Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(275)
Forma i typ
Książki
(275)
Publikacje naukowe
(60)
Publikacje fachowe
(58)
Publikacje dydaktyczne
(54)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(352)
wypożyczone
(23)
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(5)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(50)
W51 (Bielskiego 3)
(66)
W73 (Żytnia 64)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(5)
BD32 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(248)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(6)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(5)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(8)
Garbarski Lechosław
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(3)
Armstrong Gary
(2)
Baran Radosław
(2)
Bielecka Anna
(2)
Chrostowski Aleksander
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(2)
Latusek-Jurczak Dominika
(2)
Lipa Michał
(2)
Muszyński Jerzy (1930- )
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pikos Anna
(2)
Pilch Piotr
(2)
Piotrowski Włodzimierz
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rostek Katarzyna
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Strzyżewska Marianna
(2)
Taylor Stephen (1965- )
(2)
Turkowski Marek
(2)
Werenowska Agnieszka
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wiśniewski Michał (ekonomia)
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wójcik Leszek
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Adamus Wiktor
(1)
Adcock Dennis
(1)
Ambroziak Michał
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Atrill Peter
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bach Steven
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Batko Anna (ekonomista)
(1)
Beatty Joy
(1)
Beatty Ken
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bera Anna
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biliński Witold
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bogdanowa Alewtina
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bond Alison
(1)
Borawska Anna (ekonomia)
(1)
Borda Marta
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Boydell Tom
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(63)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(137)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(101)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(270)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(267)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(43)
Menedżerowie
(21)
Przedsiębiorcy
(11)
Studenci
(11)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Informatycy
(5)
Menedżerowie produkcji
(5)
Programiści
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Ekonomiści
(2)
Inżynierowie
(2)
Kierownicy projektów
(2)
Menedżerowie produktu
(2)
Pracownicy HR
(2)
Analitycy danych
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Główni księgowi
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politolodzy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psycholodzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing
(37)
Zarządzanie
(34)
Przedsiębiorstwo
(20)
Marketing - podręcznik akademicki
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(8)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(8)
Kadry
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Organizacja
(7)
Programy komputerowe
(7)
Psychologia pracy
(7)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Organizacja pracy
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Biznesplan
(5)
Controlling
(5)
Inżynieria produkcji
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing - podręcznik
(5)
Programowanie (informatyka)
(5)
Reklama
(5)
Turystyka - marketing - podręcznik akademicki
(5)
Business Intelligence
(4)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Innowacje
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny - podręcznik
(4)
Promocja handlowa - podręcznik akademicki
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Hotelarstwo
(3)
Inżynieria wymagań
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing - metody - podręcznik
(3)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing elektroniczny - podręcznik
(3)
Marketing elektroniczny - podręcznik akademicki
(3)
Marketing międzynarodowy - podręcznik akademicki
(3)
Marketing polityczny
(3)
Programowanie zwinne
(3)
Promocja handlowa
(3)
Promocja handlowa - podręcznik
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(3)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(3)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Reklama internetowa
(3)
Turystyka - organizacja - podręcznik akademicki
(3)
Usługi
(3)
Usługi - turystyka - podręcznik akademicki
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Agroturystyka - marketing - podręcznik akademicki
(2)
Akwizycja - metody - podręcznik
(2)
Arkusz kalkulacyjny
(2)
Badania marketingowe
(2)
Biura podróży - marketing - podręcznik
(2)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(2)
Excel
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(2)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik akademicki
(2)
Geografia - podręcznik akademicki
(2)
Git (program komputerowy)
(2)
GitHub (serwis internetowy)
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hotelarstwo - marketing - podręcznik dla szkół zawodowych
(2)
Internet
(2)
Internet - stosowanie - turystyka - podręcznik akademicki
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik
(2)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(2)
Kontrola wersji (informatyka)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - etyka - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - zarządzanie - podręcznik
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski - podręcznik
(2)
Marketing partnerski - podręcznik akademicki
(2)
Marketing polityczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing terytorialny - podręcznik akademicki
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje - podręcznik akademicki
(2)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(2)
Obiekty i urządzenia turystyczne - podręcznik akademicki
(2)
Obsługa klienta - podręcznik
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa - administracja - historia - podręcznik
(1)
Korea Południowa
(1)
Polska - a Unia Europejska - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Polska - administracja - historia - podręcznik akademicki
(1)
Gatunek
Podręcznik
(167)
Podręczniki
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(146)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Informatyka i technologie informacyjne
(21)
Psychologia
(9)
Transport i logistyka
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
275 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57419 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę; zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe; koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej; instrumenty marketingu (produkt, cena, promocja, dystrybucja) ze wskazaniem na ich istotę, właściwość, zakres oraz warunki i konsekwencje stosowania. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41295 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu. Dla studentów szkół wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42193 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autorzy książki wykładają nową koncepcję marketingu, w której uległy zmianie relacje pomiędzy producentami a konsumentami, którzy zdali sobie sprawę z własnej siły nabywczej, co wpływa na jakość marki. Publikacja dla zainteresowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 364-366 i przy rozdz.
Celem książki jest przedstawienie zasad marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Publikacja składa się z dwóch części - teoretycznej i praktycznej. Napisana została z myślą o studentach wyższych uczelni i o osobach zajmujących się marketingiem zawodowo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44608 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 386-392.
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a przy tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Podręcznik dla studentów w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych oraz dydaktyków szkół wyższych i średnich szkół ekonomicznych.
Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej”, moduł „Zdaniem eksperta” zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 345-350. Indeks.
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Dodruk. - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Indeksy.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 293 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia.
Autorki omawiają zakres i sposób przygotowania analizy marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55450 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rosnąca konkurencja na rynku sprawia, że tradycyjne działania firmy już nie odpowiadają w pełni wymogom jej otoczenia rynkowego. Przedsiębiorstwa muszą (i chcą) bowiem wiedzieć, jak i z kim nawiązać kontakty i współpracę, aby odnieść sukces. Wymagania te spełnia koncepcja marketingu partnerskiego (relationship marketing), która kładzie nacisk na proces tworzenia, rozwoju i utrzymania powiązań firmy z innymi podmiotami, eksponując bezpośredni, interakcyjny charakter tych powiązań. W książce Autor radzi, jak planować marketing partnerski i podaje przykłady sprawdzonych technik wprowadzania go do praktyki firmy, opisuje narzędzia określania obecnej struktury nabywców, obecnej i przyszłej opłacalności każdego z nich oraz powody nagradzania, dyscyplinowania i rezygnacji z klientów, wyjaśnia różnice między klientami instytucjonalnymi a konsumentami oraz prezentuje proces planowania partnerstwa z tymi grupami, bada wpływ technologii informacyjnej na praktykę marketingową oraz metody wykorzystania technologii nowej generacji w celu zacieśnienia więzi między klientami, rozwija koncepcję partnerstwa firmy, włączając do niej pracowników, dostawców, inwestorów i innych uczestników łańcucha partnerstwa, przytacza liczne przykłady najlepszych praktyk marketingu partnerskiego wiodących firm. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców uczelni różnego typu, a także powinna być podstawową lekturą dla menedżerów odpowiedzialnych zarówno za wprowadzenie marketingu partnerskiego we własnej firmie, jak i za wykorzystanie go jako narzędzia tworzenia wartości dla klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40135 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia na stronach 174-175.
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać oraz wykorzystywać potencjał nowych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50859 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej