Sorting
Source
Katalog
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
available
(2)
unavailable
(1)
Branch
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Author
Stanusch Maciej
(3)
Kuligowska Karolina
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
ChatGPT
(1)
Chatbot
(1)
Generatywna sztuczna inteligencja
(1)
Informatyka ekonomiczna
(1)
Innowacje
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing
(1)
Modernizacja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Postęp techniczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
ChatGPT to jedno z najpotężniejszych narzędzi wspierających pracowników jakie pojawiło się w ostatnich latach na rynku. Jego możliwości są ogromne. Potrafi pisać dowolne teksty, wykonywać analizy biznesowe, „wymyślać” nowe produkty, podpowiadać strategie biznesowe, odpowiadać na niemal dowolne pytania. Może jednak znacznie więcej zastępując, wspierając lub automatyzując większość intelektualnych zadań realizowanych w przedsiębiorstwach poczynając od profesjonalnego tłumaczenia tekstu, tworzenia regulaminów, instrukcji a skończywszy na zaawansowanych analizach produktów konkurencji. Niniejsza książka jest zbiorem instrukcji, wskazówek i trików które można wykorzystać w optymalizacji tego niezwykłego narzędzia. Zawiera praktyczne przykłady zapytań do ChatGPT, prezentuje również inne modele jak Claude.AI i zawiera praktyczne informacje, które rozwiązania lepiej sprawdzają się do konkretnych zastosowań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 81417 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Book
In basket
Bibliografia na stronach 399-400.
Kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 80592 (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostarcza nie tylko teoretycznych podstaw, ale przede wszystkim praktycznych wskazówek, które pozwalają wdrożyć AI w firmach i wykorzystać jego pełny potencjał. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, przedsiębiorstwa, które nie zastosują technologii sztucznej inteligencji, mogą zostać w tyle. Autor pokazuje, jak przedsiębiorstwa, które już zaczęły wykorzystywać AI, zwiększają swoją efektywność i zyskowność. Dzięki bogatemu doświadczeniu autora w realizacji projektów AI, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i właścicieli firm, którzy chcą utrzymać swoją konkurencyjność w erze cyfrowych innowacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 80615 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again