Specjaliści ds. reklamy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Fletcher Winston
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Sutherland Rory
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(10047)
6-8 lat
(6480)
0-5 lat
(4780)
9-13 lat
(4399)
Młodzież
(3692)
Specjaliści ds. reklamy
(-)
14-17 lat
(3205)
Szkoły wyższe
(726)
Dorośli
(395)
Rodzice
(353)
18+
(322)
Studenci
(196)
Prawnicy
(192)
Adwokaci
(184)
Radcy prawni
(175)
Sędziowie
(175)
Menedżerowie
(163)
Szkoły podstawowe
(135)
Nauczyciele
(129)
Szkoły średnie
(121)
Przedsiębiorcy
(116)
A2 (poziom biegłości językowej)
(111)
Urzędnicy
(98)
B1 (poziom biegłości językowej)
(96)
A1 (poziom biegłości językowej)
(91)
Pracownicy naukowi
(85)
Aplikanci
(82)
Lekarze
(78)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(63)
B2 (poziom biegłości językowej)
(62)
Psychoterapeuci
(62)
Programiści
(57)
Poziom podstawowy
(54)
Informatycy
(49)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(42)
Specjaliści ds. kadr
(40)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
Cudzoziemcy
(31)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
Kobieta
(28)
Ekonomiści
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Licea
(26)
Pracodawcy
(25)
Policjanci
(23)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Analitycy ekonomiczni
(20)
Klasa 8.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Lekarze rodzinni
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Politycy
(13)
Technikum
(13)
Uczniowie
(13)
Dziennikarze
(12)
Pracownicy banków
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Kosmetolodzy
(11)
Przedszkola
(11)
Zawody medyczne
(11)
Dermatolodzy
(10)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Terapeuci zajęciowi
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Mediatorzy
(8)
Neurolodzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Biegli rewidenci
(7)
Deweloperzy
(7)
Temat
Reklama
(4)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Content marketing
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Polityka
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo reklamy
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Semiotyka
(1)
Slogany polityczne
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Stylistyka
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Bibliografia na stronie 165-[167].
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74291 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Warszawa : "Trio", 2002. - 247, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 237-[241].
Wielostronne opracowanie poświęcone sloganowi, próba jego definicji oraz omówienie w różnych aspektach. Dla studentów, dziennikarzy i profesjonalistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : aspekty prawne, nowe wyzwania / redakcja naukowa Monika Namysłowska. - Stan prawny na 1 września 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 880 stron : fotografie, ilustracja ; 25 cm.
Dla prawników, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy, przedstawicieli nauki, studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 829-864.
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.346 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną. To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77226 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu i komunikacji społecznej.
Bibliografia na stronach 313-317.
W pracy autor proponuje różne możliwości dotarcia do klienta. Różne wizje możliwej z nim narracji. Publikacja adresowana jest do wszystkich twórców reklamy, do wszystkich konsumentów produktów i usług, ale przede wszystkim dla studentów kierunków zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2015. - 143, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii, tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Publikacja omawia polskie firmy i realia oraz zawiera polskie przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [Rewers] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61983 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji. Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej