Metody nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(17)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Camarda Sylwia (1983- )
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Żuchowski Marcin
(3)
Lipińska Ewa
(2)
Lipiński Andrzej (tłumacz)
(2)
Seretny Anna (1962- )
(2)
Amsterdamski Piotr (1955-2008)
(1)
Bauer Joachim (1951- )
(1)
Bochno Ewa
(1)
Bąbel Przemysław (1977- )
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Dembo Myron H
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Green Rebecca
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Hauser Uli (1962- )
(1)
Hüther Gerald (1951- )
(1)
Janus-Sitarz Anna
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Just Monika
(1)
Karpeta-Peć Beata
(1)
Konieczka-Śliwińska Danuta
(1)
Kotarski Radosław
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Levine Melvin D
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Manakker de Van
(1)
Mangrum Charles T. (1938- )
(1)
Matczak Anna
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Michalska-Żyła Agnieszka
(1)
Miodunka Władysław (1945- )
(1)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Paluch Michał
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Sarosy Joseph
(1)
Sieńczewska Małgorzata
(1)
Siudowska-Mieszkowska Dorota
(1)
Strichart Stephen S. (1939- )
(1)
Szczepaniak Jakub
(1)
Szyller Aleksandra
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Słysz Magdalena
(1)
Tajchman Mikołaj (1988- )
(1)
Toeplitz Zuzanna
(1)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(1)
West Silke Rose
(1)
Wiśniak Marzena
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Nauczyciele
(8)
Rodzice
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy metodyczni
(1)
Edukatorzy
(1)
Pedagodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Kobieta
(3547)
Przyjaźń
(2442)
Rodzina
(2358)
Tajemnica
(1962)
Miłość
(1675)
Metody nauczania
(-)
Relacje międzyludzkie
(1487)
Zabójstwo
(1439)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1230)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1037)
Zwierzęta
(1033)
Policjanci
(1015)
Rodzeństwo
(1008)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(916)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(818)
Relacja romantyczna
(778)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(737)
Uczniowie
(737)
Osoby zaginione
(725)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(701)
Wybory życiowe
(672)
Władcy
(654)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Chłopcy
(612)
Prywatni detektywi
(594)
Podróże
(593)
Samorealizacja
(571)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(527)
Polityka
(524)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(497)
Psy
(470)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Zakochanie
(454)
Koty
(453)
Walka dobra ze złem
(444)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(429)
Seryjni zabójcy
(424)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(410)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(380)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(372)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Politycy
(362)
Wojownicy
(362)
Czarownice i czarownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(361)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(313)
Spisek
(311)
Władza
(311)
Wsie
(310)
Demony
(305)
Szczęście
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(291)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(288)
Wojsko
(279)
Miasta
(278)
Ucieczki
(278)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Antologia
(1)
Monografia
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(24)
Psychologia
(6)
Językoznawstwo
(4)
Rozwój osobisty
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Netografia na stronie 195.
Autorzy przekonują, że współczesne szkoły tłamszą naturalny talent drzemiący w każdym dziecku, wtłaczając je w schematy i ramy. Przestarzała koncepcja "różnicowania talentów" ma zgubny wpływ nie tylko na dzieci, ale szkodzi całemu społeczeństwu. Wyniki badań nad mózgiem pokazują bardzo wyraźnie, że każde dziecko jest na swój sposób zdolne. Warto zatem tę wiedzę przełożyć na edukacyjną rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygotowanie ucznia do odbioru różnych tekstów kultury / redakcja Anna Janus-Sitarz. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", copyright 2004. - 309, [3] strony, [32] strony tablic (głównie kolorowych) : ilustracje ; 21 cm.
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Bibliografie przy pracach.
Książka poświęcona jest przygotowaniu ucznia do odbioru różnych tekstów kultury, poczynając od sztuki słowa przez teatr, film, malarstwo, fotografię, muzykę aż po budzące kontrowersje instalacje we współczesnych galeriach i teksty kultury masowej. Cenna pozycja dla nauczycieli oraz studentów polonistyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych / Beata Anna Peć. - Wydanie I. - Kraków : Impuls , 2021. - 339 stron ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-334.
Celem monografii są analiza i interpretacja problemu otwartych form uczenia się i nauczania języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem autonomii ucznia. Jest to zagadnienie wyjątkowo ważne, gdyż stanowi jeden z głównych postulatów kolejnych reform edukacji w Polsce. W niniejszej książce poszukuje się odpowiedzi na pytania o to, jak otwarte formy pracy wpływają na uczniów, jeśli są stosowane systematycznie i celowo, a także w jaki sposób przyczyniają się do rozwoju autonomicznej postawy uczniów, charakteryzującej się samodzielnością planowania, organizowania i oceny własnej pracy oraz odpowiedzialnością za jej wyniki i proces uczenia się. Osiągnięciu tego celu służą analiza zagadnień teoretycznych i własne badania. Dotychczas nie prowadzono pogłębionych badań empirycznych dotyczących otwartych form uczenia się i nauczania w odniesieniu do lekcji języka obcego. Koncentrowano się na sprawozdaniach pedagogów stosu­jących te formy uczenia się i nauczania na lekcjach innych przedmiotów, przy czym w większości były to zajęcia z udziałem dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71255 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dydaktyka historii : nowe perspektywy / redakcja naukowa Danuta Konieczka - Śliwińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN : Mikołaj Tajchman : Dorota Siudowska-Mieszkowska, 2023. - 315 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapy, portrety ; 24 cm.
Dla studentów historii lub kierunków zbliżonych, doradców metodycznych, nauczycieli oraz edukatorów instytucji kultury.
Bibliografia, netografia na stronach 283-311.
Pomysł napisania tej wyjątkowej książki zrodził się w gronie członków Komisji Dydaktyki Historii działającej przy Komitecie Nauk Historycznych Polskiej Akademii Nauk. Grono to tworzy od 2020 r. dziesięcioro historyków z różnych ośrodków naukowych w Polsce (Poznań, Toruń, Szczecin, Opole, Kraków, Wrocław, Katowice, Olsztyn), którzy zajmują się dydaktyką historii nie tylko badawczo, ale także prowadzą zajęcia z tego zakresu ze studentami, nauczycielami i edukatorami. Publikacja została pomyślana jako kompendium zawierające kompleksowe ujęcie najnowszych zagadnień współczesnej dydaktyki historii oraz perspektyw jej dalszego rozwoju. Znalazły się w niej nie tylko problemy istotne dla nowoczesnej edukacji historycznej, ale także łączące refleksję teoretyczną z praktyką. Książka adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: przede wszystkim do studentów historii lub kierunków zbliżonych przygotowujących się do wykonywania zawodu nauczyciela, doradców metodycznych, uczących w szkołach nauczycieli historii pragnących się doskonalić oraz do edukatorów (muzealnych, archiwalnych, bibliotecznych) różnych instytucji kultury, którzy zajmują się edukacją historyczną. Mamy nadzieję, że będzie ona pożytecznym wsparciem dla czytelników, przy okazji stanowiąc punkt wyjścia do dalszej dyskusji nad perspektywami rozwoju dydaktyki historii w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Włam się do mózgu / Radek Kotarski. - Wydanie II. - Warszawa : Altenberg, 2019. - 302 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 286-302.
Autor wziął pod lupę setki naukowych artykułów i książek, a następnie przeprowadził na sobie serię eksperymentów, aby sprawdzić przeróżne metody uczenia się. Wszystko po to, aby wytypować skuteczne techniki, za pomocą których można w nowoczesny i przyjemny sposób zdobywać wiedzę lub umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70734 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Krótkie Wykłady z Pedagogiki)
Bibliografia na stronach 124-126. Indeksy.
Książka przedstawia najważniejsze próby zreformowania szkoły, zaczynając od szkoły tradycyjnej (herbartowskiej), przez progresywizm, nowe wychowanie, esencjalizm, perfekcjonizm, alternatywizm, pedagogiczny integryzm, a kończąc na wizjach szkoły jutra. Zwięźle i przystępnie omawia założenia filozoficzne będące punktem wyjścia reform w oświacie, główne tezy i metody wychowawcze prezentowanych nurtów oraz krytykę proponowanych wizji szkoły i placówek pedagogicznych. Publikacja podsumowuje i syntetyzuje główne trendy w światowej edukacji, ułożone chronologicznie i problemowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik przeznaczony dla psychologów, pedagogów, rodziców i nauczycieli. Autor radzi jak ujawniać i rozwijać u dzieci ukryte talenty, jak w najbardziej właściwy sposób dbać o ich rozwój umysłowy, jak pomagać dzieciom, które nie radzą sobie w szkole. Pokazuje, jak pokonywać przeszkody na drodze do udanego, pełnego sukcesów życia, przedstawia metody identyfikacji silnych i słabych cech osobowości dziecka i oparte na nich efektywne strategie nauczania. Ciekawa lektura dla zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76809 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia.
Prezentowane opracowanie jest rozszerzeniem i uzupełnieniem teoretycznych rozważań nad dramą, jako metodą dydaktyczno-wychowawczą, i eksperymentalnego wprowadzenia tej metody do praktyki edukacyjnej dokonanych w rozprawie doktorskiej autorki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 339-343.
Logodydaktyka to autorska koncepcja autorki, zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka. Przełożona na potrzeby edukacji przyjmuje formę spójnego programu wychowawczego, który stanowi najlepszą odpowiedź na niedoskonałości dzisiejszej szkoły. W myśl założeń logodydaktyki, zadaniem edukacji nie mogą być jedynie przekaz wiedzy merytorycznej i nauka krytycznego myślenia. Jej powinnością jest również przyczynianie się do wykształcenia w młodych ludziach siły charakteru i poczucia tożsamości, czyli wychowanie człowieka, który poradzi sobie w nieustannie się zmieniającym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia prac Marii Montessori na stronach 133-[135].
Dziecko w społeczeństwie i w świecie to wybór tekstów, przemówień i wywiadów udzielonych przez Marię Montessori. Przybliżają one poglądy Autorki na relację dziecko-dorosły, jej koncepcję wychowania oraz systemu edukacji. Maria Montessori wyjaśnia szczegóły swojej metody oraz zwraca uwagę na błędy przy próbach jej bezrefleksyjnego powielania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74324 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autorka bada, w jaki sposób ludzki umysł przyswaja wiedzę matematyczną. Zastanawia się w jaki sposób arytmetyka, geometria i algebra mogą być przedstawione, by u młodych uczniów wzbudzały zainteresowanie, którego efektem będą koncentracja i zrozumienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69309 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 204-209.
Książka omawia zagadnienia najważniejsze dla dydaktyki pracy. Adresowana jest do wszystkich nauczających i uczących się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Q edukacji cyfrowej / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 195 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 185-189.
Celem opracowania jest całościowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach. Obejmuje ono do całe środowisko szkolne: uczniów, nauczycieli, rodziców i kadrę zarządzającą. Książka opiera się na wynikach największego polskiego badania Polska Szkola w Dobie Cyfryzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego Jako Obcego ; 3)
Bibliografia na stronach 316-329.
Propozycja adresowana do nauczycieli, którzy rozpoczynają pracę zawodową, oraz tych, którzy pragnęliby rozwinąć swój warsztat, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz studentów studiów magisterskich z zakresu metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, a także do nauczycieli polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 12)
Bibliografia przy pracach. Indeks.
Opracowanie Dydaktyka języka polskiego jako nierodzimego: konteksty - dylematy - trendy jest bardzo cenną publikacją, odpowiadającą na palące potrzeby współczesnej glottodydaktyki polonistycznej. Celne sformułowanie zawarte w tytule - język nierodzimy - zawiera w sobie trzy typy polszczyzny postrzeganej jako język obcy, drugi i odziedziczony. Wchodzące w skład tomu artykuły stanowią cenny zbiór informacji zarówno dla czynnych lektorów, jak i osób stawiających pierwsze kroki w pracy pedagogicznej. Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Anny Dąbrowskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Książka daje odpowiedź na pytanie, jak poradzić sobie z dzieckiem z ADHD. Autorzy przedstawiają konkretne schematy działania, mające pomóc nauczycielom i rodzicom w planowaniu pracy takich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [229]-246, [347]-356.
"Nie pisalibyśmy tej książki, gdybyśmy byli przekonani, że rozwój polskiej edukacji zmierza w dobrym kierunku. Niestety, już nawet najlepsi nauczyciele, najbardziej oddani kształceniu dzieci i/lub młodzieży mają poczucie straconych kilkudziesięciu lat własnej pracy, zaangażowania i poświęcenia. Uczniom szkoła kojarzy się z nudą, straconym czasem, poczuciem bezsensu, promowaniem konformizmu i oportunizmu. Są też tacy, którzy przywykli traktować szkołę jako konieczność, którą trzeba zaliczyć i szybko o niej zapomnieć. Poczucie bezsilności towarzyszy również rodzicom, którzy pytając swoje dzieci o to, co było w szkole, często słyszą – jakże wymowne – NIC." (Autorzy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W poradniku została zaprezentowana rewolucyjna metoda czytania globalnego – jej realizacja w polskich warunkach, korzyści płynące z pracy tą metodą i błędy, jakich należy unikać. Koniec z wyklaskiwaniem sylab, wysłuchiwaniem, jaka głoska jest na początku słowa, z poznawaniem alfabetu literka po literce. Książka zawiera nie tylko przykłady zabaw w czytanie, są w niej relacje rodziców (także opiekunów dzieci dysfunkcyjnych) oraz odesłania do filmów, na których dzieci czytają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Rewolucyjny poradnik o tym, jak nauczyć się opowiadać własne historie. Opowiadanie historii (storytelling) jest jedną z najstarszych i najważniejszych umiejętności znanych ludzkości. To ponadczasowe narzędzie, które pomaga celebrować radość życia i stawiać czoła wyzwaniom. Dzięki niemu dzieci łatwiej będą radzić sobie z emocjami, nauczą się empatii czy lepiej zrozumieją świat, w którym żyjemy. Ponadto opowiadanie historii kultywuje znaczenie więzi między opowiadającym a słuchaczem oraz budowanie intymności i zaufania między rodzicem czy opiekunem a dzieckiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej