Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(219)
Forma i typ
Książki
(219)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(221)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(8)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(211)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Baran Radosław
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Collins James C. (1958- )
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Dziewanowska Katarzyna
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kawasaki Guy (1954- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika
(2)
Matyja Piotr
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Mruk Henryk
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skorek Monika
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Adamus Wiktor
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Ambler Tim
(1)
Ambroziak Jolanta
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bardi Edward J. (1943- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Batko Anna (ekonomista)
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brilman Jean
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błuszkowski Jan (1940-2011)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chybicka Anna
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Coyle John Joseph (1935- )
(1)
Croll Alistair
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna
(1)
Danielewicz Stanisław
(1)
Davies Peter
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobrowolski Krzysztof (zarządzanie)
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dragićević-Šešić Milena (1954- )
(1)
Dudek Hanna (ekonometria)
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(85)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(218)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(218)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy HR
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing - metody
(45)
Marketing
(32)
Marketing elektroniczny
(30)
Konsumenci (ekon.)
(20)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Marketing strategiczny
(11)
Techniki sprzedaży
(10)
Zarządzanie
(9)
Zarządzanie - metody
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(8)
Marketing partnerski
(8)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Znaki towarowe
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Media społecznościowe
(7)
Public relations
(7)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(7)
E-mail marketing
(6)
Innowacje
(6)
Marketing - podręcznik akademicki
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama - metody
(6)
Reklama internetowa
(6)
Techniki sprzedaży - metody
(6)
Firma (nazwa)
(5)
Marketing - metody - poradnik
(5)
Marketing polityczny
(5)
Promocja handlowa - metody
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Znaki towarowe - zarządzanie
(5)
Badania marketingowe
(4)
Kadry
(4)
Kadry - polityka
(4)
Marketing - badanie - metody
(4)
Obsługa klienta - metody
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
(4)
Reklama
(4)
Rynek - badanie - metody
(4)
Blogi
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Internet - stosowanie
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing - metody - podręcznik
(3)
Marketing - planowanie
(3)
Marketing - psychologia
(3)
Marketing - teoria
(3)
Marketing elektroniczny - metody
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Menedżerowie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Public relations w internecie
(3)
Rynek
(3)
Usługi
(3)
Usługi - marketing
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Akwizycja - metody - podręcznik
(2)
Badania ilościowe
(2)
Biznesplan
(2)
Firma (nazwa) - reklama
(2)
Gender marketing
(2)
Google AdWords
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel - organizacja - metody
(2)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(2)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(2)
Internet
(2)
Internet - stosowanie - gospodarka
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka gospodarcza - teoria
(2)
Marketing - antropologia społeczna
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - podręcznik
(2)
Marketing - zarządzanie - poradnik
(2)
Marketing elektroniczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing partnerski - metody
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing polityczny - metody
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing szeptany
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metody prognozowania
(2)
Negocjacje - podręcznik akademicki
(2)
Temat: czas
2001-0
(19)
2001-
(8)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone - handel - polityka
(1)
Szwecja - gospodarka - 20 w.
(1)
Gatunek
Poradniki
(7)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
219 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 307-330.
W monografii zaprezentowano zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach kulturowych i organizacyjnych charakterystycznych dla firm reprezentujących przedsiębiorczy styl zarządzania. Wykorzystanie tego podejścia pozwala na wdrażanie innowacji o wyższym poziomie oryginalności, osiąganie większych korzyści z działalności innowacyjnej oraz redukuje bariery zarządzania innowacjami. Efekty te zweryfikowano pozytywnie na podstawie badań ilościowych na próbie 978 firm z 6 krajów europejskich oraz w ramach 10 pogłębionych studiów przypadku liderów innowacyjności z Czech i Polski. Aplikacyjność modelu została zapewniona przez sformułowanie określonych zaleceń (metazasad) dla firm planujących rozwijać podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami. Zostały one sformułowane na tyle ogólnie, iż pozwalają na kreatywne stosowanie różnorodnych rozwiązań szczegółowych dostosowanych do zakresu działania i specyfiki konkretnych przedsiębiorstw w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów zajmujących się społeczną odpowiedzialnością biznesu i naukowców.
Bibliografia, netografia na stronach 255-278.
Struktura monografii obejmuje cztery rozdziały, z których pierwszy poświęcony jest zagadnieniu definiowania pojęcia CSR, które będąc przedmiotem zainteresowania badaczy z wielu nurtów teoretycznych, może być rozumiane na wiele sposobów, przyczyniając się do nieporozumień i niespójności w rezultatach badań empirycznych. Ponadto w rozdziale omówiono kontekst teoretyczny CSR, podejścia pokrewne i aktualne trendy w badaniach naukowych. W rozdziale drugim autor zajmuje się kwestią metodyki badawczej, uznając ją za główną przyczynę niespójności wyników. Dyskutowane są tutaj typowe rozwiązania metodyczne, stosowane przez naukowców na kolejnych etapach realizacji projektu badawczego - od projektowania modelu koncepcyjnego do statystycznej analizy danych ze wskazaniem ich mocnych i słabych stron oraz aspektów szczególnie podatnych na wystąpienie błędów. Rozdział trzeci wykorzystuje wnioski metodyczne z rozdziału drugiego jako perspektywę krytycznej oceny wybranych wcześniejszych badań na temat związków CSR z wynikami przedsiębiorstw. Przedstawiono nie tylko uzyskane rezultaty, ale również poddano ocenie ich wiarygodność ze względu na przyjęte rozwiązania metodyczne. Powyższa analiza stanowi podstawę do sformułowania diagnozy dotyczącej wpływu CSR na wyniki przedsiębiorstw oraz dobrych i złych praktyk w zakresie metodyki badawczej. W ostatniej części monografii zaprezentowano wyniki badań własnych autora, przeprowadzonych na próbie 330 średniej wielkości polskich producentów artykułów spożywczych, za pomocą których zilustrowano zasadność stosowania niektórych dobrych praktyk w analizie związków pomiędzy CSR a wynikami podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, copyright 2019. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 203-217.
Publikacja stanowi interesującą pozycję ze względu na poruszaną problematykę, nowatorski charakter opracowania oraz zaproponowane rozwiązania w zakresie pomiaru satysfakcji klienta. Autorka wyjaśnia mechanizm kształtowania się satysfakcji w oparciu o modele powstałe na gruncie psychologii behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67529 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61900/II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-179.
Niniejsza monografia umożliwia czytelnikowi zapoznanie się z róznymi aspektami zarządzania, które jest złożonym i niełatwym procesem. Dotyczy szczególnie zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego w celu wsparcia rozwoju lokalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72191 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny)
Publikacja poświęcona procesowi coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67089 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 544-584.
Publikacja stanowiąca pierwszą w Polsce analizę sposobu, w jaki proces ustawodawczy wykorzystywany jest jako narzędzie służące zgłaszaniu i realizacji obietnic wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67894 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64751 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej