Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(374)
Forma i typ
Gry i zabawki
(372)
Książki
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(237)
tylko na miejscu
(101)
wypożyczone
(68)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(304)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(61)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(4)
Autor
Madaj Karol
(12)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(10)
Andreani Jean François
(9)
Benedetti Toussaint
(9)
Blanchot Denis
(9)
Cottereau Jacques
(9)
Gille-Naves Guillaume
(9)
Polouchine Igor
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Knizia Reiner
(8)
Larek Tomek
(7)
Bauza Antoine
(6)
Cathala Bruno
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Henry Frédéric
(4)
Lalet Michel
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Menzel Michael
(4)
Miłuński Filip
(4)
Quilliams Chris
(4)
Teuber Klaus
(4)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Leacock Matt
(3)
Lévi Laurent
(3)
Matthäus Doris
(3)
Moon Alan R
(3)
Obert Walter
(3)
Socha Piotr (1966- )
(3)
Strzelecki Adam
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Zeimet Jacques
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Andersen Martin Nedergaard
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cymuta Michał
(2)
Delval Julien
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Döbner Daniel
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Feliks Janusz
(2)
Friese Friedemann
(2)
GJ David
(2)
Jedlińska Magdalena
(2)
Jezierski Sławomir
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kałuża Adam
(2)
Kiełbus Sławomir (1969- )
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kramer Wolfgang
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Lach Bernhard
(2)
Lehmann Tom
(2)
Lopez Sébastian
(2)
Lula Jarosław
(2)
López Carlos
(2)
Madejski Jan
(2)
Majkowski Tomasz
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Marly Hervé
(2)
Mercier Olivier
(2)
Minor Marcin
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Olejarz Marcin
(2)
Pallières Philippe des
(2)
Peeters Raf
(2)
Pierô
(2)
Pogoda Łukasz M
(2)
Provoost Thomas
(2)
Rapp Uwe
(2)
Rodriguez Los
(2)
Rokicki Paweł
(2)
Rutowska Monika
(2)
Rüttinger Johann
(2)
Sachnowska Kamila
(2)
Santisteban Santi
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Stachyra Michał
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szweda Szymon
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(305)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(374)
Język
polski
(374)
Odbiorca
Dzieci
(21)
6-8 lat
(19)
9-13 lat
(11)
0-5 lat
(3)
14-17 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Gry planszowe
(374)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki
(1)
374 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mały książę : stwórz mi planetę / Antoine Bauza, Bruno Cathala ; na podstawie powieści Antoine'a de Saint-Exupery. - [Gdańsk] : Rebel, cop. 2013. - 1 gra (80 kafelków, 5 znaczników) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 23x16x6 cm + instrukcja (6 s. : il. ; 22 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Zadaniem graczy jest wybudowanie własnej planety w taki sposób, by w ostatecznej rozgrywce zdobyć jak największa liczbę punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz ; autor wierszyka Dorota Gellner. - Warszawa : Gamma, © 2013. - 1 gra (1 szafa, 3 części potwora Zębonoga, 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony Łowców Doskonałych) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x19x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
3+.
GRA PLANSZOWA. Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach. Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów? Zagraj i przegoń potwory do szafy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Goblinpiada / autor Mikhail Bazylevich ; ilustracje Konstantin Porubov, Grzegorz Molas. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2016. - 1 gra (1 kafelek startu, 22 kafelki toru goblinów, 1 kafelek mety, 6 pionków goblinów, 1 pionek głazu, 1 znacznik szybkości głazu, 12 kości, 7 plastikowych podstawek na pionki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 18 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Trwa wielka olimpiada goblinów. Najważniejszą i najbardziej emocjonującą konkurencją jest ucieczka przed toczącym się Magicznym Głazem. Tłumy zielonoskórych kibiców szaleją na trybunach - kto zdąży uciec, a kto zostanie splaskaczony? Gracze rzucają naraz kostkami, a następnie łapią jak najszybciej dwie najbardziej potrzebne w danym momencie. Wyniki na kościach powinny odpowiadać tym jakie znajdują się na zajmowanym polu. Dzięki temu gobliny przemieszczają się w kierunku mety uciekając przed głazem lub wykorzystują specjalne właściwości poszczególnych pól, ułatwiając zadanie sobie lub utrudniając bieg przeciwnikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kiwi : leć, nielocie, leć! / Framk Bebenroth, Marco Teubner ; ilustracje Frank Bebenroth. - Warszawa : Egmont Polska, © 2016. - 1 gra (1 plansza, 1 podpórka pod planszę, 1 tekturowa kratka, 4 rampy z gumką, 40 żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
5+
GRA PLANSZOWA. Ptaki Kiwi chciałyby spędzić trochę czasu poza Nową Zelandią. Niestety mają jeden mały problem – są nielotami. Wpadły jednak na pewien pomysł – jeżeli wkroczą do skrzyń, w których przewozi się owoce, będą mogły dotrzeć do różnych zakątków świata. Zadaniem gracza jest pomóc nielotom dostać się do krzyn z owocami za pomocą specjalnych katapult.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fun farm / Luca Bellini ; ilustracje Erika Signini ; tłumaczenie Maciej Głuszek. - Leszno : Plack Monk Michał Lisowski, [2016]. - 1 gra (6 zwierzaków, 24 karty, 2 kostki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 23 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. Zwierzaki uciekły z farmy. Zadaniem graczy jest sprowadzić je z powrotem, nim wpadną w tarapaty. Dynamiczna i zabawna gra dla osób o bystrym wzroku, czujnym umyśle i szybkich dłoniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel, © 2017. - 1 gra (90 kart, 6 układanek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 m).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastian Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 m).
8+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastian Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 m).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex² : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex² : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier. Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Szukaj par wśród bohaterów Psiego Patrolu! Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma, Skye! Bohaterskie psiaki, które na co dzień dzielnie pomagają potrzebującym, zawitały na karty Dobble, by wspierać najmłodszych w ćwiczeniu refleksu i spostrzegawczości! Czy uda Ci się wypatrzyć parę identycznych bohaterów lub charakterystycznych przedmiotów zanim zrobią to przeciwnicy? Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zegar : gra edukacyjna / redakcja Hubert Bobrowski, Renata Kicka ; ilustracje Marcin Minor, Katarzyna Urbaniak. - Warszawa : Edgard, © 2018. - 1 gra (1 dwustronny zegar, 4 dwustronne plansze, 36 żetonów z godzinami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 23x27x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 22 cm).
5+.
GRA PLANSZOWA. Edukacyjna gra Zegar to aż 12 świetnych pomysłów na doskonałą zabawę dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej, podczas której dzieci nauczą się odczytywać godziny! Dzięki 12 wariantom rozgrywki o zróżnicowanym stopniu trudności gra nigdy się nie znudzi, a uczestnicy będą mogli grać tak, jak lubią – na szybkość albo dokładność, rywalizować albo grać jako jeden zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej