Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(89)
Forma i typ
Książki
(86)
Proza
(18)
Poradniki i przewodniki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(102)
wypożyczone
(47)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(15)
W14 (Młynarska 35a)
(3)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(10)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD13 (Staszica 5a)
(22)
BD21 (Solidarności 90)
(9)
BD25 (Żytnia 64)
(8)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(14)
BD46 (Chłodna 11)
(14)
Odolanka (Ordona 12F)
(13)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(25)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(16)
Marsh Ryan
(11)
Milton Stephanie
(11)
Bolder Joe
(5)
Wiltshire Alex (1975- )
(4)
Cordner Theo
(3)
Davies Marsh
(3)
Jelley Craig
(3)
Parvela Timo (1964- )
(3)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62 (pol.)
(3)
Pitkänen Pasi
(3)
Soares Paul
(3)
Sortland Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey John
(3)
Bale James
(2)
Barker James (ilustrator)
(2)
Bojarski Dawid
(2)
Craddock David L
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(2)
Dybula Östholm Marta
(2)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(2)
Lipscombe Daniel
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Di qiu wang shi (pol.)
(2)
Maron Jordan (1992- )
(2)
Mazurek Konrad
(2)
Needler Matthew
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pate Katherine
(2)
Ross Sam
(2)
Southam Phil
(2)
Wasilkowska Katarzyna (1970- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Aniel Alex (1987- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Balicki Marcin (prawo)
(1)
Baxter Daryl
(1)
Bazylewicz Tomasz
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Bojarska Katarzyna
(1)
Bojarska Katarzyna (1981- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Burgess Matthew
(1)
Burlinson James
(1)
Byrski Jan
(1)
Camacho Edgar
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's. Fazbear frights (pol.)
(1)
Chojnacki Marcin M
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Alex (1954- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid. Diary of an 8-Bit Warrior (pol.)
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Danowski Jakub
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Drabik Ewa
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć (pol.)
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Farwell Nick
(1)
Ferrone Harrison
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Glynn Steffan
(1)
Gotlin Katarzyna
(1)
Grządka Łukasz
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Gąska Paweł
(1)
Gładkowski Łukasz
(1)
Hajdrych Łukasz
(1)
Hamilton Ross
(1)
Harris Blake J
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Johnson Genevieve
(1)
Jones Darran
(1)
Jones Owen
(1)
Jędrasiak Kamil (1988- )
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Klimas Patrycja
(1)
Konatowicz Łukasz
(1)
Kondratûk Oleksìj
(1)
Kostański Piotr
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalski Mateusz (gry komputerowe)
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
Kraj wydania
Polska
(86)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(87)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(23)
Dzieci
(20)
14-17 lat
(11)
Młodzież
(10)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(2)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura polska
(6)
Literatura angielska
(4)
Literatura fińska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura chińska
(2)
Literatura francuska
(1)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3520)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Gry komputerowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(1469)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(908)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(813)
Relacja romantyczna
(767)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(700)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(642)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(464)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Zarządzanie
(440)
Walka dobra ze złem
(439)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(417)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(413)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(369)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: dzieło
Resident Evil (gra)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Wydawnictwa dla dzieci
(12)
Poradnik
(9)
Powieść
(9)
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Podręczniki
(5)
Powieść przygodowa
(4)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dystopia
(3)
Fantastyka
(3)
Monografia
(3)
Science fiction
(3)
Autobiografia
(2)
Czasopismo komputerowe
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Esej
(2)
Informator
(2)
Komiks
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo dla dzieci
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Romans
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Kultura i sztuka
(11)
Hobby i czas wolny
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(7)
Literaturoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, jest współtwórcą DOOMa, Quake’a i Wolfensteina 3-D, jednych z najważniejszych gier wideo w historii. Uważany za ojca chrzestnego gatunku strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, który dominuje do dziś, zajmuje szczególne miejsce w dziejach branży. W książce DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie Romero po raz pierwszy opowiada o trudnym dzieciństwie i bogatej karierze, począwszy od wysyłania gier na Apple II do magazynów komputerowych i wynoszenia komputerów z pracy tylnymi drzwiami, by programować po nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unity na start! : programowanie dla nastolatków / Jacek Ross, Ksawery Ross. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 197 stron : ilustracje ; 24 cm.
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty. Książka krok po kroku wprowadza w świat tworzenia gier komputerowych i w przystępny sposób przedstawia najważniejsze informacje, które pozwalają rozwinąć skrzydła początkującym game developerom. Jej lektura to także znakomity pretekst do tego, by nauczyć się twórczo spędzać czas z komputerem, i okazja do wspólnych, integrujących rodzinę zajęć.Jeśli masz w sobie pasję prawdziwego gracza i chęć, aby zmierzyć się z wyzwaniem stworzenia własnej gry, ten przewodnik wskaże Ci najlepszą drogę do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 271-283. Indeks.
„Rozprawa Wojciecha Sikory jest w dużej mierze pionierska na gruncie polskim (…). Posiada ona rozliczne walory poznawcze i jest udaną próbą realizacji odważnego, by nie powiedzieć miejscami karkołomnego, zadania, określonego przez przyjęty projekt badawczy. (…) Autor zaprezentował w swej książce szereg świetnych analiz. Otwierają one interesujące pola badawcze, zachęcają do dalszych poszukiwań, ustalają ważne dla filozoficznej teorii gier wideo fakty”. (prof. dr hab. Krzysztof Stachewicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74224 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 2)
Druga część wielokrotnie nagradzanej serii „Kepler62”. Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 4)
Czwarta część wielokrotnie nagradzanej serii „Kepler62”. Pełna dramatycznych wydarzeń podróż przez bezkresny i lodowaty kosmos dobiegła końca, lecz tylko dwa z trzech żaglowców docierają na miejsce. Bujna, zielona planeta Kepler62, w porównaniu do jałowej Ziemi wydaje się rajem. Bohaterowie zaczynają budować osadę, ale szybko znajdują ślady innych form życia. Olivia ewidentnie coś ukrywa. Joni jest coraz bardziej chory, a Ari i Marie są zmuszeni poszukać pomocy u obcych. Czy tajemnicze istoty okażą się przyjaciółmi, czy wrogami?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia na stronach 203-207. Indeksy.
Autorka prezentuje proces upowszechnienia gier wideo w Polsce oraz kształtowania tożsamości gracza, który rozpoczął się jeszcze w latach 80. XX wieku, a przybrał na sile po transformacji ustrojowej. W publikacji sytuuje gry w obszernym kontekście postępującej w Polsce lat 90. informatyzacji oraz komputeryzacji; popularnych ówcześnie praktyk odbiorczych, determinowanych przez brak oficjalnej dystrybucji gier, a także trudności w zdobyciu sprzętu komputerowego. Analizuje również obszerny materiał źródłowy w postaci prasy hobbystycznej z tego okresu, dzięki której gry wideo zostały przedstawione odbiorcom jako nowatorskie oraz interesujące medium – omawia takie tytuły, jak: „Bajtek”, „Gambler”, „Gry Komputerowe”, „Świat Gier Komputerowych”, „Reset”, „Secret Service” i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Helion Edukacja)
Hasło UKD: Sieci komputerowe-podręcznik Informatyka-podręcznik Algorytmy-informatyka-podręczniki Gry komputerowe-podręcznik Programowanie-techniki-podręczniki Algorytmy-matematyka-podręczniki
Podręcznik do nauki informatyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i dla nauczycieli. Zbiór zadań i ćwiczeń ułatwiających przyswojenie wiedzy z tej dziedziny nauki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Moje życie jako... / Janet Tashjian)
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop. Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie. Oto kolejna śmieszna i pełna zwrotów akcji powieść z uwielbianej serii „Moje życie jako...”. Jeśli nie znacie jeszcze przygód Dereka Fallona – możecie zacząć od dowolnej części cyklu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Wydanie I. - Łódź : Literatura, 2021. - 228, [4] strony ; 22 cm.
Wiek: 10+.
Zaangażowany tekst o problemach ludzi bardzo młodych i wrażliwych, którzy zanurzeni w świecie cyberprzestrzeni, najnowszych technologii, powszechnej komputeryzacji - rujnują swoje życie psychiczne i osobowość. Lula to prawdziwa prymuska, świetnie się uczy, nie zaniedbuje obowiązków, a przy tym jest miła, życzliwa i ma tak sprytne palce, że chyba zostanie rzeźbiarką. Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie, bo na razie coś stanęło jej na drodze. Coś, co obudziło w niej bestię…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Wydanie II. - Łódź : Literatura, 2022. - 228, [4] strony ; 22 cm.
Wiek: 10+.
Zaangażowany tekst o problemach ludzi bardzo młodych i wrażliwych, którzy zanurzeni w świecie cyberprzestrzeni, najnowszych technologii, powszechnej komputeryzacji - rujnują swoje życie psychiczne i osobowość. Lula to prawdziwa prymuska, świetnie się uczy, nie zaniedbuje obowiązków, a przy tym jest miła, życzliwa i ma tak sprytne palce, że chyba zostanie rzeźbiarką. Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie, bo na razie coś stanęło jej na drodze. Coś, co obudziło w niej bestię…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Dla dzieci od ósmego roku życia.
Fenomen gry Minecraft nie przestaje zadziwiać. Od wielu lat produkcja spod znaku Mojang Studios utrzymuje się na szczycie najlepiej sprzedających się gier wideo w historii. Minecraft to jednak znacznie więcej niż gra - w jego świecie powstają całe miasta, biblioteki, odwzorowywane są dzieła sztuki. Ma także duże walory edukacyjne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby z Minecraftem uczyć się programowania. Poprzez połączenie nauki i zabawy gra pomaga najmłodszym stawiać pierwsze kroki w tworzeniu oprogramowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom średnio zaawansowany / Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 285 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Dla dzieci od dziesiątego roku życia.
Minecraft to nie tylko seria gier wideo, w które chętnie grają dzieci na całym świecie. Stworzony przez Markusa Perssona i rozwijany przez Mojang Studios, stał się także fenomenem popkultury. Kilkunastoletnia kariera gry jest znaczona kolejnymi książkami, filmami, ubraniami, gadżetami i zabawkami, uhonorowano ją nawet tematyczną serią klocków Lego. Dorośli, doceniając rozrywkowe walory gry, dostrzegli także jej aspekty edukacyjne. Minecraft stał się na przykład bazą zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży. Ta książka powstała na podstawie warsztatów dla średnio zaawansowanych i jest przeznaczona dla dzieci od dziesiątego roku życia. Uczy programowania, przekazuje także trudniejsze zagadnienia w prosty, przyjazny dla młodego umysłu sposób. Do każdego zadania podane zostało rozwiązanie, bardziej skomplikowane zaś można rozwiązywać wspólnie z autorami podręcznika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Indeks.
Opowieść o początkach i rozwoju branży elektronicznej rozrywki, napisana z perspektywy jej kluczowego uczestnika - Kena Williamsa. Wraz z żoną Robertą założył firmę, która stworzyła takie marki gier, jak Leisure Suit Larry, Gabriel Knight, King's Quest, Police Quest czy Phantasmagoria, a także wydała między innymi produkcje z serii Half-Life, Lords of the Realm czy Caesar. Książka łączy autobiografię ze spojrzeniem na rynkowe trendy w różnych momentach rozwoju przemysłu gier. Jest też pełna soczystych epizodów opisujących spotkania z Billem Gatesem, Steve'em Jobsem czy Jeffem Bezosem. Pokazuje jasne i ciemne strony wielkiego biznesu, napędzanego przez bystre umysły ludzi, którzy kochają gry. A wszystko to widziane z perspektywy człowieka, który już za młodu wiedział, że chce osiągnąć wielki sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76095 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek: 10+.
Książka w języku ukraińskim. У режимі виживання тобі завжди потрібна їжа та інші корисні для життя ресурси, і справжній бувалець точно знає, наскільки важливо мати власну ферму. За допомогою офіційного довідника Minecraft ти дізнаєшся все необхідне про фермерство — від базового вирощування паростків до розведення худоби та ефективного захисту ферми від ворожих мобів. З інсайдерською інформацією та підказками від фахівців Mojang це найповніша інструкція для того, хто хоче забезпечити себе усім необхідним.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów. Każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z "Podręcznika farmera" dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu różnych gatunków gier na platformie Roblox znajdują się również takie, w których należy stawić czoła przeciwnikom – czy to na boisku do gry w piłkę, czy to wcielając się w zbiegłą z laboratorium bestię uciekającą przed pościgiem ocalałych, czy to w pojedynku na czary… Możliwości jest mnóstwo, a niniejsza książka to oficjalny przewodnik po najpopularniejszych grach bitewnych z niezliczonymi informacjami dla graczy. Nieocenione wskazówki i podpowiedzi pozwolą uzyskać przewagę i odnieść upragniony sukces. Przy okazji twórcy gier zdradzają swoje sekrety i udzielają wywiadów, aby umożliwić jeszcze lepszy wgląd w niezwykłe uniwersum Roblox.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpunk : 1982-2020 / Michał Wojtas. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 365, [2] strony, [14] stron tablic : ilustracje (głównie kolorowe) ; 22 cm.
Cyberpunk to nocna metropolia rozświetlona neonami w każdym języku świata, z plątaniną uliczek, na których można kupić cybernetyczną miłość, przeżyć czyjeś wspomnienia, wszczepić dodatkową rękę i zostać przerobionym na organy zamienne. W tym popkulturowym labiryncie twoim przewodnikiem będzie Michał Wojtas, prezentujący olbrzymie grono twórców – od azjatyckich po amerykańskich – którzy, inspirując się nawzajem, tworzyli hipnotyzującą wizję przyszłości, świata dotkniętego przez zmiany klimatyczne i wojnę korporacji, czyniących ludzi i ich tożsamość chodliwym towarem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Proza Polska)
Łamiąca serce historia drogi, w którą zaplątani są świadkowie Jehowy, polscy aktorzy porno, detektywi - paranoicy i nieletni anarchiści. Książka, która robi to, co wszystkie dobre książki - każe czytelnikowi na zmianę śmiać się i płakać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej