Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(49)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kwarciak Bogusław
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Ambler Tim
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Black Sam ( -1999)
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cone Steve (1950- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Drabik-Podgórna Violetta (1970- )
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Fog Klaus
(1)
Goldacre Ben
(1)
Gregory Anne
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hatalska Natalia
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Holiday Ryan
(1)
Holmes Chet
(1)
Hübner-Wojciechowska Joanna
(1)
Ind Nicholas
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lipa Michał
(1)
Loska Magdalena
(1)
Ludwiczak Witalis (1910-1988)
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Madej Wojciech
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Olszak Celina
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rosen Emanuel S
(1)
Sadza Agata
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Skorek Monika
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Tarnawska Joanna
(1)
Tereszczyńska Katarzyna
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wiktorska Paulina (marketing)
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zeegen Lawrence
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zierkiewicz Edyta (1968- )
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Reklama - metody
(17)
Marketing elektroniczny
(8)
Reklama internetowa
(7)
Promocja handlowa - metody
(6)
Reklama
(5)
Firma (nazwa) - marketing
(3)
Firma (nazwa) - reklama
(3)
Marketing - metody
(3)
Reklama - język
(3)
Reklama - metody - podręcznik akademicki
(3)
Reklama - socjologia
(3)
Reklama - teoria
(3)
Agencje reklamowe
(2)
Google AdWords
(2)
Komunikacja społeczna - metody
(2)
Komunikowanie marketingowe - metody
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - podręcznik akademicki
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Public relations
(2)
Public relations - a reklama
(2)
Public relations - metody
(2)
Reklama - a public relations
(2)
Reklama - badanie - metody
(2)
Reklama społeczna
(2)
Znaki towarowe
(2)
Akupunktura
(1)
Blogi
(1)
Ceny - teoria
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko - a reklama
(1)
Dziennikarstwo - metody
(1)
Dziennikarze - praca - organizacja
(1)
E-mail marketing
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fotografia - stosowanie
(1)
Google AdWords - poradnik
(1)
Gospodarka - etyka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika użytkowa - technika - poradnik
(1)
Handel - metody - poradnik
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Homeopatia
(1)
Ilustracje - metody - poradnik
(1)
Indywidualizm (filoz.) - 20-21 w.
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja wizualna - poradnik
(1)
Informacja wizualna - teoria
(1)
Innowacje - marketing
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna - a reklama
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Komunikacja społeczna - teoria
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(1)
Konkurencja - teoria
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - a reklama
(1)
Konsumenci (ekon.) - a reklama - podręcznik akademicki
(1)
Konsumenci (ekon.) - a reklama - psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Korupcja - a osobowość
(1)
Kosmetyki
(1)
Kultura masowa - socjologia
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Leczenie
(1)
Leki
(1)
Leki - handel - Polska - od 2002 r.
(1)
Leki - marketing
(1)
Logistyka gospodarcza - teoria
(1)
Marketing - badanie - metody
(1)
Marketing - etyka - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - psychologia
(1)
Marketing - teoria
(1)
Marketing - zarządzanie - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Marketing elektroniczny - teoria
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing strategiczny - metody - podręcznik akademicki
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Negocjacje - podręcznik akademicki
(1)
Nowy produkt - marketing
(1)
Opakowania - marketing
(1)
Opinia publiczna - a public relations
(1)
Opinia publiczna - a reklama
(1)
Osobowość - a korupcja
(1)
Popyt - teoria
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Poradniki
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkodliwa medycyna / Ben Goldacre ; przełożył Aleksander Wojciechowski. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Zysk i S-ka, copyright 2019. - 421 stron : ilustracje ; 23 cm.
Autor w swojej kolumnie na łamach „Guardiana” od lat demaskuje manipulacje podejrzanymi danymi medycznymi i alternatywne metody leczenia, w stosunku do których śmiało można użyć pojęcia "pseudomedycyna". Odkrywa przed Czytelnikami ponure tajemnice stojące za praktykami producentów leków, bierze pod lupę medyczne mistyfikacje, a także analizuje robiące wodę z mózgu reklamy kosmetyków, akupunkturę i homeopatię, witaminy i wywołujący wśród społeczeństwa poruszenie temat „toksyn”. Ta pełna goryczy i sarkazmu, choć przy tym przezabawna, książka, stanowiąca plon jego wieloletniego śledztwa dziennikarskiego, jest niezwykle fascynującą i otrzeźwiającą podróżą po obszarze szkodliwej niby-medycyny, którą codziennie karmią nas przeróżne media i pozujący na autorytety szarlatani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62044 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53232 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Praktyczny podręcznik z zakresu e-marketingu. Zakres tematyczny wraz ze sposobem zaprezentowania poszczególnych zagadnień stanowi świetne wsparcie zarówno dla profesjonalistów e-marketingu, jak i dla osób stawiających pierwsze kroki w cyfrowym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [301]-316.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55129 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej