Sorting
Source
Katalog
(3)
Form of Work
Książki
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(3)
Branch
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
Author
Grabka Robert Ireneusz
(1)
Kuzak Tomasz
(1)
Mart Piotr
(1)
Niwiński Tadeusz
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Ateizm
(1)
Bóg
(1)
Informacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Nauka
(1)
Portale internetowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Zachowania informacyjne
(1)
Genre/Form
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Informacje pożądane : rewolucja w reklamie internetowej / Tomasz Kuzak. - Wydanie I. - Gliwice : Złote Myśli, copyright 2023. - 382, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronie [383].
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualnych oraz handel już wytworzonymi produktami (e-commerce). Natomiast ogromna część realnej gospodarki (małe i średnie przedsiębiorstwa generujące pokaźne zyski w przeliczeniu na jednego pracującego, oparte na wiedzy, doświadczeniu i umiejętnościach, generujące transakcje o wysokoprocentowej rentowności) nie czerpie w wyraźnym stopniu korzyści z obecności w internecie. Podsumowaniem tych obserwacji jest wniosek, że aby zmienić tę sytuację na korzyść przedsiębiorców oraz ich klientów nie wystarczą kosmetyczne poprawki w funkcjonowaniu przemysłu reklamy online albo kolejne, coraz bardziej wyrafinowane techniki docierania do potencjalnych klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Bóg Einsteina / Tadeusz Niwiński. - Gliwice : Złote Myśli, [2009]. - 1 płyta CD (326 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Einstein określał się jako „głęboko wierzący ateista”. Nie wierzył w Boga takiego, jak go opisują różni ludzie, którzy twierdzą, że posiadają (objawioną) wiedzę na temat Boga. Wierzył natomiast w potęgę i piękno wszechświata, w boską konsekwencję funkcjonowania praw rządzących Energią, Materią i Informacją.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
Hasło UKD
Psychologia mężczyzn Psychologia kobiet Stosunki interpersonalne
Adresowany do kobiet poradnik pomagający zrozumieć mężczyznę i zbudować szczęsliwy związek.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again