Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(131)
Forma i typ
Książki
(126)
Proza
(27)
Poradniki i przewodniki
(14)
Komiksy i książki obrazkowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(151)
wypożyczone
(51)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(19)
W14 (Młynarska 35a)
(7)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(10)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(3)
BD13 (Staszica 5a)
(24)
BD21 (Solidarności 90)
(17)
BD25 (Żytnia 64)
(9)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(15)
BD46 (Chłodna 11)
(14)
Odolanka (Ordona 12F)
(15)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(45)
XIICzM (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(18)
Marsh Ryan
(11)
Milton Stephanie
(11)
Bolder Joe
(5)
Zevin Gabrielle
(5)
Wiltshire Alex (1975- )
(4)
Cordner Theo
(3)
Davies Marsh
(3)
Faber Marta
(3)
Jelley Craig
(3)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Parvela Timo (1964- )
(3)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62 (pol.)
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Pitkänen Pasi
(3)
Soares Paul
(3)
Sortland Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey John
(3)
Bale James
(2)
Barker James (ilustrator)
(2)
Bojarski Dawid
(2)
Bomba Radosław
(2)
Craddock David L
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Dybula Östholm Marta
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Graley Sarah (1991- )
(2)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(2)
Kushner David S. (1962- )
(2)
Lipscombe Daniel
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Di qiu wang shi (pol.)
(2)
Maron Jordan (1992- )
(2)
Mazurek Konrad
(2)
Monster Sfé R
(2)
Needler Matthew
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Pate Katherine
(2)
Purenins Stef
(2)
Ross Sam
(2)
Saboten
(2)
Seo Asako
(2)
Southam Phil
(2)
Ulfik-Jaworska Iwona
(2)
Wasilkowska Katarzyna (1970- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Aarseth Espen J. (1965- )
(1)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Adamowski Jan Antoni (1948- )
(1)
Aniel Alex (1987- )
(1)
Atiyeh Michael
(1)
Augé Séverine
(1)
Auleytner Aleksandra
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Balicki Marcin (prawo)
(1)
Banaszek Jarosław (1972- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barcz Zofia
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Baxter Daryl
(1)
Bazylewicz Tomasz
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Boellstorff Tom (1969- )
(1)
Bojarska Katarzyna
(1)
Bojarska Katarzyna (1981- )
(1)
Braun-Gałkowska Maria (1939- )
(1)
Burgess Matthew
(1)
Burlinson James
(1)
Byrski Jan
(1)
Camacho Edgar
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's. Fazbear frights (pol.)
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chojnacki Marcin M
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Alex (1954- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid. Diary of an 8-Bit Warrior (pol.)
(1)
Czarnota Piotr
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Danowski Jakub
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Dovey Jon (1955- )
(1)
Drabik Ewa
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć (pol.)
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(60)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
Kraj wydania
Polska
(125)
Wielka Brytania
(3)
Ukraina
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(126)
angielski
(3)
ukraiński
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(29)
Dzieci
(21)
14-17 lat
(20)
Młodzież
(19)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(2)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(18)
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(5)
Literatura fińska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura chińska
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(89)
Minecraft
(34)
Producenci gier komputerowych
(12)
Programowanie (informatyka)
(10)
Przyjaźń
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Ambicja
(5)
Gracze komputerowi
(5)
Języki programowania
(5)
Roblox (gra komputerowa)
(5)
Sukces
(5)
Branża gamingowa
(4)
Gry komputerowe - socjologia
(4)
Internet
(4)
Mężczyzna
(4)
Nastolatki
(4)
Dojrzałość emocjonalna
(3)
Dojrzewanie
(3)
Dzieci
(3)
Kobieta
(3)
Tajemnica
(3)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
Dziecko - a przemoc
(2)
Dziewczęta
(2)
Grand Theft Auto V (gra komputerowa)
(2)
Gry komputerowe - a przemoc
(2)
Gry komputerowe - antropologia społeczna
(2)
Gry komputerowe - historia
(2)
Informatyka
(2)
Istoty pozaziemskie
(2)
Java (język programowania)
(2)
Komputery
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura
(2)
Legend of Zelda : breath of the wild (gra komputerowa)
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Ludologia
(2)
Matematyka
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miłość
(2)
Planety
(2)
Podróże międzyplanetarne
(2)
Potwory
(2)
Programiści
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rzeczywistość wirtualna - antropologia społeczna
(2)
Samobójstwo
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Strefa 51
(2)
UFO
(2)
Uczucia
(2)
Unity (informatyka)
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wikingowie
(2)
Wojna
(2)
Władcy
(2)
Aktorstwo
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Aplikacje mobilne - wydawnictwa popularne
(1)
Automaty do gier
(1)
Bijatyki (gry komputerowe)
(1)
Bliźnięta
(1)
Blogi - socjologia - Polska - 2001-2009 r.
(1)
Bloodborne (gra komputerowa)
(1)
Bransolety
(1)
Branża informatyczna
(1)
C# (język programowania)
(1)
Carmack, John
(1)
Cyberpunk
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 2001-2009 r.
(1)
Czasopismo hobbystyczne
(1)
Dorośli
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziecko
(1)
Epidemie
(1)
Escape rooms
(1)
Facebook
(1)
Fantastyka
(1)
Fenomenologia
(1)
Film
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fortnite (gra komputerowa)
(1)
Giełda
(1)
Gniew
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry fabularne - socjologia - Polska
(1)
Gry komputerowe - a dziecko
(1)
Gry komputerowe - a dziecko - badanie
(1)
Gry komputerowe - a kultura
(1)
Gry komputerowe - a kultura - Polska
(1)
Gry komputerowe - a młodzież - badanie
(1)
Gry komputerowe - antropologia społeczna - 20-21 w.
(1)
Gry komputerowe - badanie - metody
(1)
Gry komputerowe - estetyka
(1)
Gry komputerowe - programowanie - podręcznik
(1)
Temat: dzieło
Resident Evil (gra)
(1)
Wiedźmin
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Europa
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg) - miasta - socjologia - materiały konferencyjne
(1)
Norwegia
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(15)
Wydawnictwa dla dzieci
(13)
Poradnik
(11)
Gry komputerowe
(9)
Opracowanie
(9)
Fantastyka
(6)
Komiks
(6)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Podręczniki
(5)
Powieść obyczajowa
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dystopia
(3)
Monografia
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Science fiction
(3)
Autobiografia
(2)
Czasopismo komputerowe
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Esej
(2)
Horror
(2)
Informator
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Manga
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo dla dzieci
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Fantasy
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Katalog
(1)
Komiksy
(1)
Książka kucharska
(1)
Literatura fantastyczna polska
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Kultura i sztuka
(12)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(8)
Literaturoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
131 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, jest współtwórcą DOOMa, Quake’a i Wolfensteina 3-D, jednych z najważniejszych gier wideo w historii. Uważany za ojca chrzestnego gatunku strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, który dominuje do dziś, zajmuje szczególne miejsce w dziejach branży. W książce DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie Romero po raz pierwszy opowiada o trudnym dzieciństwie i bogatej karierze, począwszy od wysyłania gier na Apple II do magazynów komputerowych i wynoszenia komputerów z pracy tylnymi drzwiami, by programować po nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tym niesamowitym przewodnikiem zbudujesz krok po kroku trzynaście fantastycznych smoków – bohaterów mitów i legend z całego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Książka
W koszyku
Stań się mistrzem technologii i buduj niesamowite urządzenia. Pomoże ci w tym niniejszy podręcznik. Odkryjesz w nim możliwości wykorzystania podzespołów czerwonego kamienia i dowiesz się, jak zestawiać obwody, by tworzyć niesamowite konstrukcje z wykorzystaniem swoich nowych zdolności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka to dzieło życia poszukiwacza przygód, który podjął się wyjątkowej misji odnalezienia najcenniejszych skarbów Minecrafta. Dzięki pięknym, ręcznie rysowanym mapom każdego z biomów Świata Podstawowego, a także straszliwych wymiarów Netheru i Kresu poznasz zakątki tajemniczego świata Minecrafta oraz wiele niezwykłych budowli i mobów, które będzie ci dane po drodze spotkać. Dodatkowym bonusem będą cenne łupy, na które trafisz podczas swoich wędrówek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niełatwo jest przetrwać w wymiarach zwanych Netherem i Kresem. A jeśli zechcesz potem wrócić do Świata Podstawowego, będziesz musiał podszlifować swoje umiejętności. Podręcznik podboju Netheru i Kresu pomoże ci przetrwać w najtrudniejszych warunkach. Dowiesz się z niego: jak poruszać się w obcym środowisku, jak walczyć z miejscowymi mobami oraz jak odnajdować rzadkie bloki i przedmioty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niełatwo jest przetrwać w wymiarach zwanych Netherem i Kresem. A jeśli zechcesz potem wrócić do Świata Podstawowego, będziesz musiał podszlifować swoje umiejętności. Podręcznik podboju Netheru i Kresu pomoże ci przetrwać w najtrudniejszych warunkach. Dowiesz się z niego: jak poruszać się w obcym środowisku, jak walczyć z miejscowymi mobami oraz jak odnajdować rzadkie bloki i przedmioty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Wydanie I. - Łódź : Literatura, 2021. - 228, [4] strony ; 22 cm.
Wiek: 10+.
Zaangażowany tekst o problemach ludzi bardzo młodych i wrażliwych, którzy zanurzeni w świecie cyberprzestrzeni, najnowszych technologii, powszechnej komputeryzacji - rujnują swoje życie psychiczne i osobowość. Lula to prawdziwa prymuska, świetnie się uczy, nie zaniedbuje obowiązków, a przy tym jest miła, życzliwa i ma tak sprytne palce, że chyba zostanie rzeźbiarką. Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie, bo na razie coś stanęło jej na drodze. Coś, co obudziło w niej bestię…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Wydanie II. - Łódź : Literatura, 2022. - 228, [4] strony ; 22 cm.
Wiek: 10+.
Zaangażowany tekst o problemach ludzi bardzo młodych i wrażliwych, którzy zanurzeni w świecie cyberprzestrzeni, najnowszych technologii, powszechnej komputeryzacji - rujnują swoje życie psychiczne i osobowość. Lula to prawdziwa prymuska, świetnie się uczy, nie zaniedbuje obowiązków, a przy tym jest miła, życzliwa i ma tak sprytne palce, że chyba zostanie rzeźbiarką. Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie, bo na razie coś stanęło jej na drodze. Coś, co obudziło w niej bestię…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów. Każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z "Podręcznika farmera" dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
2021, nr 6 (28.12.2021-21.02.2022) - .
BD13 (Staszica 5A)
Czasopismo dla fanów Minecrafta.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
BD13 (Staszica 5a): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1, nr 2
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 204.
Naucz się tworzyć prawdziwe gry komputerowe! Uwielbiasz grać? Interesujesz się programowaniem? Nie możesz się oderwać od komputera? Świetnie! Uwolnij swoją kreatywność i zacznij tworzyć własne gry z Robloxem. Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berenika kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Bereniki i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Roblox to popularna platforma do tworzenia gier, z której korzystają użytkownicy o różnym poziomie umiejętności w zakresie ich projektowania. W Robloksie używa się języka programowania Lua. Jest to język, którego można się szybko i łatwo nauczyć. Roblox Studio i Lua zapewniają idealne środowisko dla twórców gier, a także prosty dostęp do serwerów multiplayer, narzędzi do modelowania światów, systemów monetyzacji i wielu innych przydatnych funkcji. Ty możesz skupić się na tym, co najlepsze: na pracy twórczej! Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzielnie kodować w Robloksie. W ramach pracy z książką przygotujesz sobie środowisko pracy, zaczniesz się płynnie posługiwać potrzebnymi narzędziami i szybko napiszesz swoją pierwszą grę. Naukę ułatwią Ci instrukcje krok po kroku, liczne ćwiczenia i pytania sprawdzające, a także quizy, wskazówki i przydatne ostrzeżenia. Szybko się przekonasz, jak proste, przyjemne i satysfakcjonujące jest używanie Robloksa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Gry komputerowe - książki dla dzieci i młodzieży
Wiek: 9+.
Oficjalny "Poradnik dla użytkowników czerwonego kamienia" odkryje przed tobą sekrety wykorzystania tego surowca - od tradycyjnych metod jego wydobywania, poprzez podstawowe obwody energetyczne, aż po złożone mechanizmy i wykonane ze zdumiewającą precyzją konstrukcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Poradnik dla młodych fanów gry komputerowej. Czytelnik dowie się z niego, jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroje i broń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Gry komputerowe - książki dla dzieci i młodzieży
Poradnik dla młodych fanów gry komputerowej. Autorzy doradzają, jak skutecznie walczyć z potworami i odpierać ataki innych graczy, budować twierdze, wykuwać zbroje i przygotowywać sprytne zasadzki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla młodych fanów gry komputerowej. Autorzy doradzają, jak skutecznie walczyć z potworami i odpierać ataki innych graczy, budować twierdze, wykuwać zbroje i przygotowywać sprytne zasadzki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla młodych fanów gry komputerowej. Autorzy doradzają, jak skutecznie walczyć z potworami i odpierać ataki innych graczy, budować twierdze, wykuwać zbroje i przygotowywać sprytne zasadzki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Proza Polska)
Łamiąca serce historia drogi, w którą zaplątani są świadkowie Jehowy, polscy aktorzy porno, detektywi - paranoicy i nieletni anarchiści. Książka, która robi to, co wszystkie dobre książki - każe czytelnikowi na zmianę śmiać się i płakać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej