Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(126)
Forma i typ
Książki
(124)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje fachowe
(7)
Proza
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(136)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(9)
W51 (Bielskiego 3)
(13)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(3)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(108)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Brunson Russell
(3)
Rackham Neil (1942- )
(3)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Biliński Witold
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(2)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Mackay Harvey
(2)
Matyja Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamson Brent
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biskup Rafał (prawo)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Budzisz Marek (ekonomia)
(1)
Burg Bob
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Ciarkowski Szymon
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciszewski Jerzy (prawo)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Duda Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Elder Alexander (1950- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frankowski Karol Piotr (1971- )
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gasper Dorota
(1)
Geißler Heike (1977- )
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gnela Bogusława
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głatki Michał
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holmes Chet
(1)
Howson Peter (1957- )
(1)
Hyken Shep
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jordan Jason (1970- )
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Kacprzak Katarzyna (radca prawny)
(1)
Kalinowska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(125)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(124)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(5)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(70)
Sprzedaż
(19)
Obsługa klienta
(16)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Techniki sprzedaży - metody
(12)
Marketing
(11)
Handel elektroniczny
(8)
Perswazja
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Techniki sprzedaży - poradnik
(7)
Handel
(6)
Obsługa klienta - metody
(6)
Sukces
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Marketing - metody
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Negocjacje
(4)
Promocja handlowa
(4)
Sprzedaż konsumencka
(4)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(4)
Handel - zarządzanie
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Merchandising
(3)
Nieruchomości
(3)
Obsługa klienta - poradnik
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
E-konsumenci
(2)
Handel - metody
(2)
Handel - metody - poradnik
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Handlowcy
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konsumenci
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - psychologia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje - handel
(2)
Negocjacje - metody
(2)
Negocjacje - psychologia
(2)
Obsługa klienta - psychologia
(2)
Perswazja - metody
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Sukces - psychologia
(2)
Techniki sprzedaży - podręcznik akademicki
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Usługi
(2)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Akwizycja - metody - podręcznik
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Arbitraż gospodarczy - prawo - Polska - 2001-2008 r.
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Daewoo Motor Polska - konkurencyjność
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Eksperci
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook
(1)
Factoring - prawo - Polska - 2001-2008 r.
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(1)
Forfaiting - prawo - Polska - 2001-2008 r.
(1)
Fuzja przedsiębiorstw - teoria
(1)
Geissler, Heike (1977- )
(1)
Giełda papierów wartościowych - inwestycje - 21 w.
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel - ekonomika - 21 w.
(1)
Handel - organizacja
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(3)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Alaska (Stany Zjednoczone ; półwysep)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lipsk (Niemcy)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Poradnik
(25)
Poradniki
(8)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Powieść
(3)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Kryminał
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
126 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 204, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Poradnik wyjaśniający postępowanie z klientem, proces podejmowania przez niego decyzji, właściwe podejście sprzedawcy, zagadnienia wpływu na klienta, części składowe skutecznej rozmowy (w tym telefonicznej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy potrafią finalizować transakcje. Wiedzą, jak w profesjonalny sposób wybierać klientów, identyfikować ich potrzeby, rozwiewać obawy i zawierać umowy. W efekcie zgarniają z rynku lwią część pieniędzy. Ale większość sprzedawców rozpoczyna karierę bez przeszkolenia. Otrzymują wskazówki w rodzaju "wyjdź do ludzi" lub "zacznij rozmawiać z klientem". Nawet jeśli starają się uczyć, szybko się przekonują, że do osiągnięcia sukcesu brakuje im pewnego istotnego elementu. Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy'ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć - trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla handlowców.
Indeks.
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prognozowanie sprzedaży : proces i metodologia w praktyce / Karol Piotr Frankowski. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 249 stron : ilustracje ; 17x24 cm.
Książka jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży. Publikacja jest zbiorem dobrych praktyk, pozbawionym zbędnej teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Spin selling" to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 lat Neil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizował ponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarów po prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla handlowców. Obejmuje m.in. przygotowanie do pracy, pozyskiwanie klientów, badanie potrzeb klienta, zamknięcie i domknięcie sprzedaży oraz obsługę posprzedażową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Hasło UKD: Sprzedaż - organizacja i technika
Bibliogr. s. 234-[236].
Kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Life for sale / Yukio Mishima ; translated by Stephen Dodd. - [London] : Penguin Books, 2021. - [4], 187, [1] strona ; 20 cm.
Książka w języku angielskim. When Hanio Yamada realises the future holds little of worth to him, he puts his life for sale in a Tokyo newspaper, thus unleashing a series of unimaginable exploits. A world of murderous mobsters, hidden cameras, a vampire woman, poisoned carrots, code-breaking, a hopeless junkie heiress and makeshift explosives reveals itself to the unwitting hero. Is there nothing he can do to stop it? Resolving to follow the orders of his would-be purchasers, he comes to understand what life is worth, and whether we can indeed name our price.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-4 jap. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjęcie dyrektywy 2011/83/UE o prawach konsumenta miało na celu ujednolicenie niektórych norm prawnych państw członkowskich w zakresie ochrony konsumentów i podniesienie przyznanego konsumentowi poziomu ochrony. Jednocześnie jednak polski ustawodawca dokonał istotnej nowelizacji przepisów odnoszących się do umowy sprzedaży. Nowe rozwiązania stanowią w istocie reimplementację do polskiego porządku prawnego rozwiązań przyjętych w dyrektywie UE 99/44 poświęconej sprzedaży konsumenckiej, która w obrocie konsumenckim odgrywa istotną rolę jako główny typ umowy zawieranej pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem. Zaistniałe zmiany wpłynęły odpowiednio na postrzeganie przez przeciętnego konsumenta rzeczywistości w jakiej się znajduje. W miejsce obowiązującej przez ostatnie dwanaście lat dychotomii rozwiązań zawartych odpowiednio w ustawie z 27.7.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i w Kodeksie cywilnym, regulacja prawna umowy sprzedaży ponownie w pełni znalazła się w Kodeksie cywilnym, niezależnie od tego czy mówimy o obrocie profesjonalnym, powszechnym, czy wreszcie konsumenckim. W odróżnieniu od unormowania ustawy o sprzedaży konsumenckiej, Kodeks cywilny reguluje nie tylko sprzedaż rzeczy ruchomych, lecz także nieruchomości, praw, energii elektrycznej, czy wody. Ze względu na złożoność problematyki i skutków jakie nowelizacja z 2014 r. przyniosła, istotne jest ujęcie tematyki sprzedaży nieco szerzej, nie zapominając o umowach wiązanych, takich jak sprzedaż połączona z kredytem konsumenckim czy hipotecznym. W kontekście przyjętych zmian należy także dokonać analizy prawnej umowy sprzedaży pod kątem okoliczności jej zawarcia, a więc zarówno tej zawieranej w sposób tradycyjny, jak również na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Nowe przepisy prawne mogą powodować trudności interpretacyjne zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców. Wydaje sie zatem konieczne wskazanie obszarów, w których problemy występują lub mogą wystąpić oraz spróbować znaleźć odpowiednie rozwiązania. Niewątpliwie cenne w tej materii są rozważania przedstawicieli świata nauki i praktyków, prowadzone podczas obrad II. Międzynarodowej Konsumenckiej Konferencji Naukowej pt. „Sprzedaż w obrocie konsumenckim”, zorganizowanej przez Katolicki Uniwersytet Lubelski i Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów, która miała miejsce 14-15.5.2015 r. w Lublinie. Ze względu na porządek obrad, problematyka została zebrana i ujęta w rozdziałach dotyczących tradycyjnej sprzedaży konsumenckiej, mediów jako przedmiotu sprzedaży, kredytu konsumenckiego jako umowy wiązanej, konsumenta na rynku nieruchomości oraz sprzedaży na odległość i poza lokalem. Oprócz artykułów naukowych, publikacja zawiera sprawozdania z prowadzonych dyskusji panelowych, które łącznie tworzą komplementarną całość. Wymiana myśli zarówno teoretyków prawa, jak i praktyków w zakresie ochrony konsumentów co do sprzedaży w obrocie konsumenckim, której owocem jest niniejsza monografia, daje obraz aktualnego stanu prawnego i problemów z nim związanych. Publikacja zmusza do refleksji nad koniecznością podejmowania działań w zakresie ochrony konsumentów, w tym także tworzenia nowych regulacji prawnych, po wcześniejszym wysłuchaniu głosów różnych środowisk, przede wszystkim praktyków, którzy na co dzień stosują rozwiązania prawne przyjęte w celu zapewnienia wysokiego poziomu ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dzięki tej książce przyswoisz ponadczasowy model sprzedaży opracowany przez amerykańskiego pisarza. Zaczniesz stosować zasady, które sprawdzają się nie tylko w działalności biznesowej, ale i w życiu osobistym. Zrozumiesz, dlaczego tak ważne są relacje z klientem i będziesz nimi skutecznie zarządzać. Nabędziesz kompetencji potrzebnych na każdym etapie transakcji, by zyskać zaufanie i szacunek partnerów w biznesie. Rozwiniesz umiejętności wpływania na nabywców, rozumienia ich oczekiwań, a także wykorzystywania sprawdzonych zasad rządzących więziami międzyludzkimi. W tej książce wyniki odkrywczych badań naukowych przeplatają się z doświadczeniami najlepszych praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Praca sprzedawcy kojarzy się niekiedy z przygotowaniami aktora do występu na scenie. Książka polecana wszystkim tym, którzy o sprzedaży wiedzą już wszystko, a nawet mają wrażenie przesytu i są ciekawi perspektywy w zasadzie antysprzedażowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bogaty ojciec / Robert T. Kiyosaki i Sharon L. Lechter.)
Autor wyjaśnia, że budowanie biznesu opartego na pomaganiu innym jest rewolucyjnym sposobem osiągania zamożności, możliwością zakumulowania wielkiego majątku przez każdego z nas, szansą dla każdego, kto ma siłę napędową, determinację i wytrwałość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Biznes-zarządzanie Handel Sprzedaż-organizacja-technika Marketing
Bibliogr. s. [445]-455.
Adresowana do poczatkujących przedsiębiorców publikacja dostarcza kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować własną koncepcję biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jordan i Vazzana wychodzą z założenia, że barierą dla rozwoju firmy nie są ograniczone możliwości produkcyjne, ale źle zarządzana sprzedaż. Odpowiadają na pytania, jak zwiększyć zdolność organizacji do sprzedaży i podnieść efektywność sił sprzedażowych. Przedstawiają schemat jak w praktyce konkretne działania handlowców przełożyć na zamierzone rezultaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej