Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(72)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(70)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(3)
Jeziński Marek
(3)
Muszyński Jerzy (1930- )
(3)
Sobkowiak Leszek (1955- )
(3)
Gałązka Wiesław
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Wiszniowski Robert
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Annusewicz Olgierd
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Borowska Elżbieta (politolog)
(1)
Bäcker Roman (1955- )
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cichosz Marzena
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Daniel Krystian
(1)
Dobrowolski Piotr (1938-2005)
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Dziambor Artur (1982- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Ferenc Witold
(1)
Fras Janina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Garlicki Jan Ryszard (1958- )
(1)
Gawroński Jerzy (psychologia polityki)
(1)
Gierula Marian
(1)
Giryn Maria Izabela
(1)
Golinowski Janusz (1959- )
(1)
Grabarczuk Andrzej
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jacuński Michał
(1)
Jakubowski Paweł (prawo)
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kinastowska Joanna
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laska Artur (1978- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mazur Marek
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Minich Dobrochna (1984- )
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Morawski Antoni (nauki polityczne)
(1)
Mrówka Rafał
(1)
Nalepka Adam (1950- )
(1)
Nieć Mateusz (1957- )
(1)
Obremski Krzysztof (1953- )
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Pietraś Ziemowit Jacek (1943-2004)
(1)
Pietrzak Henryk (psychologia)
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podobas Izabela
(1)
Ponczek Eugeniusz (1942- )
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rafałowski Wojciech (1986- )
(1)
Schulz Winfried (1938- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sepkowski Andrzej
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz (1968- )
(1)
Stolarczyk Mieczysław
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wilkos Sylwia
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zajdowski Karol
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Politycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing polityczny
(35)
Komunikacja polityczna
(14)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(8)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(5)
Środki masowego przekazu - a polityka
(5)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polityka - a środki masowego przekazu
(4)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - od 1989 r.
(4)
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza prezydencka
(3)
Marketing polityczny - Polska
(3)
Marketing polityczny - zagadnienia
(3)
Politycy
(3)
Polityka
(3)
Polityka - socjologia - 20-21 w.
(3)
Public relations
(3)
Public relations - a polityka
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - od 1989 r.
(2)
Kampania wyborcza prezydencka - Stany Zjednoczone - 2008 r.
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing polityczny - 21 w.
(2)
Marketing polityczny - metody
(2)
Marketing polityczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Partie polityczne
(2)
Polityka - etyka
(2)
Polityka - język - Polska - od 1989 r.
(2)
Polityka - socjologia
(2)
Środki masowego przekazu - polityka - Polska - od 1989 r.
(2)
Administracja - marketing - Polska - od 2001
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Coaching
(1)
Decyzje - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Demagogia
(1)
Demokracja - teoria
(1)
Demokracja uczestnicząca - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Dezinformacja
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Dziennikarze - a polityka
(1)
Dziennikarze - a polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze - etyka - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Dziennikarze - praca - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka społeczna
(1)
Funkcjonariusze publiczni - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Geopolityka
(1)
Globalizacja
(1)
Globalizacja - a gospodarka
(1)
Globalizacja - a polityka
(1)
Grupy nacisku
(1)
Głosowanie
(1)
Instytucje nonprofit - marketing - Polska - od 2001 r.
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Internet - a polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Internet - a polityka - podręcznik
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Internet - stosowanie - polityka
(1)
Język
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kampania wyborcza - Czechy - 2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - Polska - 2005 r.
(1)
Kampania wyborcza - Stany Zjednoczone - od 1945 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Niemcy - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza - język
(1)
Kampania wyborcza - metody
(1)
Kampania wyborcza - metody - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - organizacja
(1)
Kampania wyborcza - podręcznik
(1)
Kampania wyborcza - podręcznik akademicki
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - 20-21 w.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - 2005-2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - od 2004 r.
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - Polska
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - 2010 r.
(1)
Komorowski, Bronisław (1952- )
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna - 21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - Niemcy - od 1989 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Stany Zjednoczone
(1)
Komunikacja polityczna - Stany Zjednoczone - od 1945 r.
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska - polityka - socjologia - 2000-2006 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - 2005 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 1989 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Polska - stereotyp
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46798 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Dla studentów nauk społecznych, praktyków życia publicznego i politycznego, dziennikarzy i osób które interesują się zagadnieniami komunikacji.
Bibliografia na stronach 235-243.
Książka przeznaczona jest do konkretnego odbiorcy, studenci nauk politycznych i zainteresowani. Całość podzielona jest na dwa działy. I komunikowanie publiczne - definicje. Aspekt praktyczny. II komunikowanie polityczne - definicje. Rola mediów we współczesnym życiu politycznym. Nowoczesna forma wykładu, liczne tabelki. Przyjazny polski podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kampanie prezydenckie w latach 2005 i 2010 w życiu politycznym Polski / Maria Izabela Giryn. - Toruń : Adam Marszałek, cop. 2016. - 336 s. : il. (gł. kolor.), faks., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [268]-278. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64185 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-294. Indeks.
Jest to pionierska monografia, która koncentruje się na problematyce manipulacji ważnością propozycji programowych podczas kampanii wyborczej. W światowej politologii publikacje związane z kluczową dla badań Rafałowskiego koncepcją własności kwestii mają wysoką rangę, jednak w polskim piśmiennictwie naukowym odwołania do nich są nieliczne, a pojęcie i związana z nią teoria nie były do tej pory przedmiotem systematycznych rozważań ani implementacji w badaniach polskiej sceny politycznej. (…) Jest to książka z bogatym fundamentem teoretycznym i metodologicznym, operująca specjalistycznym językiem i aparatem pojęciowym charakterystycznym dla nauk politycznych i socjologii. (…) Książka nie jest poradnikiem z zakresu marketingu politycznego, w którym jak na tacy podane są sposoby i narzędzia do prowadzenia kampanii wyborczej. Niemniej inteligentny czytelnik bez większego trudu wyłuska z tej solidnej naukowej analizy wiedzę o tym, jakie strategie są ryzykowne, które zaś – pod pewnymi warunkami – przyniosą niemal pewne zwycięstwo. Dowie się też, kto zazwyczaj stosuje w kampanii strategię tysiąca kwiatów, kiedy i pod jakimi warunkami wyjście poza własne terytorium programowe może być skuteczną taktyką wyborczą, jakie treści mają duży potencjał demobilizacji elektoratu przeciwnika, jak skupić uwagę elektoratu na tematach dających przewagę w rywalizacji o władzę. (z recenzji prof. dr hab. Anny Pacześniak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-315.
Książka omawia zagadnienia związane z kampaniami społecznymi w służbie publicznej. Przedstawia na przykładach komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67441 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49383 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej