Specjaliści ds. public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
Autor
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(10073)
6-8 lat
(6498)
0-5 lat
(4796)
9-13 lat
(4409)
Młodzież
(3694)
Specjaliści ds. public relations
(-)
14-17 lat
(3207)
Szkoły wyższe
(726)
Dorośli
(395)
Rodzice
(356)
18+
(322)
Studenci
(196)
Prawnicy
(192)
Adwokaci
(184)
Radcy prawni
(175)
Sędziowie
(175)
Menedżerowie
(163)
Szkoły podstawowe
(137)
Nauczyciele
(131)
Szkoły średnie
(121)
A2 (poziom biegłości językowej)
(118)
Przedsiębiorcy
(116)
B1 (poziom biegłości językowej)
(102)
Urzędnicy
(98)
A1 (poziom biegłości językowej)
(92)
Pracownicy naukowi
(85)
Aplikanci
(82)
Lekarze
(79)
B2 (poziom biegłości językowej)
(67)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(64)
Psychoterapeuci
(62)
Programiści
(57)
Poziom podstawowy
(55)
Informatycy
(49)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(43)
Specjaliści ds. kadr
(40)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Cudzoziemcy
(32)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
Kobieta
(28)
Ekonomiści
(27)
Licea
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Pracodawcy
(25)
Policjanci
(23)
Klasa 8.
(22)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Analitycy ekonomiczni
(20)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Lekarze rodzinni
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
Technikum
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Politycy
(13)
Uczniowie
(13)
Dziennikarze
(12)
Pracownicy banków
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Kosmetolodzy
(11)
Przedszkola
(11)
Terapeuci zajęciowi
(11)
Zawody medyczne
(11)
Dermatolodzy
(10)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Mediatorzy
(8)
Neurolodzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Biegli rewidenci
(7)
Deweloperzy
(7)
Temat
Content marketing
(1)
Public relations
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2015. - 143, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii, tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Publikacja omawia polskie firmy i realia oraz zawiera polskie przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [Rewers] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej