Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(113)
Forma i typ
Książki
(107)
Poradniki i przewodniki
(62)
Publikacje fachowe
(7)
Audiobooki
(3)
E-booki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(144)
wypożyczone
(37)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(6)
W14 (Młynarska 35a)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(33)
W51 (Bielskiego 3)
(21)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(14)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(3)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(17)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(72)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Faber Adele (1928- )
(4)
Horosiewicz Beata
(4)
Mazlish Elaine
(4)
Orłoś Maciej (1960- )
(4)
Więznowska Mariola
(4)
Carnegie Dale (1888-1955)
(3)
Faber Joanna (edukacja)
(3)
Hermanowska Magdalena
(3)
Śpiewak Zofia
(3)
Brunson Russell
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Fanning Patrick
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Heath Chip (1963- )
(2)
Kłobukowski Michał (1951- )
(2)
Lieberman David J
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Markocka-Pepol Marta
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pell Arthur R
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Rosenberg Marshall B. (1934-2015)
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Adams Linda
(1)
Alison Emily
(1)
Alison Laurence J
(1)
Andruszko Robert
(1)
Aszyk Marcin
(1)
Baney Joann
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Baryło Waldemar
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buksak Lidia
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Bąk Janina
(1)
Błaż Agata
(1)
Campbell G. Michael (1948- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Clayton Lucy
(1)
Coughter Peter
(1)
D'Vari Marisa (1969- )
(1)
Davis Martha (1947- )
(1)
Dhawan Erica
(1)
Duarte Nancy
(1)
Dybowska Kaja
(1)
Edwards Jim
(1)
Edwards Vanessa van
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Epler Melinda Briana
(1)
Ferenc Witold
(1)
Frankfort Lisa
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Graziosi Dean
(1)
Greene Ross W
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Haines Steven
(1)
Hasson Gill
(1)
Heath Dan (1973- )
(1)
Herrling Tony
(1)
Hogan Kevin
(1)
Holtz Paulina (1977- )
(1)
Hong Y. Euny
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jawień Robert
(1)
Jay Ros
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Karlins Marvin (1941- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kinastowska Joanna
(1)
Knight Sarah (redakcja)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Komorowska Marta
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalczyk Małgorzata (tłumacz)
(1)
Kowalewska Elżbieta
(1)
Kowalewski Krzysztof
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kutnyj Przemysław (1978- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(61)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Wielka Brytania
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(109)
angielski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Internauci
(1)
Kobiety
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Politycy
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(45)
Prezentacje i wystąpienia
(21)
Komunikacja interpersonalna
(16)
Relacje międzyludzkie
(13)
Marketing cyfrowy
(11)
Komunikacja społeczna - poradnik
(9)
Komunikacja niewerbalna
(8)
Rozmowa
(8)
Retoryka
(7)
Media społecznościowe
(6)
Perswazja
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Sukces
(6)
Autoprezentacja
(5)
Interakcje społeczne
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Socjotechnika
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Negocjacje
(4)
Poczucie własnej wartości
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rodzina
(4)
Sprzedaż
(4)
Asertywność
(3)
Copywriting internetowy
(3)
Dziecko
(3)
Kobieta
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Kłamstwo
(3)
Marka osobista
(3)
Poznanie społeczne
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama internetowa
(3)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Autoprezentacja - poradnik
(2)
Copywriting
(2)
Dane
(2)
Dyskusja
(2)
Dzieci
(2)
E-konsumenci
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja społeczna - nauczanie - poradnik
(2)
Komunikacja społeczna - psychologia - poradnik
(2)
Konflikt
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Narracja
(2)
Networking
(2)
Podcasting
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Praca zespołowa - poradnik
(2)
Prezentacje i wystąpienia - nauczanie - poradnik
(2)
Prezentacje multimedialne
(2)
Psychologia
(2)
Public relations
(2)
Public relations - poradnik
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorealizacja
(2)
Strony WWW
(2)
Słuchanie
(2)
Uczucia
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(2)
Zjazdy i konferencje
(2)
Analityka internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Blog
(1)
Branding (marketing)
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Choroby wątroby
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Dyskusja - poradnik
(1)
Dziecko niedostosowane społecznie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Edukacja ekonomiczna - poradnik
(1)
Elektronika
(1)
Empatia
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Informacja
(1)
Instagram
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Język
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Korea Południowa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(75)
Poradniki
(13)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Poradniki dla rodziców
(3)
Książki mówione
(2)
Audiobooki
(1)
Fotografia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(45)
Zarządzanie i marketing
(24)
Psychologia
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Rozwój osobisty
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
113 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje ; 21 cm.
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smartfon dla seniorów / Agnieszka Serafinowicz. - Warszawa : Edgard, 2015. - 182 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Hasło UKD: Telefonia komórkowa-poradnik Internet-poradnik Fotografia-technika-poradnik
Poradnik powstał z myślą o seniorach, którzy rozpoczynają swoją przygodę ze smartfonem. To urządzenie, będące połączeniem komputera i telefonu, oferuje nowe możliwości i udogodnienia dla osób starszych, takie jak: duży wyświetlacz, wyraźne przyciski wyboru numerów, klawiatura ułatwiająca pisanie SMS-ów. Zawiera wiele użytecznych funkcji, np. aparat fotograficzny, kalendarz, kalkulator, budzik. Wykorzystuj smartfon, aby swobodnie komunikować się z bliskimi i bez problemu poruszać się w internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 621.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 621.3 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Kapitan Nauka Poleca)
Dla rodziców przedszkolaków i uczniów.
Bibliografia, netografia na stronach 323-[350].
Kiedy ostatnio zdarzyła ci się wartościowa rozmowa z dzieckiem? Pytasz małego człowieka, jak minął mu dzień, a w odpowiedzi słyszysz: „Fajnie!”. Próbujesz się dowiedzieć, co robił w przedszkolu, a on mówi: „Bawiłem się!”. Zależy ci, by opowiedział, jak mu poszło na sprawdzianie w szkole, a cała opowieść to: „Dobrze”. Jeśli czujesz się czasami jak agent wywiadu, próbując zachęcić swoje dziecko do rozmowy, to ten poradnik jest dla ciebie. Dowiesz się z niego, że nie trzeba być idealnym, dysponować fachową wiedzą ani nawet zadawać właściwych pytań, by tworzyć okazje do wartościowych rozmów. Znacznie ważniejsza jest postawa świadomego wyczekiwania – wykorzystanie wymiany zdań, by otworzyć furtkę i podążać za dzieckiem. Wystarczy kilka zmian i nowych nawyków, aby ważne rozmowy stały się naturalną i ciekawą dla wszystkich domowników częścią życia. Z tej książki dowiesz się, jak budować bliską relację z dzieckiem w każdym wieku, od malucha do nastolatka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji, żeby dowiedzieć się, co ktoś naprawdę myśli. Dowiedz się, jak umiejętnie zadawać pytania, wykorzystywać proste skojarzenia, określać profil emocjonalny i na jakie sygnały zwracać uwagę w kontaktach, aby nigdy więcej nie dać się zwieść pozorom w pracy i w relacjach osobistych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 197-[198].
Zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji, żeby dowiedzieć się, co ktoś naprawdę myśli. Dowiedz się, jak umiejętnie zadawać pytania, wykorzystywać proste skojarzenia, określać profil emocjonalny i na jakie sygnały zwracać uwagę w kontaktach, aby nigdy więcej nie dać się zwieść pozorom w pracy i w relacjach osobistych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autorzy książki propagują koncepcję Zrozumienia Potrzeb. Jest to nowe podejście do poszukiwania twórczych rozwiązań problemów i budowania relacji międzyludzkich w domu i w pracy. Opiera się na jednej prostej zasadzie: wszyscy dążymy do zaspokojenia swoich ludzkich potrzeb – takich jak potrzeba przynależności, potrzeba uznania czy potrzeba rozrywki. Zrozumienie potrzeb pomoże ci, jeśli musisz podjąć skomplikowaną decyzję, pragniesz jeszcze skuteczniej komunikować się z innymi, być takim rodzicem, jakim chciałbyś być, czy też zmieniać świat na lepsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oczaruj swojego klienta! - to hasło powinno przyświecać Ci za każdym razem, gdy prezentujesz swój produkt lub usługę. Niech Twój klient przeżyje katharsis niczym po dobrej sztuce teatralnej. Niech poczuje, że poprzez współpracę z Tobą odniesie sukces. Ta książka będzie więc o oczarowywaniu naszych klientów. Słowem i obrazem. Jak przeprowadzić publiczną prezentację produktu lub usługi, która porwie, zapali i wzbudzi pragnienie współpracy właśnie z Twoją firmą? W książce znajdziesz instrukcję jak to zrobić. Krok po kroku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 269-272.
Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej, która kształtuje wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera w świecie. To zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Zaprezentowany proces opiera się na optymizmie i wierze w potencjał każdego człowieka oraz w model przywództwa dojrzałego i szukającego płaszczyzn porozumienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 294, [1] strona : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata - i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dla nauczycieli i pedagogów.
Bibliografia na stronach 377-378.
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko – coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa. Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez współdziałanie – rodziców, szkoły i dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to be an ally : actions you can take for a stronger, happier workplace / Melinda Briana Epler. - New York : McGraw Hill, copyright 2022. - [4], XXVI, [2], 254, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka w języku angielskim. Through the power of allyship, each of us can create an equitable, innovative workplace where everyone feels safe, valued, and able to thrive. Uniquely insightful and extremely timely, How to Be an Ally humanizes diversity and inclusion and facilitates greater empathy and understanding between people of all identities. It teaches us that every individual can learn about the imbalance in opportunity and work to correct it.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koreańscy rodzice dbają, by ich dzieci ćwiczyły nunchi. Wiedzą, że dla jednych to dar, dla innych umiejętność, która pomaga w życiu osobistym i zawodowym. Nie ma znaczenia, z jakiej pozycji startujesz – biznesowej czy społecznej – nunchi zawsze zapewni ci sukces, szczęśliwe życie i dobry kontakt z otoczeniem. To koreańskie korepetycje z inteligencji emocjonalnej i świadomości sytuacji. Sposób na przetrwanie i dobre samopoczucie. Jedyne, czego potrzebujesz, to oczy, uszy i chęć zwrócenia uwagi na drugiego człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Efektowny, pełen przykładów graficznych poradnik na temat planowania, tworzenia i wygłaszania prezentacji, zarówno złożonej ze slajdów, jak i rozumianej ogólnie, jako wystąpienie publiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 206-208.
Dziennikarstwo danych przeżywa dziś prawdziwy rozkwit. Dzieje się tak dlatego, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, a internet to... dane. Megabajty, gigabajty, terabajty danych. Misją współczesnego dziennikarza jest przedstawiać je społeczeństwu rzetelnie, a równocześnie pięknie, czyli w sposób zrozumiały, łatwy do przyswojenia. Nim się jednak owe dane pięknie zestawi, trzeba je znaleźć. Gdzie szukać? Jak je zdobyć? W jaki sposób opowiedzieć dane? Na takie pytania autor odpowiada w tej książce. Nie przeczytasz w niej o "ładnych wykresach", bo wbrew pozorom to nie one są esencją dziennikarstwa danych i data storytellingu. Dowiesz się natomiast, gdzie biją źródła potrzebnych Ci informacji, jak je przetwarzać i analizować. Znajdziesz tu także wskazówki, w jaki sposób tworzyć dobre wizualizacje za pomocą prostych aplikacji dostępnych za darmo w internecie i jak kreować angażujące odbiorców data stories. Na koniec wejdziesz na wyższy poziom - nauczysz się prezentować dane z wykorzystaniem kodu programistycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71410 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej