i na kogo głosujesz… W wyniku skandalu wokół Facebooka, dotyczącego wycieku wrażliwych danych, Cambridge Analytica upadła w maju 2018 roku. Jednym z dwóch demaskatorów była Brittany Kaiser. W jaki sposób ta młoda, ambitna kobieta o idealistycznym nastawieniu została uwikłana w światową sieć gromadzenia i analizowania oraz – co bardzo kontrowersyjne – sprzedaży danych? I czego może nas ona nauczyć o prywatności w przestrzeni cyfrowej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [343]-362. Indeks.
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka o algorytmizacji codziennego życia, feudalnych stosunkach na platformach, ich niewolnikach i menedżerach pokutnikach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 07 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronch 191-207. Indeks.
Władza misjonarzy to książka o misjonarskim zapale zmieniania świata i o kryzysie świeckiej religii towarzyszącej liderom nowych technologii, o ich świętokradztwach i sprofesjonalizowanej pokucie mającej przywrócić harmonię technologicznego raju na ziemi z Alphabetem, Metą, Apple i TikTokiem w roli głównej. Także o skruszonych inżynierach, żałujących każdej chwili, którą poświęcili na wymyślanie uzależniających algorytmicznych rozwiązań na naszych smartfonach i komputerach. Gdy technologia, rynek i konkurencja stawały się religią, szefowie firm nowych technologii i mediów zostawali misjonarzami Nowego Technooświecenia. Facebook (Meta) i Google (Alphabet) – organizacje o silnych kosmologiach – „emanowały boskością” i instrumentalnie wykorzystywały „święte” wartości, takie jak sprawiedliwość. Współczesne etyczne katastrofy big tech i „zmierzch technobogów” oznaczają kryzys legitymizowania przez świecką religię ich niewinności, sprawczości i bezkarności. Zanika wiara w ich dobre intencje i neoliberalną sakralizację rynku. Upada imperatyw „policzalności wszystkiego”, dostrzegana jest fasadowość języka świeckiej religii i ujawniane są „fałszywe metafory”. Na horyzoncie widać jednak świt nowego technouniwersum. Na gruzach „świętego przymierza” między użytkownikiem a big tech rodzą się nowe wizje i mity. Już nie „naprawy świata”, ale „poprawy” człowieka, a czasem jego zastępowania, jak w wypadku „generatywnej sztucznej inteligencji”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74265 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej