Olejnik Iwona
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Drewnowski Jacek (1974- )
(694)
Kowalska Dorota
(664)
Olejnik Iwona
(-)
Zarawska Patrycja (1970- )
(564)
Mosiewicz-Szrejter Maria
(504)
Kochanowski Jan
(469)
Braiter Paulina (1968- )
(394)
King Stephen (1947- )
(363)
Birek Wojciech (1961- )
(352)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(352)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(343)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(329)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Fabianowska Małgorzata
(298)
Goscinny René (1926-1977)
(298)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(296)
Popławska Anna (literatura)
(293)
Zimnicka Iwona (1963- )
(280)
Roberts Nora (1950- )
(277)
Dybała Paweł (1981- )
(272)
Sidorkiewicz Tomasz
(271)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Mortka Marcin (1976- )
(258)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(255)
Steel Danielle (1948- )
(252)
Starosta Marek (tłumacz)
(248)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Shakespeare William (1564-1616)
(240)
Szulc Andrzej
(238)
Beaumont Émilie (1948- )
(236)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(236)
Leśmian Bolesław
(234)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Pratchett Terry (1948-2015)
(229)
Syty Jakub (1982- )
(226)
Siemianowski Roch (1950- )
(223)
Ochab Janusz (1971- )
(222)
Gawryluk Barbara (1957- )
(221)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(218)
Mazan Maciejka
(215)
Ludwikowska Jolanta
(211)
Jakuszewski Michał
(208)
Coben Harlan (1962- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Prus Bolesław (1847-1912)
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mróz Remigiusz (1987- )
(198)
Oklejak Marianna (1981- )
(198)
Stanecka Zofia (1972- )
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(191)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(191)
Kane Bob (1915-1998)
(189)
Domańska Joanna
(188)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(187)
Finger Bill (1914-1974)
(186)
Strzałkowska Małgorzata
(186)
Rzehak Wojciech (1967- )
(184)
Dwornik Karolina
(182)
Van Hamme Jean (1939- )
(179)
Sparks Nicholas (1965- )
(177)
Lipski Robert P. (1967- )
(176)
Widmark Martin (1961- )
(176)
Shuster Joseph Joe (1914-1992)
(175)
Siegel Jerry (1914-1996)
(175)
Ławnicki Lucjan
(175)
Grisham John (1955- )
(174)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(174)
Astley Neville
(170)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Child Lee (1954- )
(168)
Nesbø Jo (1960- )
(168)
Baker Mark (1959- )
(167)
Cieślik Donata
(167)
Dobrzańska Anna
(167)
Gerritsen Tess (1953- )
(167)
Hopkins Andy
(167)
Nesme Alexis
(167)
Potter Joc
(167)
Kraśko Jan (1954- )
(162)
Jax Joanna (1969- )
(161)
Supeł Barbara
(160)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lem Stanisław (1921-2006)
(159)
Skalska Katarzyna
(159)
Skowrońska Emilia
(159)
Głowińska Anita
(158)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(157)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(157)
Siewior-Kuś Alina
(157)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(155)
Rosiński Grzegorz (1941- )
(155)
Broniek Dominik
(152)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Okulografia
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Dla młodych badaczy, przedsiębiorców i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografia, netografia na stronach 221-228.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych"." - z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72011 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej