Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
Autor
Burska Katarzyna
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jędrzejczak Beata
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kudra Barbara
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Reklama
(5)
Slogany reklamowe
(5)
Język polski
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Nazwy własne
(1)
Polityka
(1)
Składnia
(1)
Slogany polityczne
(1)
Stylistyka
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Twórczość
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Słowniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Warszawa : "Trio", 2002. - 247, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 237-[241].
Wielostronne opracowanie poświęcone sloganowi, próba jego definicji oraz omówienie w różnych aspektach. Dla studentów, dziennikarzy i profesjonalistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 149-157. Indeks.
Pierwszy tom "Słownika sloganów..." to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66556 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej