Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
Autor
Błaszczak Sławomir
(2)
Matuszewski Radek
(1)
Turek Karol
(1)
Żurek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Angażowanie interesariuszy
(1)
Dobro wspólne
(1)
Etyka biznesu
(1)
Innowacje
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura pracy
(1)
Organizacja pracy
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy
(1)
Samorealizacja
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Filozofia i etyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dbam czyli rebelia w korporacji / Radek Matuszewski, Karol Turek, Sławek Błaszczak. - Wydanie I, polskie. - Warszawa : 4Results, 2021. - 160 stron : ilustracje ; 21 cm.
Czy da się stworzyć w korporacji taki styl pracy, w którym hierarchia została wywrócona do góry nogami i najwięcej do powiedzenia mają tzw. “szeregowi pracownicy”? Taki, w którym prezes i kadra zarządcza praktycznie nie podejmują decyzji, tylko przede wszystkim dbają o to, aby wszyscy czuli się jak we wspaniałym miejscu pracy? Czy taką kulturę można utrzymywać w organizacji przez lata, ciesząc się zarazem stale rosnącymi wynikami? Tak, to możliwe! Jeśli tylko przeprowadzi się w korporacji… rebelię. Właśnie taką, jakiej wraz ze współpracownikami dokonali Radek Matuszewski i Karol Turek w swojej firmie. W blisko 3 lata Groupe SEB (Marki: Tefal, Krups, WMF) przeszedł w Polsce drogę od klasycznego modelu hierarchicznego do organizacji opartej o kulturę nazwaną „DBAM”, zbudowaną na 3 filarach: autonomii, odpowiedzialności i zaufania. Teraz możemy poznać kulisy tej transformacji w prekursorskiej opowieści biznesowej, którą stworzyli razem ze Sławkiem Błaszczakiem z 4Results.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy jesteście gotowi, aby wyruszyć krętą rzeką biznesowych wyzwań i rozpocząć przygodę budowania kultury odpowiedzialności? Takie pytanie zadał sobie wiele lat temu zespół Margo Worldwide Group, a następnie zdecydował – tak, ruszamy w tę podróż! Na czym polega ten model kultury organizacyjnej? Co daje firmie, a co pracownikom? Dlaczego przekłada się na wyniki biznesowe? Na te pytania odpowiadamy, ukazując drogę Margo – historię organizacji, która zrozumiała, że firma to żywy społeczny organizm, zorientowany na wspólny cel. Organizm ten optymalnie się rozwija, gdy jest bezpiecznie i odpowiedzialnie, kiedy liderzy umiejętnie uwalniają potencjał każdego na pokładzie. Wówczas wytwarza się energia współpracy i niewiarygodny wzrost.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80089 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej