Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(27)
Autor
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sałkowski Damian
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Dela Piotr
(1)
Dutko Maciej
(1)
Gogołek Włodzimierz (1949- )
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kościński Karol
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Li Charlene
(1)
Lipa Michał
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miotk Anna
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Olszak Celina
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Płatek Paweł Piotr
(1)
Radoniewicz Filip (1983- )
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sobota Daniel
(1)
Stańczuk Izabela
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wiktorska Paulina (marketing)
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Wąsowski Krzysztof
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Reklama internetowa
(22)
Marketing elektroniczny
(12)
Internet
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Reklama
(3)
Google AdWords
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sztuka pisania
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Blogi
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma elektroniczne - szkice
(1)
Czasopisma francuskie - historia - od 1989 r. - szkice
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie - historia - od 1989 r. - szkice
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Gazety - digitalizacja - szkice
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords - poradnik
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Internet - a promocja handlowa
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Internet - socjologia - szkice
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka
(1)
Internet - stosowanie - handel
(1)
Komunikacja polityczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Literatura - a internet - szkice
(1)
Marka własna
(1)
Marketing - podręcznik akademicki
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Negocjacje - podręcznik akademicki
(1)
Podpis elektroniczny - prawo - Polska
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Promocja handlowa - a internet
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - reklama - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Public relations - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Public relations - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Public relations - podręcznik akademicki
(1)
Reklama - metody
(1)
Reklama internetowa - metody - poradnik
(1)
Reklama internetowa - podręcznik akademicki
(1)
Reklama internetowa - szkice
(1)
Reklama internetowa - zagadnienia
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo informacyjne - badanie - metody - podręcznik akademicki
(1)
Społeczeństwo informacyjne - podręcznik akademicki
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu - podręcznik akademicki
(1)
Strony WWW
(1)
Strony WWW - budowa i organizacja
(1)
Systemy informatyczne - stosowanie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Techniki sprzedaży - metody
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi elektroniczne - stosowanie
(1)
Uzależnienie od komputera - podręcznik akademicki
(1)
Web 2.0 - stosowanie
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu - marketing
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - szkice
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(6)
Podręczniki
(2)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46748 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62044 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Podręcznik przedstawiający elementarne prawdy na temat reklamy w środowisku cyfrowy. Rozważania na ten temat poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowanymi studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja podejmuje zagadnienia odnoszące się do obywatela, jego miejsca i roli, jaką odgrywa czy też może odgrywać w Internecie. Może być pomocą dla nauczycieli oraz dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych. Dla każdego, kto sięgnie po tę pozycję, może stanowić pomoc w refleksji nad byciem odpowiedzialnym użytkownikiem i twórcą treści w przestrzeni, jaką jest Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 297-306.
Podręcznik omawia zagadnienia związane z reklamą cyfrową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor w bardzo przystępny sposób wyjaśnia wszystkie zawiłości prawne związane z zakładaniem sklepu internetowego. W książce odnajdziemy także wzory umów i regulaminów, które pomogą od początku działać zgodnie z literą prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50285 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Praktyczny podręcznik z zakresu e-marketingu. Zakres tematyczny wraz ze sposobem zaprezentowania poszczególnych zagadnień stanowi świetne wsparcie zarówno dla profesjonalistów e-marketingu, jak i dla osób stawiających pierwsze kroki w cyfrowym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66069 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej