Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(125)
Forma i typ
Książki
(124)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(138)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(13)
W51 (Bielskiego 3)
(12)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(114)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Armstrong Gary
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Ambroziak Michał
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Beyer Karolina
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Bova Tiffani
(1)
Brilman Jean
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Conti Dave
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czech Magdalena
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Downar Wojciech
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Evans David Sparks (1954- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Fisk Peter
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jawień Robert
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(125)
Język
polski
(123)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(52)
Zarządzanie strategiczne
(40)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing
(13)
Firma (nazwa)
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Komunikacja marketingowa
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing - metody
(6)
Znaki towarowe - zarządzanie
(6)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Marketing strategiczny - podręcznik
(4)
Rynek
(4)
Biznesplan
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(3)
Marketing - podręcznik akademicki
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Reklama
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Biznesplan - poradnik
(2)
Branding (marketing)
(2)
Decyzje
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - planowanie - poradnik
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne - poradnik
(2)
Promocja handlowa - podręcznik
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(2)
Public relations
(2)
Rynek - badanie
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strategia organizacyjna
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie ryzykiem - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza rynku
(1)
Aptekarstwo - marketing
(1)
Banki
(1)
Banki - konkurencyjność
(1)
Banki - marketing - zarządzanie
(1)
Benchmarking - zagadnienia - podręcznik
(1)
Benchmarking - zarządzanie
(1)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Ceny - konkurencyjność
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Controlling - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Efektywność ekonomiczna - zagadnienia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja - marketing
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Finanse - etyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska - poradnik
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
125 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autor, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 250-253. Netografia na stronach 254-257.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65385 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51260 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Bibliografia na stronach 225-230 i przy rozdziałach.
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Publikacja przede wszystkim dla studentów organizacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49667 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów / Wojciech Czakon. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2020. - 210, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 181-201. Indeks.
Książka stanowi doskonałe opracowanie w obszarze zarządzania strategicznego, co czyni z niej ważną pozycję referencyjną w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Zamieszczenie praktycznych przykładów czyni z opracowania dzieło o charakterze nie tylko stricte naukowym, ale i aplikacyjnym, co jest jednym z ważnych postulatów charakterystycznych dla dyscypliny nauk o zarządzaniu. Kolejną wartością publikacji jest zaproponowanie ramy teoretycznej do badania krótkowzroczności, z jednoczesnym eksponowaniem uwarunkowań jednostki-człowieka oraz interakcji międzyludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70206 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia najnowsze trendy i wyzwania związane z strategią budowania marki i rozwoju handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Praca poświęcona dystrybucji usług hotelarskich za pośrednictwem internetowych serwisów zakupów grupowych. Autor omawia własne badania, oparte między innymi na ankietach pilotażowych przeprowadzonych w 33 obiektach hotelarskich w 2013 roku oraz późniejszych (2016-2018 r.), kilkuetapowych i wskazujących na zmiany w przedmiotowych uwarunkowaniach współpracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68932 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : jak go budować i analizować / Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski. - Wydanie VI. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 158 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 157-158.
W książce na przykładzie konkretnych przedsiębiorstw pokazano jak stosować metody planowania biznesowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69145 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Publikacja z zakresu zarządzania decyzjami. Autorzy szeroko omawiają teorię podejmowania decyzji, między innymi tych dotyczących wielu celów (technika SMART). Koncentrują się również na działaniu w warunkach niepewności, zarządzaniu ryzykiem i niepewnością, metodach szacowania prawdopodobieństwa, zmianie ocen w świetle nowych informacji, panowaniu scenariuszowym czy na decyzjach podejmowanych przez grupy osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68431 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych / Małgorzata Sztorc. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 387, [1] strona : ilustracje (kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 352-383.
Publikacja poświęcona identyfikacji instrumentów oraz sposobów konkurowania międzynarodowych grup hotelowych na międzynarodowym i polskim rynku turystycznym. Autorka analizuje działania podejmowane przez korporacje w procesie globalizacji rynku przy wykorzystaniu marketingu dla budowy strategii sieci hotelowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51039 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej