Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(27)
Autor
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sałkowski Damian
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Dela Piotr
(1)
Dutko Maciej
(1)
Gogołek Włodzimierz (1949- )
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kościński Karol
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Li Charlene
(1)
Lipa Michał
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miotk Anna
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Olszak Celina
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Płatek Paweł Piotr
(1)
Radoniewicz Filip (1983- )
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sobota Daniel
(1)
Stańczuk Izabela
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wiktorska Paulina (marketing)
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Wąsowski Krzysztof
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Reklama internetowa
(22)
Marketing elektroniczny
(12)
Internet
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Reklama
(3)
Google AdWords
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sztuka pisania
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Blogi
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma elektroniczne - szkice
(1)
Czasopisma francuskie - historia - od 1989 r. - szkice
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie - historia - od 1989 r. - szkice
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Gazety - digitalizacja - szkice
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords - poradnik
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Internet - a promocja handlowa
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Internet - socjologia - szkice
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka
(1)
Internet - stosowanie - handel
(1)
Komunikacja polityczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Literatura - a internet - szkice
(1)
Marka własna
(1)
Marketing - podręcznik akademicki
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Negocjacje - podręcznik akademicki
(1)
Podpis elektroniczny - prawo - Polska
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Promocja handlowa - a internet
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - reklama - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Public relations - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Public relations - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Public relations - podręcznik akademicki
(1)
Reklama - metody
(1)
Reklama internetowa - metody - poradnik
(1)
Reklama internetowa - podręcznik akademicki
(1)
Reklama internetowa - szkice
(1)
Reklama internetowa - zagadnienia
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo informacyjne - badanie - metody - podręcznik akademicki
(1)
Społeczeństwo informacyjne - podręcznik akademicki
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu - podręcznik akademicki
(1)
Strony WWW
(1)
Strony WWW - budowa i organizacja
(1)
Systemy informatyczne - stosowanie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Techniki sprzedaży - metody
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi elektroniczne - stosowanie
(1)
Uzależnienie od komputera - podręcznik akademicki
(1)
Web 2.0 - stosowanie
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu - marketing
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - szkice
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(6)
Podręczniki
(2)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 116, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Indeks.
Autor w zwięzły i prosty sposób próbuje opowiedzieć jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu. Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie ta oferta jest lepsza, mimo iż sprzedaje to samo co konkurenci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62634 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 269-279.
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Poradnik z zakresu marketingu zawierający wskazówki jak tworzyć przynoszące oczekiwany skutek, teksty informacyjne i reklamowe. Propozycja dla marketingowców i pracowników reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
48OMNIS_NLOP 991052998534105066 P
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71634 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej