Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(89)
Forma i typ
Książki
(86)
Proza
(18)
Poradniki i przewodniki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(102)
wypożyczone
(47)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(15)
W14 (Młynarska 35a)
(3)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(10)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD13 (Staszica 5a)
(22)
BD21 (Solidarności 90)
(9)
BD25 (Żytnia 64)
(8)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(14)
BD46 (Chłodna 11)
(14)
Odolanka (Ordona 12F)
(13)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(25)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(16)
Marsh Ryan
(11)
Milton Stephanie
(11)
Bolder Joe
(5)
Wiltshire Alex (1975- )
(4)
Cordner Theo
(3)
Davies Marsh
(3)
Jelley Craig
(3)
Parvela Timo (1964- )
(3)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62 (pol.)
(3)
Pitkänen Pasi
(3)
Soares Paul
(3)
Sortland Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey John
(3)
Bale James
(2)
Barker James (ilustrator)
(2)
Bojarski Dawid
(2)
Craddock David L
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(2)
Dybula Östholm Marta
(2)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(2)
Lipscombe Daniel
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Di qiu wang shi (pol.)
(2)
Maron Jordan (1992- )
(2)
Mazurek Konrad
(2)
Needler Matthew
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pate Katherine
(2)
Ross Sam
(2)
Southam Phil
(2)
Wasilkowska Katarzyna (1970- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Aniel Alex (1987- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Balicki Marcin (prawo)
(1)
Baxter Daryl
(1)
Bazylewicz Tomasz
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Bojarska Katarzyna
(1)
Bojarska Katarzyna (1981- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Burgess Matthew
(1)
Burlinson James
(1)
Byrski Jan
(1)
Camacho Edgar
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's. Fazbear frights (pol.)
(1)
Chojnacki Marcin M
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Alex (1954- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid. Diary of an 8-Bit Warrior (pol.)
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Danowski Jakub
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Drabik Ewa
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć (pol.)
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Farwell Nick
(1)
Ferrone Harrison
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Glynn Steffan
(1)
Gotlin Katarzyna
(1)
Grządka Łukasz
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Gąska Paweł
(1)
Gładkowski Łukasz
(1)
Hajdrych Łukasz
(1)
Hamilton Ross
(1)
Harris Blake J
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Johnson Genevieve
(1)
Jones Darran
(1)
Jones Owen
(1)
Jędrasiak Kamil (1988- )
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Klimas Patrycja
(1)
Konatowicz Łukasz
(1)
Kondratûk Oleksìj
(1)
Kostański Piotr
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalski Mateusz (gry komputerowe)
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
Kraj wydania
Polska
(86)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(87)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(23)
Dzieci
(20)
14-17 lat
(11)
Młodzież
(10)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(2)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura polska
(6)
Literatura angielska
(4)
Literatura fińska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura chińska
(2)
Literatura francuska
(1)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3520)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Gry komputerowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(1469)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(908)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(813)
Relacja romantyczna
(767)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(700)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(642)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Zarządzanie
(440)
Walka dobra ze złem
(439)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(417)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(413)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(369)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: dzieło
Resident Evil (gra)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Wydawnictwa dla dzieci
(12)
Poradnik
(9)
Powieść
(9)
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Podręczniki
(5)
Powieść przygodowa
(4)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dystopia
(3)
Fantastyka
(3)
Monografia
(3)
Science fiction
(3)
Autobiografia
(2)
Czasopismo komputerowe
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Esej
(2)
Informator
(2)
Komiks
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo dla dzieci
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Romans
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Kultura i sztuka
(11)
Hobby i czas wolny
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(7)
Literaturoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 192-196.
Publikacja analizująca i oceniająca w jaki sposób rozwój klasycznej teorii gier, a w szczególności gier pozycyjnych oraz rozwój gier komputerowych zaważył na rozwoju sztucznej inteligencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berenika kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Bereniki i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Kultura Współczesności)
Bibliografia na stronach 383-422. Indeksy.
Autorzy omawiają gry wideo w kontekście krążenia kapitału, kompleksu wojskowo-przemysłowego czy wyzysku pracowników kognitywnych. Praca zawiera część teoretyczną oraz przykłady popularnych gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Gry komputerowe - książki dla dzieci i młodzieży
Wiek: 9+.
Oficjalny "Poradnik dla użytkowników czerwonego kamienia" odkryje przed tobą sekrety wykorzystania tego surowca - od tradycyjnych metod jego wydobywania, poprzez podstawowe obwody energetyczne, aż po złożone mechanizmy i wykonane ze zdumiewającą precyzją konstrukcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie sposoby na animowanie gier Scratcha oraz linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Trash story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [2] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie "ja" i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Młodych Bystrzaków)
(W Prostocie Tkwi Siła)
(Septem)
Ksiażka dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać niejednego gracza ogromem możliwości kreacji… w tym również perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! „Minecraft. Podręcznik kreatywnego budowania" wydawnictwa Egmont dostarcza czytelnikowi (i graczowi) całej niezbędnej wiedzy do wznoszenia budowli, o jakich nigdy wcześniej mu się nie śniło. Przybliża podstawy architektury oraz innych kreatywnych dziedzin i wskazuje, w jaki sposób wcielić te przydatne wskazówki w życie, aby stworzyć niesamowite konstrukcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Książka
W koszyku
Stań się mistrzem technologii i buduj niesamowite urządzenia. Pomoże ci w tym niniejszy podręcznik. Odkryjesz w nim możliwości wykorzystania podzespołów czerwonego kamienia i dowiesz się, jak zestawiać obwody, by tworzyć niesamowite konstrukcje z wykorzystaniem swoich nowych zdolności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gracze w kulturze / Kamil Jędrasiak. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023. - 283 strony ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia na stronach 265-280. Indeks.
Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier i grania po opis przywołanego już „ugrowienia” kultury. Oryginalność książki polega na – jak do tej pory w polskim piśmiennictwie – najbardziej wszechstronnym i wieloaspektowym ujęciu kultur grania, włącznie z otaczającymi je dyskursami obecnymi w mediach głównego nurtu oraz w kształtujących się dyskursach medialnych integralnie złączonych z grami […]. To bardzo wartościowa pozycja, dokumentująca pewien istotny etap w kulturze gier wideo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roblox to popularna platforma do tworzenia gier, z której korzystają użytkownicy o różnym poziomie umiejętności w zakresie ich projektowania. W Robloksie używa się języka programowania Lua. Jest to język, którego można się szybko i łatwo nauczyć. Roblox Studio i Lua zapewniają idealne środowisko dla twórców gier, a także prosty dostęp do serwerów multiplayer, narzędzi do modelowania światów, systemów monetyzacji i wielu innych przydatnych funkcji. Ty możesz skupić się na tym, co najlepsze: na pracy twórczej! Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzielnie kodować w Robloksie. W ramach pracy z książką przygotujesz sobie środowisko pracy, zaczniesz się płynnie posługiwać potrzebnymi narzędziami i szybko napiszesz swoją pierwszą grę. Naukę ułatwią Ci instrukcje krok po kroku, liczne ćwiczenia i pytania sprawdzające, a także quizy, wskazówki i przydatne ostrzeżenia. Szybko się przekonasz, jak proste, przyjemne i satysfakcjonujące jest używanie Robloksa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-325.
Książka dr. Nicholasa Kardarasa, specjalisty ds. uzależnień - to wstrząsająca argumentacja, że technologia ma ogromny wpływ na mózgi dzieci - i to wcale nie pozytywny. Autor zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66420 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek: 9+.
Indeks.
Książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata architektury, takie jak Tadż Mahal czy Bazylika św. Piotra, prezentowane są tutaj zaraz obok fantastycznego skrzyżowania katedry z czołgiem i wspaniałych statków niesionych na grzbietach delfinów. Jesteś gotów zobaczyć to na własne oczy? Sprawdź jak łatwe może być budowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 333-350.
Publikacja stanowi pierwsze opracowanie naukowe poświęcone problematyce zarządzania strategicznego osadzone w branży gier komputerowych i wideo. Skierowana jest do badaczy oraz praktyków zarządzania strategicznego interesujących się problematyką osiągania przewagi konkurencyjnej drogą wzmacniania innowacyjności organizacyjnej oraz wykorzystywania relacji międzyorganizacyjnych. Opracowanie w szczególny sposób koncentruje się na relacjach współtworzenia innowacji utrzymywanych oraz wykorzystywanych w ekosystemach innowacji, ich istocie, rodzajach oraz znaczeniu w budowie potencjału innowacyjnego oraz realizacji procesów innowacji w modelu innowacji otwartych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 255-279. Indeks.
Monografia prezentuje oryginalne, hermeneutyczne podejście do interpretacji gier cyfrowych. Książka składa się ze studiów przypadku gier cyfrowych, które skupiają się na różnych aspektach ich problematyki filozoficznej: od zarządzania życiem, przez pytania dotyczące ich ontologii, po sposób, w jaki tworzą przestrzenie do życia i mitologiczne opowieści o naszej współczesności. Autor przedstawił w niej dziesięciostopniową instrukcję interpretacji gier, która ma na celu pomoc studentom i badaczom w analizie gier cyfrowych. Książka zawiera interpretacje takich nagradzanych tytułów, jak "Horizon: Zero Dawn", "Cyberpunk 2077", "Frostpunk" czy "Disco Elysium".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacje biograficzne o autorach na stronach 190-191.
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym. Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej