Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(82)
Forma i typ
Książki
(76)
Poradniki i przewodniki
(12)
Audiobooki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(103)
wypożyczone
(21)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(6)
W32 (Solidarności 90)
(18)
W51 (Bielskiego 3)
(18)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(4)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(57)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(9)
Goldstein Noah J
(4)
Fortuna Paweł (1970- )
(3)
Martin Steve J
(3)
Mleczko Andrzej (1949- )
(3)
Pikiel Sylwia
(3)
Romanek Arkadiusz
(3)
Austen Jane (1775-1817)
(2)
Batko Andrzej
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Dutton Kevin
(2)
Greene Robert
(2)
Hogan Kevin
(2)
Madejski Radosław
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Skała Marek
(2)
Śliwa Leszek (tłumacz)
(2)
Albiński Rafał
(1)
Apps Judy
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Barder Gemma
(1)
Barder Gemma. Jane Austen children's stories (pol.)
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Bedyńska Sylwia
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Boghossian Peter (1966- )
(1)
Borg James
(1)
Braver Sanford L
(1)
Brent Mike
(1)
Brienza Helen Clare
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Brunson Russell
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Carnicero Susan
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Clayton Mike (komunikacja i zarządzanie)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dziuban Anna
(1)
Dąbrowicz Elżbieta
(1)
Floyd Michael (1942- )
(1)
Gardner Howard
(1)
Gawłowski Jacek (1957- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Horn Sam
(1)
Houston Philip
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kenrick Douglas T
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Klej Ewa
(1)
Knap Jacek
(1)
Kocur Magdalena (aktorka)
(1)
Konewka Michał
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Lindsay James M. (1959- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Maciejewski Janusz (1930-2011)
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Majone Giandomenico
(1)
Mazur Mariusz (1972- )
(1)
Messinger Joseph
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Morgan Nick (1953- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Moskal Maria
(1)
Moussa Mario
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Nowak Paweł (1968- )
(1)
Nowakowska Paulina Kinga
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pikor-Półtorak Anna
(1)
Pratkanis Anthony R
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(78)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(78)
angielski
(2)
Odbiorca
Handlowcy
(3)
Menedżerowie
(3)
Przedstawiciele handlowi
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Perswazja
(63)
Socjotechnika
(16)
Komunikacja interpersonalna
(12)
Komunikacja społeczna
(10)
Perswazja - metody
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Manipulacja (psychol.)
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Negocjacje
(6)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Sukces
(5)
Wpływ społeczny
(5)
Sprzedaż
(4)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Negocjacje - psychologia
(3)
Perswazja - język
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Retoryka
(3)
Arystokracja
(2)
Autoprezentacja
(2)
Dyskusja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język - psychologia
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna - metody
(2)
Konsumenci
(2)
Kontrola
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Manipulacja (psychol.) - język
(2)
Manipulacja (psychol.) - metody
(2)
Marketing
(2)
Małżeństwo
(2)
Miłość
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Negocjacje - metody
(2)
Perswazja - Polska - 1944-1956 r.
(2)
Perswazja - podręcznik akademicki
(2)
Powincja
(2)
Propaganda - język - Polska - 1944-1956 r.
(2)
Psycholingwistyka
(2)
Reklama
(2)
Rozmowa
(2)
Słuchanie
(2)
Władza
(2)
Argumentacja
(1)
Asertywność - podręcznik
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Bankierzy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Brandstaetter, Roman (1906-1987) - język
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Czas - psychologia
(1)
Czas - socjologia
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Dyskusja - podręcznik akademicki
(1)
Eksperci
(1)
Emisja głosu - podręcznik
(1)
Exposé - stylistyka - Polska - od 1989 r.
(1)
FBI
(1)
Finanse
(1)
Gesty
(1)
Gutowski, Walerian ( -1693) - język
(1)
Handel
(1)
Hipnoza
(1)
Horowitz, Ryszard(1939- )
(1)
Humor
(1)
Ideologia - historia - Polska - 1944-1956 r.
(1)
Image
(1)
Informacje niejawne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Język - a komunikacja społeczna
(1)
Język - filozofia
(1)
Język - socjologia
(1)
Język polski
(1)
Język polski - socjologia
(1)
Język polski - socjologia - 1944-1956 r.
(1)
Język polski - socjologia - od 1989 r.
(1)
Język polski - stylistyka - 1944-1956 r.
(1)
Język polski - stylistyka - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kazania - język - Polska
(1)
Kisielewski, Stefan (1911-1991) - język
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja interpersonalna - psychologia - podręcznik
(1)
Komunikacja niewerbalna - metody
(1)
Komunikacja niewerbalna - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Opracowanie
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Poradniki
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Książki mówione
(2)
Monografia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Felieton polski
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Reportaż polski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Zarządzanie i marketing
(6)
Rozwój osobisty
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Bibliografia na stronach [329]-330. Indeks.
Autorka przedstawiła szereg technik, przy pomocy których można wpływać na ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 304 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji / Robert B. Cialdini ; przekład: Sylwia Pikiel. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Sopot : GWP, 2023. - 544 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 465-520. Indeksy.
Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak”. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach – nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają jej już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która zaintryguje twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ośmioetapowy proces przedstawiony w książce uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 221-[228].
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-169. Indeksy.
Książka ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi sobie w roli osoby wywierającej wpływ. Autorzy wypracowali model, który może zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-365.
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65970 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
Forma i typ
Hasło UKD: Psychologia społeczna - CD Komunikacja społeczna - CD Psychologia indywidualna - CD
Książka mówiona w formacie MP3. Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52242 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka mistrza perswazji. Dzięki praktycznym wskazówkom nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych i dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętność skutecznego dotarcia do prawdy jest wyjątkowym talentem, który posiada niewiele osób. Co możesz zrobić, nie mając specjalnego przeszkolenia, gdy wiesz, że ktoś ukrywa ważne informacje, a ty koniecznie chcesz je poznać? Proponujemy kilka skutecznych metod perswazji - autorzy, byli agenci CIA, pokażą ci, jak wydobyć z ludzi prawdę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sympatyczna perswazja : poznaj moc doskonałych relacji / Konrad Pankiewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2009. - 182 strony : ilustracje ; 22 cm.
(Onepress Power)
Indeks.
Sympatia to niesamowite i potężne zjawisko. Potrafi subtelnie osłodzić najtrudniejszy wybór, przyspieszyć akceptację Twojego projektu, zyskać Ci rzesze zwolenników. To właśnie ona odpowiedzialna jest za gros decyzji rekrutacyjnych, referencji i interesujących planów na wieczór. Sympatia to zatem Twoja tajna broń! Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Trzymasz w ręku książkę, która podpowie Ci, jak efektywnie korzystać z technik budowania sympatii, dobrego nastroju, radości i innych pozytywnych uczuć u ludzi w Twoim otoczeniu. Przekonasz się, że ich stosowanie da także i Tobie wiele radości i satysfakcji. Wraz z tym podręcznikiem otrzymasz narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie wywoływać uśmiech na twarzach swoich rozmówców. Sprawisz, że poczują się potrzebni, lepsi i bardziej zmotywowani. Czy nie jest to kusząca perspektywa? Pamiętaj, że to, co dajesz światu, wróci do Ciebie z podwójną siłą. Kreuj własną aurę sympatii i buduj pozytywny wizerunek. Realizuj swoje cele prywatne i biznesowe w oparciu o wynik win-win. Praw autentyczne komplementy, wykonuj drobne, miłe gesty. Sprawiaj innym radość i wprowadzaj ich w pozytywny nastrój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71159 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Haker umysłów / Andrzej Batko. - Gliwice : Helion, cop. 2013. - 1 płyta CD (2 godz. 44 min 33 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Onepress Power)
Forma i typ
Hasło UKD: Autosugestia - CD Inteligencja - psychologia - CD Psycholingwistyka - CD Zachowania społeczne - CD
Książka mówiona w formacie MP3. Zostań hakerem umysłów i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Bibliografia na stronach 356-390. Indeks.
Publikacja poświęcona skrajności w myśleniu człowieka. Autor porusza zagadnienia związane z problemami społecznymi współczesnego świata, zwłaszcza nasilającą się nietolerancją kulturową (w tym dyskryminacją ze względu na kolor skóry, orientację seksualną, płeć czy przekonania) oraz ekstremizmem politycznym. Opisane przystępnym językiem przykłady zachowań zostały uzupełnione uzasadnieniami ewolucyjnymi i psychologicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontynuacja książki "Pypcie na języku". Trenerzy, doradcy, coachowie i instruktorzy, strzeżcie się! Michał Rusinek, przenikliwy i niestrudzony tropiciel pypciów językowych, tym razem bierze pod lupę język poradników. Czyni to z właściwą sobie maestrią, literackim kunsztem i intelektualną swadą, bawiąc się poradniczymi kuriozami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej