Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(220)
Forma i typ
Książki
(220)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(223)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(8)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(212)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Baran Radosław
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Collins James C. (1958- )
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Dziewanowska Katarzyna
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kawasaki Guy (1954- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika
(2)
Matyja Piotr
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Mruk Henryk
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skorek Monika
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Adamus Wiktor
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Ambler Tim
(1)
Ambroziak Jolanta
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bardi Edward J. (1943- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Batko Anna (ekonomista)
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska-Pietrzak Agata
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brilman Jean
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błuszkowski Jan (1940-2011)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chybicka Anna
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Coyle John Joseph (1935- )
(1)
Croll Alistair
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna
(1)
Danielewicz Stanisław
(1)
Davies Peter
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobrowolski Krzysztof (zarządzanie)
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dragićević-Šešić Milena (1954- )
(1)
Dudek Hanna (ekonometria)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(85)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(219)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(219)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy HR
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing - metody
(45)
Marketing
(32)
Marketing elektroniczny
(30)
Konsumenci (ekon.)
(20)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Marketing strategiczny
(11)
Techniki sprzedaży
(10)
Zarządzanie
(9)
Zarządzanie - metody
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(8)
Marketing partnerski
(8)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Znaki towarowe
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Media społecznościowe
(7)
Public relations
(7)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(7)
E-mail marketing
(6)
Innowacje
(6)
Marketing - podręcznik akademicki
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama - metody
(6)
Reklama internetowa
(6)
Techniki sprzedaży - metody
(6)
Firma (nazwa)
(5)
Marketing - metody - poradnik
(5)
Marketing polityczny
(5)
Promocja handlowa - metody
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Znaki towarowe - zarządzanie
(5)
Badania marketingowe
(4)
Kadry
(4)
Kadry - polityka
(4)
Marketing - badanie - metody
(4)
Obsługa klienta - metody
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
(4)
Reklama
(4)
Rynek - badanie - metody
(4)
Blogi
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Internet - stosowanie
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing - metody - podręcznik
(3)
Marketing - planowanie
(3)
Marketing - psychologia
(3)
Marketing - teoria
(3)
Marketing elektroniczny - metody
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Menedżerowie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Public relations w internecie
(3)
Rynek
(3)
Usługi
(3)
Usługi - marketing
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Akwizycja - metody - podręcznik
(2)
Badania ilościowe
(2)
Biznesplan
(2)
Firma (nazwa) - reklama
(2)
Gender marketing
(2)
Google AdWords
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel - organizacja - metody
(2)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(2)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(2)
Internet
(2)
Internet - stosowanie - gospodarka
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka gospodarcza - teoria
(2)
Marketing - antropologia społeczna
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - podręcznik
(2)
Marketing - zarządzanie - poradnik
(2)
Marketing elektroniczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing partnerski - metody
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing polityczny - metody
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing szeptany
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metodologia
(2)
Metody prognozowania
(2)
Temat: czas
2001-0
(19)
2001-
(9)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone - handel - polityka
(1)
Szwecja - gospodarka - 20 w.
(1)
Gatunek
Poradniki
(7)
Monografia
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
220 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliografia.
Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji. Elementarne cechy i umiejętności, które są niezbędne zarówno w teatrze improwizacji, jak i w środowisku pracy, a które można rozwijać poprzez ćwiczenie, to: zdolność do zaufania innym, spontaniczność, umiejętność przyjmowania propozycji, słuchanie i świadome odbieranie informacji z otoczenia, umiejętność opowiadania, komunikacja niewerbalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42891 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor poradnika odwołuje się do rozwiązania 8D, mającego na celu prawidłowe zidentyfikowanie przyczyny problemu i zaaplikowanie takich działań, które pozwolą zapobiec jego ponownemu pojawieniu się. Krzysztof Dobrowolski przyjmuje 8D jako punkt wyjścia i na tej bazie buduje własne podejście do tematu. Proponuje metody pracy, które można praktycznie wykorzystać do tego, by zrealizować poszczególne kroki 8D w swojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72487 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50285 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-197.
Monografia poświęcona problematyce konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście kreowania wartości. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-181.
Kompleksowe opracowanie poświęcone problematyce innowacyjności sektora usług finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Książka uzwględnia obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne. Omawia techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.657/658 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji / Tomasz Korol, Błażej Prusak. - Wydanie IV zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Dla: analityków finansowych, doradców restrukturyzacyjnych, pracowników badawczo-dydaktycznych uczelni oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografia na stronach 219-223.
Książka poświęcona zagadnieniom upadłości przedsiębiorstw i jej prognozowania. Można w niej wskazać trzy nurty rozważań, tj.: teoretyczny, oparty na literaturze przedmiotu z zakresu omawianego problemu; metodyczny, prezentowany w postaci modeli dyskryminacyjnych i sztucznych sieci neuronowych, oraz aplikacyjny, wyrażający się próbą wdrożenia tych modeli w warunkach polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-310.
Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66861 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej