Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(39)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W80 (Redutowa 48)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(29)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Arden Ron
(2)
Dumińska Katarzyna
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Acker Mike
(1)
Adler Carlye
(1)
Andruszko Robert
(1)
Batko Andrzej
(1)
Błaż Agata
(1)
Cooper Meryl Weinsaft
(1)
Coughter Peter
(1)
Czub Marta
(1)
D'Vari Marisa (1969- )
(1)
Datner-Śpiewak Helena
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Felson Richard B
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Frier Sarah
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Golenia Tomasz
(1)
Gupta Suneel
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Karolczak Anna
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kleiman Jessica
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalczyk Małgorzata (tłumacz)
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kutnyj Przemysław (1978- )
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leksy Karina
(1)
Lustberg Arch
(1)
Mroczek Jacek
(1)
Nasher-Awakemian Jack G. O. (1979- )
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Pawlik Maciej (ekonomia)
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Reich Tomasz
(1)
Rychlik Magdalena
(1)
Schawbel Dan
(1)
Schulman Seth
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Suls Jerry M. (1947- )
(1)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(1)
Szmajke Andrzej
(1)
Tesser Abraham (1941- )
(1)
Theobald Theo (1957- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Warakomska Dorota (1963- )
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zajdel Krzysztof (1962- )
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Śpiewak Paweł (1951- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żukowski Marian
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(38)
angielski
(1)
Odbiorca
Internauci
(1)
Kobiety
(1)
Temat
Autoprezentacja
(33)
Komunikacja społeczna
(9)
Prezentacje i wystąpienia
(8)
Media społecznościowe
(6)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Image
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Samopoznanie
(3)
Samorealizacja
(3)
Autoprezentacja - poradnik
(2)
Komunikacja społeczna - psychologia
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Retoryka
(2)
Socjotechnika
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Asertywność - podręcznik
(1)
Atrakcyjność fizyczna
(1)
Autoprezentacja - podręcznik
(1)
Autoprezentacja - psychologia
(1)
Autoprezentacja - psychologia - badanie - Polska
(1)
Autoprezentacja - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Autoprezentacja - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Dyskusja
(1)
Dzieciństwo
(1)
Emisja głosu
(1)
Grupy społeczne - psychologia - podręcznik
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet - język
(1)
Jaźń - psychologia
(1)
Język polski
(1)
Kariera - psychologia
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna - poradnik
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna - nauczanie - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia - podręcznik
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konformizm - podręcznik
(1)
Lęk - psychologia - badanie - Polska
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychol.) - podręcznik
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy - poradnik
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Motywacja
(1)
Młodzież - psychologia - badanie - Polska
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni - psychologia - podręcznik
(1)
Obraz własnego ciała
(1)
Obsługa klienta
(1)
Peswazja - metody
(1)
Pisanie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Poczucie własnej wartości - badanie - Polska
(1)
Polityka - psychologia
(1)
Polityka - socjologia
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Poznanie - psychologia
(1)
Prezentacje i wystąpienia - nauczanie - poradnik
(1)
Prezentacje i wystąpienia - poradnik
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia społeczna - podręcznik
(1)
Public relations - poradnik
(1)
Publiczność
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samoakceptacja - psychologia
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Sekty i ruchy religijne - psychologia - podręcznik
(1)
Selfie
(1)
Spostrzeganie interpersonalne - badanie
(1)
Spostrzeganie interpersonalne - badanie - Polska
(1)
Start-up
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.) - podręcznik
(1)
Stosunki interpersonalne - psychologia
(1)
Stosunki interpersonalne - psychologia - podręcznik
(1)
Stres - psychologia - podręcznik
(1)
Sukces
(1)
Sukces - psychologia
(1)
Sztuka pisania
(1)
Terapia dotykiem
(1)
Trema
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Poradniki
(3)
Opracowanie
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki mówione
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(9)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka ma za zadanie pomóc w udoskonaleniu umiejętności prezentacji i wykształcić najważniejszą cechę w czasie wystąpień publicznych - pewność siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69132 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka w języku angielskim. Drawing lessons from hundreds of the world's biggest thinkers, Suneel discovered how to pitch new ideas in a way that has raised millions of dollars, influenced large-scale change inside massive corporations, and even convinced his 8-year-old daughter to clean her room. Inside the book are long-held secrets from producers of Oscar-winning films, venture capitalists, founders of unicorn-status startups, and executives at iconic companies like Lego, Method and Pixar. Suneel used these invaluable lessons to become the New York Stock Exchange's 'New Face of Innovation'. Backable reveals how the key to success is not charisma, connections, or even your CV, but rather your ability to persuade others to take a chance on you. This groundbreaking book will show you how.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja interpersonalna : doskonalenie przez trening / Wiesław Sikorski. - Wydanie drugie, rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2018. - 409 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 397-409.
Treści zawarte w publikacji mogą znacząco zwiększyć skuteczność korzystania z dobrodziejstw mowy ciała. Adresatami publikacji są zarówno osoby profesjonalnie posługujący się komunikacją niewerbalną, jak również wszyscy, którzy pragną pełniej i ekspresywniej porozumiewać się w codziennych kontaktach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje ; 21 cm.
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji został poświęcony sztuce autoprezentacji i budowaniu pożądanego własnego wizerunku. Opanowanie tych umiejętności pozwoli wyprzedzić peleton i dołączyć do najlepszych: stać się efektywniejszym w pracy, bogatszym i... po prostu szczęśliwszym. Tak, szczęśliwszym, gdyż bycie docenianym jest tym, na czym zależy większości z nas. Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej pływającemu – komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2020. - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia na stronach 303-[304].
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień. Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła retoryki : jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 280, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie [281].
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 329-359. Indeks.
Monografia podejmuje problematykę atrakcyjności fizycznej w społecznej przestrzeni Internetu oraz roli social media w kreowaniu tożsamości cielesnej. Celem opracowania jest zatem diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań potwierdzających m.in., że dla ok. 30-40% młodych dorosłych media społecznościowe stanowią przestrzeń, która w istotny sposób wpływa na postawy względem własnego ciała. Są one bowiem miejscem kreowania własnego wizerunku, źródłem motywacji do podejmowania zachowań ukierunkowanych na poprawę wyglądu ciała i dbania o jego prezencję, ale także przestrzenią społecznych porównań odnoszących się do wyglądu własnego ciała. Autorka podkreśliła znaczenie kształtowania silnego Ja cielesnego oraz wewnętrznego umiejscowienia kontroli, potrzebę profilaktyki zaburzeń związanych z wizerunkiem ciała, interwencji psycho-edukacyjnych, a przede wszystkim roli edukacji zdrowotnej w kontekście podjętej w opracowaniu problematyki badawczej. Warto podkreślić innowacyjność oraz interdyscyplinarność podjętej problematyki badawczej. Publikacja ta wypełnia lukę w zakresie wyników badań i publikacji naukowych na temat znaczenia mediów społecznościowych dla ich samooceny, zachowań związanych z wyglądem ciała oraz autoprezentacji osób w okresie wczesnej dorosłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona ; 21 cm.
Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce "Instagram bez filtra", napisanej przez Sarah Frier.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 296-303.
Publikacja powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek z jej przygotowaniem oraz realizacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania autowizerunku w kulturze pogranicza polsko-czeskiego / Krzysztof Zajdel. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2023. - 106 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, orzecznictwo na stronach 99-106.
Selfie to obecnie jeden ze znaczących elementów życia młodych osób na całym świecie. Rozwój internetu, w tym mediów społecznościowych, powoduje, że już mało kto wyobraża sobie codzienność bez dostępu do wirtualnej przestrzeni, a wielu jest od niej wręcz uzależnionych. Ta zmiana nastąpiła niedawno, pokolenie pięćdziesięciolatków pamięta bowiem jeszcze czasy bez telefonów komórkowych i komputerów. W niniejszej książce Autor próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego młode osoby robią sobie selfie, jakie są tego powody, po co zamieszczają takie fotografie w social mediach, nie zważając na ochronę swojej prywatności. Bo do tego, że robimy zdjęcia, jesteśmy przyzwyczajeni – grupowe, z uroczystości rodzinnych, z bliskimi, fotografie zwierząt, krajobrazów itp. – ale robienie zdjęć samemu sobie może się niektórym wydawać czymś dziwnym i niezrozumiałym. Przyjrzał się temu zjawisku w Polsce i Czechach, analizując je także w kontekście jego związku z dzieciństwem badanych osób. Dlaczego ta monografia dotyczy Polski i Czech? Czechy są najbardziej ateistycznym krajem w Europie, natomiast Polska znajduje się w czołówce państw, których obywatele deklarują się jako wierzący i praktykujący. Polska i Czechy to kraje słowiańskie o podobnym podejściu do zagadnienia rodziny. Czy w obu tych sąsiadujących ze sobą państwach powody robienia selfie są takie same?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74254 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej