Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(650)
Forma i typ
Książki
(158971)
Proza
(24706)
E-booki
(12244)
Czasopisma
(10573)
Audiobooki
(7898)
Gry i zabawki
(650)
Poezja
(5567)
Komiksy i książki obrazkowe
(5117)
Publikacje naukowe
(4562)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4391)
Poradniki i przewodniki
(3748)
Filmy i seriale
(3113)
Publikacje popularnonaukowe
(2722)
Publikacje dydaktyczne
(2267)
Publikacje fachowe
(1540)
Albumy i książki artystyczne
(388)
Dramat (rodzaj)
(331)
Muzyka
(222)
Publikacje informacyjne
(215)
Publikacje religijne
(117)
Urządzenia
(47)
Gry komputerowe
(37)
Mapy
(17)
Publikacje promocyjne
(7)
Książki
(5)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Książka
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Publikacja popularnonaukowa
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Rysunki
(2)
Druki ulotne
(1)
Kaiążki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradnik
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(405)
tylko na miejscu
(146)
wypożyczone
(127)
nieokreślona
(14)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(529)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(70)
Czytelnia BD36 (Redutowa 48)
(1)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(39)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Knizia Reiner
(14)
Madaj Karol
(14)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(12)
Andreani Jean François
(11)
Benedetti Toussaint
(11)
Blanchot Denis
(11)
Cottereau Jacques
(11)
Gille-Naves Guillaume
(11)
Polouchine Igor
(11)
Bauza Antoine
(9)
Cathala Bruno
(9)
Larek Tomek
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Wyatt Gary
(7)
Ginter Tomasz
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Lalet Michel
(5)
Menzel Michael
(5)
Strzelecki Adam
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Gamrot Magda
(4)
Henry Frédéric
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Lula Jarosław
(4)
Lévi Laurent
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Miłuński Filip
(4)
Peeters Raf
(4)
Quilliams Chris
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Teuber Klaus
(4)
Zeimet Jacques
(4)
Zych Anna (pedagog)
(4)
Andersen Martin Nedergaard
(3)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Escapa Stéphane
(3)
Fraga Roberto
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Homes Karl
(3)
Jezierski Sławomir
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Leacock Matt
(3)
Marly Hervé
(3)
Matthäus Doris
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Nawrocka Ewa (ilustrator)
(3)
Naïade
(3)
Neubauer Nicolas
(3)
Obert Walter
(3)
Pallières Philippe des
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rüttinger Johann
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Stachyra Michał
(3)
Stephan Claus
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wagenfeld Bernd
(3)
Walczak Agnieszka
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
André Marc
(2)
Augustynowicz Pola
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Blum Ulrich
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Castelbajac Vaïnui de
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cornett Günter
(2)
Cymuta Michał
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Döbner Daniel
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(134)
2010 - 2019
(442)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(649)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(648)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(279)
6-8 lat
(182)
9-13 lat
(126)
0-5 lat
(122)
14-17 lat
(38)
Młodzież
(27)
Dorośli
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(372)
Przedmioty użytku codziennego
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wzrok
(4)
Zwierzęta
(4)
Figury geometryczne
(2)
Kuba Rozpruwacz
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czynności
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Klocki Lego
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Miasta małe
(1)
Okultyzm
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryści
(1)
Wojna
(1)
Wojna lotnicza
(1)
Śpiączka
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(262)
Książki dla małych dzieci
(8)
Książka zabawka
(6)
Układanki
(5)
Broszura
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Hobby i czas wolny
(3)
650 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa / Jacob Fryxelius ; grafika Isaac Fryxelius ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (1 plansza, 5 planszy gracza, 17 kart korporacji, 208 kart projektów, 8 kart pomocy, 200 znaczników graczy, 200 kostek zasobów, 3 znaczniki planszy, 60 obszarów specjalnych, znacznik pierwszego gracza) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 26 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio : co tu pasuje : puzzle / concept by Marta Galewska-Kustra ; illustrations by Joanna Kłos. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 5 układanek (25 elementów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 12 cm).
Wiek: 2+.
GRA PLANSZOWA. Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowego cyklu, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także na puzzlach. To na pozór proste zadanie wymaga skupienia uwagi na ilustracji, rozwija spostrzegawczość i mowę, ale przede wszystkim pobudza do myślenia. Mimo niedużej liczby elementów puzzle dają okazję do wielu zabaw o różnym stopniu trudności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sznurki i dziurki / ilustracje Elżbieta Gaudasińska. - Warszawa : Granna, copyright 2015. - 1 gra (4 plansze, 8 sznurków) : karton, tektura, bawełna, kolor ; w pudełku 20x20x cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
4+
GRA PLANSZOWA. Adresowana do najmłodszych gra zręcznościowa polegająca na przewlekaniu sznurków przez dziurki na obrazkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miś Wojtek / pomysł Aleksandra i Magdalena Gąsiorek ; mechanika Karol Madaj ; opracowanie tekstu historycznego Anna Klimowicz ; opracowanie zasad gry Łukasz M. Pogoda ; ilustracje Dominika Kiszkiel ; Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2017. - 1 gra (1 plansza, 104 karty misia, 96 kart jedzenia, zabawy, oznak i flag, 8 portretów, 6 kart miast, 55 kart podróżowania, 6 kart tęczowych z misiem idącym pieszo, 5 drewnianych misiów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 25x37x6 cm + instrukcja (32 ; 32 strony : ilustracje ; 21 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. Gracze podążają z misiem Wojtkiem śladami 2. Korpusu Polskiego ze Związku Sowieckiego do Szkocji, przez Iran, Palestynę, Egipt i Włochy. Po drodze zbierają pamiątki związane z losami żołnierzy i słynnego niedźwiedzia. Polacy kupili małego misia od przygodnie spotkanego irańskiego chłopca. Wojtek przeszedł z nimi cały szlak bojowy. Dzielił ich dole i niedole, radości i smutki, dając im wiele okazji do uśmiechu i pomagając w potrzebie. Pilnował wyposażenia, a w czasie słynnej bitwy o Monte Cassino donosił żołnierzom amunicję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sonic i superdrużyny / Max Gerchambeau ; tłumaczenie Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (1 plansza, 8 figurek, 73 karty) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
Wiek: 7+.
GRA PLANSZOWA. Wybierz swoich ulubionych bohaterów, ścigaj się z przyjaciółmi, uważaj na pułapki i bądź pierwszy na mecie! Sonic i superdrużyny to wyścigowa gra planszowa inspirowana grami wideo z serii Sonic the Hedgehog. Podczas zabawy będziemy wykorzystywali karty ruchu, by przemieszczać po specjalnym torze członków naszych drużyn oraz przeciwników. Sprytne użycie dostępnych ruchów pozwoli nam zablokować innych graczy, a nas przybliży do zwycięstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (2 kruki, 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, znacznik drcza rozpoczynającego grę) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x14x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 18 cm.).
8+.
GRA PLANSZOWA. Odwiedź krainy ze snu. Pamiętasz kruki z gry „Sen”? Co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
303 / autorzy gry Tomasz Ginter, Karol Madaj ; współpraca Paweł Rokicki ; konsultacja naukowa Władysław Bułhak. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2016. - 1 gra (1 plansza, 12 żetonów z samolotami, 3 kości strzału, 12 znaczników strzału, 1 wskaźnik zużycia paliwa) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 15x23x4 cm + instrukcja (30 ; 30 stron : ilustracje ; 21 cm).
10+
GRA PLANSZOWA. Wojenna gra planszowa dla dwóch osób. Jeden z graczy dowodzi lotnictwem alianckim broniącym Wielkiej Brytanii, a drugi atakuje niemieckim Luftwaffe. Każdy z graczy dysponuje sześcioma różnymi samolotami i używając specjalnych kości, prowadzi podniebne pojedynki. Zadaniem lotnictwa trzeciej Rzeszy jest zbombardowanie Londynu, a celem RAF zestrzelenie bombowca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Betrayal : at house on the hill / projekt Bruce Glassco. - Edycja 3. - Warszawa : Hasbro, © 2022. - 1 gra (2 księgi nawiedzeń, 6 dwustronnych kart postaci, 6 figurek postaci, 74 karty do gry, 5 kart scenariuszy, 8 kart informacji, 1 licznik, 1 znacznik, 42 płytki pokoi, 3 płytki początkowe, 30 wskaźników, 8 kości do gry, 114 kartonowych żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x28x8 cm + instrukcja (23 strony : ilustracje ; 23 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Dom na Wzgórzu jest opuszczony i spogląda na świat pustymi oknami. Nikt nie pamięta, kto w nim mieszkał, ani co się stało z tymi osobami. A jednak, mimo złej sławy, coś przyciąga do domu poszukiwaczy. Każdy z nich ma własny powód, aby się tu zjawić: jedni otrzymali tajemnicze zaproszenia, inni badają przypadki niewyjaśnionych zniknięć, jeszcze inni liczą po prostu na znalezienie taniego lokum do wyremontowania. W grze Betrayal at House on the Hill wraz z przyjaciółmi wcielicie się w nieustraszonych poszukiwaczy, którzy muszą zmierzyć się z potwornościami czającymi się w mrocznych korytarzach. Czeka na Was 50 unikalnych nawiedzeń - opowieści, które przerażą nawet najtwardszych z Was. Eksplorujcie, badajcie zakamarki domu i spróbujcie zwiększyć swoje szanse na przetrwanie. Ale przede wszystkim miejcie się na baczności, bo w Waszych szeregach jest zdrajca, który doprowadzi do walki na śmierć i życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fantastyczne światy : gra / autorstwa Bruce'a Glassco. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (53 karty, notes punktacji) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Wciel się we władcę i rozwijaj swoje królestwo najlepiej jak potrafisz. Którą drogę wybierzesz, na czym będziesz chciał się skupić? Czy zdecydujesz się podążać drogą siły, budując potężną armię i z jej pomocą zmiatać wrogów z powierzchni ziemi? A może zwrócisz się ku czarom, których źródło bije na niedostępnej, płonącej wyspie? Wybór należy do Ciebie, a dwie wybrane strategie nigdy nie będą takie same w tej prostej i niezwykle zmiennej karciance, jaką są Fantastyczne światy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Głębia / Stephen Glenn ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (20 kart, 45 kostek drewnianych, 4 płytki wody) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 19x14x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 18 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Masz do dyspozycji kilku nurków. Wysyłasz ich po skarby zatopione w wodzie. Niektórzy nurkowie lepiej radzą sobie w wodzie głębokiej, inni w płytkiej. Wykorzystaj ich umiejętności i zdobądź najwięcej skarbów. „Głębia” to polska edycja kultowej gry „Balloon Cup”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Książka w języku angielskim. Krótkie opowiadanie o Bożym Narodzeniu wzgogacone o sześć małych układanek dostosowanych do tekstu ma każdej stronie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sherlock Holmes : detektyw doradczy : zagadka Kuby Rozpruwacza & Przygody na West Endzie / Gary Grady, Suzanne Goldberg i Jérôme Ropert. - Gdańsk : Rebel, © 2016. - 1 gra (10 ksiąg spraw, 10 gazet, 2 mapy, książka adresowa) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 31x23x7 cm + instrukcja (7, [3] strony : ilustracje ; 28 cm).
Wiek; 16+.
GRA PLANSZOWA. W grze "Sherlock Holmes : detektyw doradczy" wcielasz się w rolę członka nieoficjalnego gangu, Bandy z Baker Street, założonego przez słynnego Sherlocka Holmesa. Wielki detektyw potrzebował kogoś, kto będzie go informował o krążących po mieście plotkach i pomagał przy rozwiązaniu najbardziej zawiłych spraw. Podczas każdej sprawy otrzymasz kilka tropów, mapę Londynu, książkę adresową i lokalne gazety. Będziesz też dysponować listą informatorów - niezwykle wykwalifikowanych osób, które pomogą Ci w śledztwie. Mając do dyspozycji wszystkie te elementy oraz własną wyobraźnię, wyruszysz na ulice Londynu w poszukiwaniu wskazówek, które pozwolą Ci rozwikłać zagadkę i odpowiedzieć na serię ważnych pytań dotyczących danej sprawy. Nic nie jest jednak tak proste, na jakie wygląda - jeśli nie chcesz wyjść na głupca podczas ostatecznej konfrontacji w obecności Holmesa, musisz wykazać się nie lada rozwagą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
24 godziny / designer Tom Greenawalt. - Pori : Tactic Games Oy, © 2015. - 1 gra (1 plansza, 4 detektywów, 16 kart miejsca, 8 krążków ryzyka, 24 karty z okolicznościami, 12 kart z dowodami) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x20x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 22 cm).
Forma i typ
7+.
GRA PLANSZOWA. W miasteczku ujęto niebezpiecznego przestępcę! Gracze muszą działać jako zespół, aby znaleźć obciążające go dowody. Każda osoba rozporządza jednym detektywem, ale decyzje podejmowane są wspólnie. Gracze mają 24 godziny na wykonanie zadania. Nie będzie ono łatwe. Wiele nieprzewidzianych okoliczności może pokrzyżować ich plany. Muszą zachować czujność i nie dopuścić, aby przestępca wyszedł na wolność!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Battalia : początek / Alexandar i Ledha Guerovi ; ilustracje Atanas Lozanski, Albena Noveva ; polska instrukcja Anna Mrzewa-Michalak. - Konin : G3, © 2015. - 1 gra (80 kart jednostek, 80 kart zasobów, 84 karty artefaktów, 5 kart wielkich artefaktów, 28 kart miast, 48 kart dróg, 1 karta ruin, 1 plansza, Wyrocznia Słońca, 8 figurek bohaterów, 79 znaczników poziomu miasta, 4 karty pomocy, 1 kość sześciościenna) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x11 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Battalia - kraina Wyroczni Słońca. Potężnego, starożytnego monumentu - w tym samym czasie przyjaciel i wróg, pan i poddany, narzędzie i dzieło stworzenia. Wieczny praktykant Natury i ręka bogów pośród ludzi i dzikich zwierząt - zdarza się że Wyrocznia ujawnia przeznaczenie lub tylko drogę do niego... Podczas gry, Wyrocznia Słońca stwarza korzystne warunki i może cię wspierać, jeśli uda ci się złapać promyk szczęścia w słoneczny dzień... Zlicza również dni i prowadzi cię przez niekończącą się rywalizację między ludami zamieszkującymi te ziemie: Zrodzonymi w chmurach, Niedźwiedzim ludem, Płomiennymi i Wyspiarzami. Gracze będą wysyłać swoich bohaterów na niesamowite wyprawy w celu odkrywania nowych terytoriów i przejmowania kontroli nad neutralnymi lub wrogimi miastami. Będą zatrudniać pracowników i jednostki bitewne, zdobywać pożyteczne artefakty, aby stworzyć wielkie i niezwyciężone narody. Będą też budować drogi prowadzące do nowych miejsc oraz wznosić lub rozbudowywać miasta. Wszystko po to, by rozszerzyć swoje państwo i zdobyć punkty zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smocza dolina / Julien Gupta & Johannes Berger ; ilustracje Daniel Döbner. - Gdańsk : Rebel, copyright 2014. - 1 gra (1 plansza, 1 smocza dolina, 1 wieża złożona z 5 części, 6 młodych smoków, 1 czarodziej, 1 piłka, 1 biała kość, 1 czarna kość, 4 magiczne różdżki, 2 kart smoków, 6 żetonów trudności, 1 smocza skała, smocze zarośla, smocze drzewo) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x9 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 28 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. W odległej dolinie żyje rodzina smoków. W zaczarowanym lesie lubią rozgrywać mecze ognistej piłki z młodymi czarodziejami. Niestety zrzędliwy stary czarodziej nie jest zadowolony z tej przyjaźni. Kiedy więc mrukliwy czarodziej zbliża się do zamku należy przerwać zabawę. Zadaniem graczy jest sprowadzenie smoków z powrotem do ich doliny, zanim czarodziej wróci do domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Activity : my first / autorzy Hablit, Eberl, Catty. - Wiedeń : Piatnik, © 2005. - 1 gra (6 części planszy, 165 kart, 2 słonie) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 23x35x5 cm + instrukcja (4 strony ; 21 cm).
Forma i typ
4+
GRA PLANSZOWA. Dwa wesołe słonie wędrują przez dżunglę do wodopoju. W podróży pomagają im gracze, umiejętnie pokazując i odgadując przedstawione na kartach hasła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Billy / Kai Haferkamp. - Ravansburg : Ravensburger, © 2008. - 1 gra (1 trzyczęściowa tama dla bobra, 42 kłody, 42 zatyczki do kłód w trzech kolorach, 1 bóbr, 1 drewniany patyczek : plastik, kolor ; w pudełku 26x26x12 cm.
Forma i typ
4+.
GRA PLANSZOWA. Przed rozpoczęciem zabawy zabawy należy połączyć elementy zestawu i zbudować tamę dla bobra z dołączonych kolorowych kłód. Gra polega na usuwaniu kłód za pomocą drewnianego patyczka tak ostrożnie, aby nie strącić bobra. Jeśli tama się zawali, bardzo niezadowolony bóbr zacznie szczebiotać. Wygrywa ten, kto jako pierwszy zgromadzi 2 brązowe, 2 pomarańczowe i 2 żółte kłody. Zręcznościowa gra dla całej rodziny, świetna zabawa również dla najmłodszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dracula / Stephen Hand ; rozwój drugiej edycji Kevin Wilson ; opracowanie graficzne Andrew Navaro, Scott Nicely ; tekst fabularny Dan Clark. - Kraków : Galakta, © 2010. - 1 gra (1 plansza, 5 figurek, 1 karta Draculi, 1 mapka Draculi, 4 karty Łowców, 2 białe kości Łowców, 1 czarna kość pociągu, 1 czerwona kość pociągu, 220 kart, 81 tekturowych żetonów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 28 cm).
13+
GRA PLANSZOWA. Nowe wydanie klasycznej gry planszowej osadzonej w 1898 roku, osiem lat po wydarzeniach opisanych w książce Brama Stokera „Drakula”. Jeden z graczy wciela się w rolę Draculi i porusza się po planszy w sekrecie, zaś inni gracze zostają Łowcami, którzy próbują położyć kres rządom ciemności. Rozgrywka trwa od dwóch do trzech godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Talisman : magia i miecz / opracowanie gry Robert Harris ; uzupełnienie projektu gry John Goodenough i Rick Priestley ; opracowanie graficzne Kevin Childress, Mark Raynor, Brian Schomberg i Wil Springer. - Kraków : Galakta, © 2008. - 1 gra (1 plansza, 104 karty przygody, 24 karty zaklęć, 40 żetonów siły, 40 żetonów mocy, 40 żetonów życia, 36 żetonów losu, 28 kart ekwipunku, 4 karty talizmanów, 14 kart poszukiwaczy, 14 plastikowych figurek poszukiwaczy, 4 karty ropuch, 4 plastikowe figurki ropuch, 4 karty charakteru, 30 sztuk złota, 6 sześciościennych kości) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 29 cm).
9+
GRA PLANSZOWA. W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę. Droga do skarbu jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn – na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : dinozaury / autor Frédéric Henry ; ilustracje Gaël Lannurien ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (110 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 11 cm).
5+.
GRA PLANSZOWA. Gra składa się z kart przedstawiających zwierzęta. Zadaniem gracza jest prawidłowe rozmieszczenie wylosowanych przez siebie kart i uporządkowanie zwierząt według wagi, rozmiaru albo długości życia. Wygrywa osoba, która jako pierwsza wyłoży wszystkie karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej