Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(130)
Forma i typ
Książki
(125)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(9)
E-booki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(135)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(9)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(115)
Autor
Mazurek Grzegorz
(3)
Scott David Meerman (1961- )
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Miotk Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Sałkowski Damian
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Baer Jay (1969- )
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bian Hui
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bond Alison
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brogan Chris
(1)
Brunson Russell
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cao Pengcheng
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Collin S. M. H. (1966- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Deckers Erik
(1)
Dobrowolska Emilia Magdalena
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Enge Eric
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Falls Jason
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Galloway Scott
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gibson Shane
(1)
Gościniak Ola
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralak Anna
(1)
Grzesiak Paweł
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Hajdas Monika
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hofmann Agnieszka
(1)
Holiday Ryan
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jacuński Michał
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jones Calvin
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Karwatka Tomasz
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koch Ewelina
(1)
Kolny Beata
(1)
Konarski Xawery
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(130)
Język
polski
(130)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Archiwiści
(1)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Kobieta
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Marketing elektroniczny
(73)
Handel elektroniczny
(33)
Media społecznościowe
(20)
Marketing społecznościowy
(12)
Reklama internetowa
(11)
Portal społecznościowy
(10)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Marketing cyfrowy
(8)
E-mail marketing
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Internet
(7)
Marketing
(7)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Marketing partnerski
(6)
Public relations w internecie
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Firmowa witryna internetowa
(4)
Internet - stosowanie
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Marketing - metody
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Firma (nazwa) - marketing
(3)
Internet - stosowanie - gospodarka
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing elektroniczny - metody
(3)
Marketing elektroniczny - podręcznik
(3)
Marketing elektroniczny - podręcznik akademicki
(3)
Marketing elektroniczny - poradnik
(3)
Obsługa klienta
(3)
Poczta elektroniczna
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Technologie mobilne
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Amazon.com
(2)
Banki internetowe
(2)
Content marketing
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Dane osobowe
(2)
Facebook
(2)
Google
(2)
Google AdWords
(2)
Handel elektroniczny - organizacja
(2)
Handel elektroniczny - poradnik
(2)
Handel elektroniczny - zagadnienia
(2)
Innowacje
(2)
Konsumenci
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo - komputeryzacja
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Reklama - metody
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Strony WWW
(2)
Strony WWW - projekty
(2)
Sukces
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Znaki towarowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adresy domenowe - poradnik
(1)
Agroturystyka - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Ant Group
(1)
Apple Inc
(1)
Archiwistyka
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biznesplan
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Customer Experience
(1)
Dane osobowe - ochrona - prawo - Polska - stan na 2002 r.
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
FinTech
(1)
Firmowa witryna internetowa - zarządzanie - poradnik
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Franchising - podręcznik akademicki
(1)
Futurologia
(1)
Temat: czas
2001-0
(16)
2001-
(8)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Białoruś
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Wirginia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Dokumenty elektroniczne
(5)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
Reportaż
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
130 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka umożliwi: zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny; tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59943 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 141, 3 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Poradnik marketingu treści dla przedsiębiorców chcących stworzyć firmowego bloga lub branżowy portal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mity PR-u : czy nie ma złej sławy? / Rich Leigh ; tekst przełożyła Aleksandra Ożarowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XVII, [1], 316 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja wyjaśnia mity istniejące wewnątrz i na zewnątrz branży PR, które zdaniem Autora biorą się z braku jej zrozumienia. Książka jest przewodnikiem dla studentów, przedsiębiorców oraz PR-owców, rozwiewającym wątpliwości dotyczące public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; No 3678)
(Komunikowanie i Media)
Bibliogr. s. [170]-182. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia na stronach 231-243.
Publikacja poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66512 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics w biznesie : poradnik dla zaawansowanych / Martyna Zastrożna. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 196, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Netografia na stronach 193-196.
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa. Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71767 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-310.
Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44553 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej