Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(72)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(70)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(3)
Jeziński Marek
(3)
Muszyński Jerzy (1930- )
(3)
Sobkowiak Leszek (1955- )
(3)
Gałązka Wiesław
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Wiszniowski Robert
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Annusewicz Olgierd
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Borowska Elżbieta (politolog)
(1)
Bäcker Roman (1955- )
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cichosz Marzena
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Daniel Krystian
(1)
Dobrowolski Piotr (1938-2005)
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Dziambor Artur (1982- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Ferenc Witold
(1)
Fras Janina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Garlicki Jan Ryszard (1958- )
(1)
Gawroński Jerzy (psychologia polityki)
(1)
Gierula Marian
(1)
Giryn Maria Izabela
(1)
Golinowski Janusz (1959- )
(1)
Grabarczuk Andrzej
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jacuński Michał
(1)
Jakubowski Paweł (prawo)
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kinastowska Joanna
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laska Artur (1978- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mazur Marek
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Minich Dobrochna (1984- )
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Morawski Antoni (nauki polityczne)
(1)
Mrówka Rafał
(1)
Nalepka Adam (1950- )
(1)
Nieć Mateusz (1957- )
(1)
Obremski Krzysztof (1953- )
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Pietraś Ziemowit Jacek (1943-2004)
(1)
Pietrzak Henryk (psychologia)
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podobas Izabela
(1)
Ponczek Eugeniusz (1942- )
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rafałowski Wojciech (1986- )
(1)
Schulz Winfried (1938- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sepkowski Andrzej
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz (1968- )
(1)
Stolarczyk Mieczysław
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wilkos Sylwia
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zajdowski Karol
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Politycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing polityczny
(35)
Komunikacja polityczna
(14)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(8)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(5)
Środki masowego przekazu - a polityka
(5)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polityka - a środki masowego przekazu
(4)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - od 1989 r.
(4)
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza prezydencka
(3)
Marketing polityczny - Polska
(3)
Marketing polityczny - zagadnienia
(3)
Politycy
(3)
Polityka
(3)
Polityka - socjologia - 20-21 w.
(3)
Public relations
(3)
Public relations - a polityka
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - od 1989 r.
(2)
Kampania wyborcza prezydencka - Stany Zjednoczone - 2008 r.
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing polityczny - 21 w.
(2)
Marketing polityczny - metody
(2)
Marketing polityczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Partie polityczne
(2)
Polityka - etyka
(2)
Polityka - język - Polska - od 1989 r.
(2)
Polityka - socjologia
(2)
Środki masowego przekazu - polityka - Polska - od 1989 r.
(2)
Administracja - marketing - Polska - od 2001
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Coaching
(1)
Decyzje - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Demagogia
(1)
Demokracja - teoria
(1)
Demokracja uczestnicząca - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Dezinformacja
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Dziennikarze - a polityka
(1)
Dziennikarze - a polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze - etyka - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Dziennikarze - praca - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka społeczna
(1)
Funkcjonariusze publiczni - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Geopolityka
(1)
Globalizacja
(1)
Globalizacja - a gospodarka
(1)
Globalizacja - a polityka
(1)
Grupy nacisku
(1)
Głosowanie
(1)
Instytucje nonprofit - marketing - Polska - od 2001 r.
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Internet - a polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Internet - a polityka - podręcznik
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Internet - stosowanie - polityka
(1)
Język
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kampania wyborcza - Czechy - 2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - Polska - 2005 r.
(1)
Kampania wyborcza - Stany Zjednoczone - od 1945 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Niemcy - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza - język
(1)
Kampania wyborcza - metody
(1)
Kampania wyborcza - metody - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - organizacja
(1)
Kampania wyborcza - podręcznik
(1)
Kampania wyborcza - podręcznik akademicki
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - 20-21 w.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - 2005-2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - od 2004 r.
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - Polska
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - 2010 r.
(1)
Komorowski, Bronisław (1952- )
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna - 21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - Niemcy - od 1989 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Stany Zjednoczone
(1)
Komunikacja polityczna - Stany Zjednoczone - od 1945 r.
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska - polityka - socjologia - 2000-2006 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - 2005 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 1989 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Polska - stereotyp
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-315.
Książka omawia zagadnienia związane z kampaniami społecznymi w służbie publicznej. Przedstawia na przykładach komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67441 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Donald Trump : jak to się stało? / Artur Dziambor. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2023. - 410 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 373-405.
Autor uważa Donalda Trumpa za geniusza w dziedzinie kreowania politycznego wizerunku, przekazu i budowania marki osobistej. Książka Dziambora skupia się nie tyle na ocenie działań politycznych Trumpa, co na interesującej analizie zgodności głoszonych przez niego haseł z podejmowanymi działaniami i oczekiwaniami elektoratu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu. Autorka wprowadza nas głęboko w mechanizmy manipulacji. Jednocześnie gorąco zachęca czytelników - również tych zagubionych, zmęczonych, zaniepokojonych, a nawet obojętnych - do refleksji na temat naszego miejsca i naszych wyborów w świecie masowej dezinformacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73040 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49619 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 269-272.
Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej „6P" wraz z załączonym vademecum rozwoju Twojej marki pozwala samodzielnie − w 6 krokach − sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także poprzez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; No 3678)
(Komunikowanie i Media)
Bibliogr. s. [170]-182. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 544-584.
Publikacja stanowiąca pierwszą w Polsce analizę sposobu, w jaki proces ustawodawczy wykorzystywany jest jako narzędzie służące zgłaszaniu i realizacji obietnic wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia. Indeks.
Autor przedstawił mechanizmy rządzące marketingiem politycznym. Sporo uwagi poświęcił procesowi rywalizacji w wyborach prezydenckich. Dla zainteresowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41944 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej