Keller Kevin Lane (1956- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Drewnowski Jacek (1974- )
(693)
Kowalska Dorota
(664)
Keller Kevin Lane (1956- )
(-)
Zarawska Patrycja (1970- )
(558)
Mosiewicz-Szrejter Maria
(503)
Kochanowski Jan
(469)
Braiter Paulina (1968- )
(391)
King Stephen (1947- )
(363)
Birek Wojciech (1961- )
(352)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(352)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(343)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(325)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(296)
Goscinny René (1926-1977)
(294)
Popławska Anna (literatura)
(293)
Fabianowska Małgorzata
(290)
Zimnicka Iwona (1963- )
(280)
Roberts Nora (1950- )
(276)
Dybała Paweł (1981- )
(273)
Sidorkiewicz Tomasz
(271)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Mortka Marcin (1976- )
(257)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(255)
Steel Danielle (1948- )
(252)
Starosta Marek (tłumacz)
(248)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Shakespeare William (1564-1616)
(240)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(236)
Szulc Andrzej
(236)
Beaumont Émilie (1948- )
(235)
Leśmian Bolesław
(234)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Krasicki Ignacy
(229)
Pratchett Terry (1948-2015)
(225)
Siemianowski Roch (1950- )
(223)
Syty Jakub (1982- )
(223)
Ochab Janusz (1971- )
(222)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(218)
Mazan Maciejka
(215)
Ludwikowska Jolanta
(211)
Jakuszewski Michał
(207)
Coben Harlan (1962- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Prus Bolesław (1847-1912)
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mróz Remigiusz (1987- )
(198)
Oklejak Marianna (1981- )
(198)
Stanecka Zofia (1972- )
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(191)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(191)
Kane Bob (1915-1998)
(189)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(187)
Domańska Joanna
(186)
Finger Bill (1914-1974)
(186)
Strzałkowska Małgorzata
(186)
Rzehak Wojciech (1967- )
(184)
Dwornik Karolina
(182)
Van Hamme Jean (1939- )
(179)
Lipski Robert P. (1967- )
(176)
Sparks Nicholas (1965- )
(176)
Siegel Jerry (1914-1996)
(175)
Ławnicki Lucjan
(175)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(174)
Widmark Martin (1961- )
(174)
Grisham John (1955- )
(173)
Shuster Joseph Joe (1914-1992)
(173)
Astley Neville
(170)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Nesbø Jo (1960- )
(168)
Baker Mark (1959- )
(167)
Gerritsen Tess (1953- )
(167)
Hopkins Andy
(167)
Nesme Alexis
(167)
Potter Joc
(167)
Cieślik Donata
(166)
Dobrzańska Anna
(166)
Child Lee (1954- )
(165)
Kraśko Jan (1954- )
(162)
Jax Joanna (1969- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(159)
Skalska Katarzyna
(159)
Supeł Barbara
(159)
Głowińska Anita
(158)
Skowrońska Emilia
(158)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(157)
Lem Stanisław (1921-2006)
(157)
Siewior-Kuś Alina
(157)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(155)
Rosiński Grzegorz (1941- )
(155)
Broniek Dominik
(152)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Marketing
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Znaki towarowe
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor publikacji omawia szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką. Wyczerpująco omawia każdy, nawet pozornie detaliczny problem związany z markami. Wydanie polskie uzupełnione zostało o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Dodruk. - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Indeksy.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej