Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(42)
Forma i typ
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(37)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Gębal Przemysław (1972- )
(2)
Janus-Sitarz Anna
(2)
Kania Agnieszka
(2)
Lipińska Ewa
(2)
Seretny Anna (1962- )
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Chromiec Elżbieta
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czykwin Elżbieta (1958- )
(1)
Dobrowolska Danuta (1946- )
(1)
Dudek Sandra
(1)
Długosz Janina (1930- )
(1)
Fojkis Aldona
(1)
Gałązka Alicja
(1)
Guzik Agnieszka (1971- )
(1)
Huter Barbara
(1)
Jaworska Mariola
(1)
Jurek Anna
(1)
Kaczmarek Bogusława
(1)
Karpeta-Peć Beata
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Kiełpińska Iwona
(1)
Koc Krzysztof
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Kosiorek Jarosław
(1)
Kołodziejek Iwona
(1)
Kołodziejska Dorota
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Meissner Andrzej (1937- )
(1)
Miodunka Władysław (1945- )
(1)
Misiejuk Dorota
(1)
Miętkiewicz Jaśmina
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Muzyka-Furtak Ewa
(1)
Myrdzik Barbara (1940- )
(1)
Niemiec-Knaś Małgorzata
(1)
Opacka Anna (1933- )
(1)
Orzech Emilia
(1)
Pater-Ejgierd Natalia
(1)
Schauf Susanne
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sobkowiak Paweł
(1)
Sokołowska Weronika
(1)
Strawa-Kęsek Ewelina
(1)
Studenska Anna
(1)
Szymik Eugeniusz
(1)
Szyszkowska-Butryn Anna
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Ur Penny
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Wojciechowska Aneta (pedagogika)
(1)
Wright Andrew (1937- )
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Język polski
(9)
Metody nauczania
(5)
Języki
(4)
Język polski - nauczanie - scenariusze zajęć
(3)
Język polski jako obcy
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Czytanie
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dysleksja i dysgrafia - zapobieganie
(2)
Edukacja medialna
(2)
Język angielski - nauczanie - metody
(2)
Język polski - nauczanie - metody
(2)
Język polski - nauczanie - podręcznik akademicki
(2)
Języki - nauczanie - metody
(2)
Języki - nauczanie - metody - Polska - od 1989 r.
(2)
Metoda projektów
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie
(2)
Pisanie
(2)
Świadomość narodowa
(2)
Autystycy
(1)
Autyzm
(1)
Czytanie - nauczanie - metody
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dwujęzyczność - zagadnienia
(1)
Dziecko - język
(1)
Dziecko - język - badanie
(1)
Dziecko - psychologia
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny - Polska - od 2001 r.
(1)
Dziecko niewidome - nauczanie - metody
(1)
Dziecko niewidome - nauczanie - scenariusze zajęć
(1)
Edukacja medialna - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Egzaminy szkolne - metody - podręcznik akademicki
(1)
Facebook
(1)
Gramatyka
(1)
Gry edukacyjne - podręcznik akademicki
(1)
Głusi
(1)
Holocaust
(1)
Internet
(1)
Internet - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Internet - stosowanie - nauczanie - Polska - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Internet - stosowanie - nauczanie - podręcznik akademicki
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski - nauczanie - metody aktywizujące
(1)
Język migowy polski
(1)
Język niemiecki
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski - nauczanie - metody - podręcznik akademicki
(1)
Język polski - nauczanie - szkoły podstawowe - metody
(1)
Język polski - nauczanie początkowe - metody
(1)
Język polski - pisownia - nauczanie
(1)
Języki - nauczanie
(1)
Języki - nauczanie - badanie - metody
(1)
Języki - nauczanie - efektywność
(1)
Języki - nauczanie - efektywność - Polska - od 1989 r.
(1)
Językoznawstwo
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura polska
(1)
Matura - podręcznik akademicki
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metafora
(1)
Mniejszości narodowe - kultura - Polska - od 1944 r.
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mowa - psychologia rozwojowa
(1)
Multimedia
(1)
Multimedia - stosowanie - nauczanie - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Myślenie twórcze - nauczanie - metody - Polska - od 2001 r.
(1)
Młodzież - socjologia - Polska - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Młodzież - wychowanie - metody - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Nauczanie - efektywność
(1)
Nauczanie - metody - Polska - od 2001 r.
(1)
Nauczanie - metody - podręcznik akademicki
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie początkowe - metody
(1)
Nauczanie początkowe - metody - podręcznik akademicki
(1)
Nauczyciele - praca - Polska - od 2001 r.
(1)
Nauczyciele języków - praca - efektywność
(1)
Nauczyciele języków - szkolenie - Polska - od 1989 r.
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niewidomi - psychologia
(1)
Niewidomi - szkolnictwo - historia
(1)
Oceny szkolne - metody - podręcznik akademicki
(1)
Pamięć - psychologia - badanie
(1)
Pedagogika - metody - Polska - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Pedagogika - metody - Polska - od 2001 r.
(1)
Pedagogika kultury - badanie - metody
(1)
Pedagogika medialna - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Pisanie - korekcja - metody
(1)
Pisanie - nauczanie - metody
(1)
Pisownia
(1)
Podręczniki szkolne - historia
(1)
Temat: dzieło
Nauczyciele-Nauczycielom (seria wyd.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie ; okręg) - szkolnictwo - socjologia - od 1989 r.
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(4)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych / Beata Anna Peć. - Wydanie I. - Kraków : Impuls , 2021. - 339 stron ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-334.
Celem monografii są analiza i interpretacja problemu otwartych form uczenia się i nauczania języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem autonomii ucznia. Jest to zagadnienie wyjątkowo ważne, gdyż stanowi jeden z głównych postulatów kolejnych reform edukacji w Polsce. W niniejszej książce poszukuje się odpowiedzi na pytania o to, jak otwarte formy pracy wpływają na uczniów, jeśli są stosowane systematycznie i celowo, a także w jaki sposób przyczyniają się do rozwoju autonomicznej postawy uczniów, charakteryzującej się samodzielnością planowania, organizowania i oceny własnej pracy oraz odpowiedzialnością za jej wyniki i proces uczenia się. Osiągnięciu tego celu służą analiza zagadnień teoretycznych i własne badania. Dotychczas nie prowadzono pogłębionych badań empirycznych dotyczących otwartych form uczenia się i nauczania w odniesieniu do lekcji języka obcego. Koncentrowano się na sprawozdaniach pedagogów stosu­jących te formy uczenia się i nauczania na lekcjach innych przedmiotów, przy czym w większości były to zajęcia z udziałem dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71255 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59531 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Filologia Polska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8179 ; nr 206)
Bibliografia na stronach 262-270. Indeks.
Książka poświęcona jest temu, jak lekcje języka polskiego mogą inicjować, wspierać oraz rozwijać zdolność myślenia, w tym myślenia o współczesności. Autor pokazuje, na czym ta aktywność umysłowa polega, zarówno w kontekście filozoficznym, jak i edukacyjnym, oraz czym się wyróżnia na tle innych aktywności człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51971 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego Jako Obcego ; 3)
Bibliografia na stronach 316-329.
Propozycja adresowana do nauczycieli, którzy rozpoczynają pracę zawodową, oraz tych, którzy pragnęliby rozwinąć swój warsztat, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz studentów studiów magisterskich z zakresu metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, a także do nauczycieli polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Surdologopedia : teoria i praktyka / redakcja naukowa Ewa Muzyka-Furtak. - Gdańsk : "Harmonia", cop. 2015. - 495 s. : il., fot., rys. ; 25 cm.
(Logopedia XXI Wieku)
Bibliogr. s. 446-487. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63024 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygotowanie ucznia do odbioru różnych tekstów kultury / redakcja Anna Janus-Sitarz. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", copyright 2004. - 309, [3] strony, [32] strony tablic (głównie kolorowych) : ilustracje ; 21 cm.
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Bibliografie przy pracach.
Książka poświęcona jest przygotowaniu ucznia do odbioru różnych tekstów kultury, poczynając od sztuki słowa przez teatr, film, malarstwo, fotografię, muzykę aż po budzące kontrowersje instalacje we współczesnych galeriach i teksty kultury masowej. Cenna pozycja dla nauczycieli oraz studentów polonistyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty : seria Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; [t. 28])
Bibliografia na stronach 195-201. Indeks.
Doświadczenia autorki z realizacji projektów edukacyjnych i twórcze podejście do osiągnięć dydaktyki zagranicznej zaowocowały szczególnie obficie w tych fragmentach książki, które wprowadzają praktyczną wizję edukacji na wskroś humanistycznej, budującej wizerunek człowieka zdolnego wznieść się ponad identyfikację narodową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty : seria Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; [t. 29])
Bibliografia na stronach 229-239. Indeks.
Książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znak werbalny a znak plastyczny w twórczości rysunkowej dziecka / Urszula Szuścik. - Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2006. - 222, [2] s., [52] s. tabl. kolor : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; 2433)
Bibliogr. s. [185]-218.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Praca dotyczy bardzo istotnej i doniosłej społecznie problematyki, jaką stanowi prezentacja rozmaitych form wspomagania procesu komunikacji osób z autystycznym spektrum zaburzeń (ASD). Autorzy wykorzystali z jednej strony aktualne dane z literatury sięgając do prac wybitnych badaczy zamieszczonych w publikacjach książkowych oraz czasopismach o znaczeniu i zasięgu międzynarodowym. Obszerna monografia wychodzi na przeciw pilnym potrzebom związanym z udostępnianiem najnowszych informacji w zakresie rozwijania zdolności porozumiewania się, ze szczególnym uwzględnieniem procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży z ASD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62568 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej