Sorting
Source
Katalog
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Author
Milewski Andrzej (1985- )
(1)
Stohnij Piotr
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Baby boomers
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacja
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Przywództwo
(1)
Różnorodność
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 449-456. Indeks.
Koniec alfabetu to książka poświęcona zmianom pokoleniowym i ich wpływie na rzeczywistość. Bazuje ona na kompleksowych badaniach, studiach przypadków z Polski i z zagranicy oraz szerokiej analizie źródeł z całego świata. Daje też praktyczne odpowiedzi dotyczące zmian w świadomości społeczeństw, ich wpływie na indywidualne decyzje oraz sposobach na zbudowanie porozumienia między osobami reprezentującymi cztery generacje: wyżowców, pokolenia X, milenialsów oraz generacji Z. Podpowiada także, co przyniesie przyszłość, i nazywa najmłodsze pokolenie, które obecnie przychodzi na świat. Koniec alfabetu to napisany prostym językiem, czytelny i przejrzysty podręcznik, przygotowany z myślą o wyzwaniach, jakie stawiają przed nami obecne czasy. A przede wszystkim związane z nimi zagrożenia, szanse, punkty zwrotne i przełomowe zmiany. Związane z tymi elementami składowymi życia społecznego i biznesowego, które wymagają wytyczania nowych kierunków, kreślenia nowych strategii i wkraczania na nieznane obszary biznesu i relacji międzyludzkich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 71727 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again