360021
Book
In basket
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 71466 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [277]-295.
Target audience note
Monografia będzie stanowiła ważną publikację naukową w dziedzinie nauk społecznych, zwłaszcza w zakresie dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Odbiorcami książki mogą być zarówno nauczyciele akademiccy jak i studenci. Problematyka monografii może być bowiem wykorzystana jako źródło dydaktyczne m.in. dla studentów studiujących na kierunkach i specjalnościach związanych z zarządzaniem. Ponadto zakres tematyczny książki jest szczególnie istotny dla przedsiębiorców, szczególnie reprezentujących branżę gasrtonomiczną. Zawartość merytoryczna książki może być przydatna dla wszystkich osób, które interesują się usługami gastronomicznymi i zachowaniami konsumentów w tym segmiencie rynku. Monografia będzie także pomocna dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Książka może być także dobrą lekturą uzupełniającą dla osób zajmujących się polityką gospodarczą, działaczy społecznych i menedżerów, a także dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów oraz pracowników naukowych i dydaktycznych.
Funding information note
Publikacja została dofinansowana przez Akademię Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach,
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again