Producenci gier komputerowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(12)
Forma i typ
Książki
(10)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(8)
dostępne
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Zevin Gabrielle
(5)
Faber Marta
(3)
Ozawa Takahiro
(2)
Seo Asako
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Baxter Daryl
(1)
Craddock David L
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Gładkowski Łukasz
(1)
Haêcʹka Nadìâ
(1)
Kushner David S. (1962- )
(1)
Rolfe James (1980- )
(1)
Stolarz Kuba Florian
(1)
Sugalski Paweł
(1)
Tobias John
(1)
Williams Ken (1954-)
(1)
Ziajkiewicz Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(10)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(10)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Literatura japońska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Producenci gier komputerowych
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(3)
Reportaż
(3)
Manga
(2)
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Audiobooki
(1)
Autobiografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak powstawał Tomb Raider / Daryl Baxter ; tłumaczenie Kuba Florian Stolarz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Open Beta, 2024. - 152 strony, [24] strony tablic : ilustracje ; 21 cm.
Pełna anegdot i detali historia powstawania dwóch pierwszych części legendarnej serii gier Tomb Raider, opowiedziana z perspektywy członków oryginalnego zespołu twórców, CORE Design.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obszerna, wnikliwa opowieść o początkach legendarnej serii gier, Mortal Kombat. Książka powstała w oparciu o obszerne wywiady, to kronika automatowej ery najbardziej niesławnej serii bijatyk w branży gier wideo (od MK do MK4), twórczych i technicznych przeszkód, które musiał pokonać jej zespół, oraz osobistych historii fanów, których pasja uczyniła Mortal Kombat filarem kultury popularnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Jak grupa młodych, niedocenianych marzycieli z niewielkim doświadczeniem może zmienić kulturę i przemysł? W przypadku branży gier wideo wartej 75 miliardów dolarów pomaga to, że misji przewodzi zuchwały obrazoburca z wizją godną renegata, ale i purytańską etyką pracy - na dodatek wychowany w miłości do filmów gangsterskich, gier wideo i rapu. Nie zawadzi, jeśli jego firma tworzy najbardziej rewolucyjną, kontrowersyjną i hitową serię gier wideo w historii - Grand Theft Auto. W Jacked uznany autor i dziennikarz David Kushner zabiera czytelnika na nieautoryzowaną przejażdżkę po dynamicznym świecie największych graczy w branży gier i ich zażartych hejterów, gdzie wysokiemu ryzyku towarzyszy wysoki zysk. Odkrywa nieznaną historię ludzi tworzących produkt, który zdefiniował jedno pokolenie i rozwścieczył inne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tokyo toy bBox. 1 / Takahiro Ozawa, Asako Seo ; tłumaczenie Paulina Ślusarczyk. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2011. - 215, [13] stron : ilustracje ; 19 cm.
Manga, pierwszy tom cyklu. Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier wideo - Studio G3, walczy o byt na okrutnym rynku. Jej dyrektor, idealistyczny, nieodpowiedzialny, wiecznie nieogolony Tenkawa Taiyō zrobi absolutnie wszystko, by stworzyć grę, która podbije serca ludzi. Ōtemachi, Tokio. Odnosząca sukcesy w świecie biznesu karierowiczka Tsukiyama Hoshino przeżywa kryzys ambicji, gdy zostaje nagle przeniesiona do podupadającej wytwórni gier z zadaniem wydźwignięcia jej z problemów finansowych. W to i tak niefortunne połączenie dwóch zupełnie różnych światów – żyjącego ideałami Taiyō i twardo stąpającej po ziemi Tsukiyamy, wdziera się firma będąca prawdziwą potęgą na rynku gamingowym, a wraz z nią – tajemniczy Sensui Izuru. Tak zaczyna się gra, w której stawką jest istnienie Studia G3! „Tokyo Toy Box” to precyzyjne ukazanie bezpardonowych realiów rynku gamingowego „od kuchni”, gdzie polem walki są komputery, a bronią – wyobraźnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tokyo toy bBox. 2 / Takahiro Ozawa, Asako Seo ; tłumaczenie Paulina Ślusarczyk. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2012. - 227, [4] strony : ilustracje ; 19 cm.
Manga, drugi tom cyklu. Akihabara, Tokio. Niewielka wytwórnia gier wideo - Studio G3, walczy o byt na okrutnym rynku. Jej dyrektor, idealistyczny, nieodpowiedzialny, wiecznie nieogolony Tenkawa Taiyō zrobi absolutnie wszystko, by stworzyć grę, która podbije serca ludzi. Ōtemachi, Tokio. Odnosząca sukcesy w świecie biznesu karierowiczka Tsukiyama Hoshino przeżywa kryzys ambicji, gdy zostaje nagle przeniesiona do podupadającej wytwórni gier z zadaniem wydźwignięcia jej z problemów finansowych. W to i tak niefortunne połączenie dwóch zupełnie różnych światów – żyjącego ideałami Taiyō i twardo stąpającej po ziemi Tsukiyamy, wdziera się firma będąca prawdziwą potęgą na rynku gamingowym, a wraz z nią – tajemniczy Sensui Izuru. Tak zaczyna się gra, w której stawką jest istnienie Studia G3! „Tokyo Toy Box” to precyzyjne ukazanie bezpardonowych realiów rynku gamingowego „od kuchni”, gdzie polem walki są komputery, a bronią – wyobraźnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gaming na giełdzie : złota dekada polskiego gamedevu / Paweł Sugalski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Doris Dorota Sierakowska, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy, 22 cm.
Dynamicznie rozwijający się sektor gamedev w Polsce to miejsce, w którym można odnaleźć wiele inwestycyjnych okazji… ale i wpaść w niejedną pułapkę. I właśnie dlatego „Gaming na giełdzie” to książka, której na polskim rynku brakowało. Paweł Sugalski opisuje w niej ostatnią, niezwykle ciekawą i dynamiczną dekadę w branży produkcji gier komputerowych w Polsce – oraz możliwości inwestycyjnych, które w rezultacie otworzyły się na warszawskiej giełdzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Opowieść o początkach i rozwoju branży elektronicznej rozrywki, napisana z perspektywy jej kluczowego uczestnika - Kena Williamsa. Wraz z żoną Robertą założył firmę, która stworzyła takie marki gier, jak Leisure Suit Larry, Gabriel Knight, King's Quest, Police Quest czy Phantasmagoria, a także wydała między innymi produkcje z serii Half-Life, Lords of the Realm czy Caesar. Książka łączy autobiografię ze spojrzeniem na rynkowe trendy w różnych momentach rozwoju przemysłu gier. Jest też pełna soczystych epizodów opisujących spotkania z Billem Gatesem, Steve'em Jobsem czy Jeffem Bezosem. Pokazuje jasne i ciemne strony wielkiego biznesu, napędzanego przez bystre umysły ludzi, którzy kochają gry. A wszystko to widziane z perspektywy człowieka, który już za młodu wiedział, że chce osiągnąć wielki sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76095 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jutro, jutro i znów jutro / Gabrielle Zevin ; przekład Marta Faber. - [Piaseczno] : Storybox.pl ; [Poznań] : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2023. - 1 płyta CD (13 godz. 59 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tomorrow, and tomorrow, and tomorrow / Gabrielle Zevin. - London : Chatto & Windus, 2022. - [10], 400, [1] strona ; 24 cm.
Książka w języku angielskim. In this exhilarating novel two friends - often in love, but never lovers - come together as creative partners in the world of video game design, where success brings them fame, joy, tragedy, duplicity, and, ultimately, a kind of immortality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku ukraińskim. Сем Мейзер і Сейді Ґрін - лос-анджелеські розумахи, які колись були друзями й крутилися в одному колі. Одного холодного грудневого дня після кількарічної перерви у спілкуванні вони випадково зустрічаються на платформі метро. Сейді дає Сему диск зі своєю відеогрою, хлопець проходить її та пропонує доречні покращення. На тлі особистої драми Сейді захоплення іграми знову їх зближує, і згодом вони створюють популярну гру «Ічіґо», відкривають власну компанію і ще до закінчення коледжу стають багатіями. Та чи вдасться їм встояти перед спокусами дорослого життя й реалізувати особисті творчі амбіції, не втративши дружби? Це багатошаровий роман про дорослішання, пошук себе та успіх, який змінює правила гри; про кохання й душевний та фізичний біль, від якого неможливо сховатися. І про життя, яке є нечесною грою.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej